Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Centrál VTS |
Václav Vintr |
Zaslal: ne leden 11, 2015 9:07 am |
|
|
Anonymní
|
Čus saxoklubáci,
Nemáte někdo zkušenosti se zapojením univerzálního centrálu na DO u VTSka?
Z fabriky to má centrál jen na klíček a rád bych to předělal na DO.Ještě jsem nic nekupoval,tak jestli máte nějaké tipy/rady tak budu jen rád.
Díky za info nebo mi dejte odkaz na vlákno,jestli už tu podobná diskuse byla/je.
Díky moc |
|
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: po leden 12, 2015 9:00 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: út leden 13, 2015 7:55 am |
|
|
Anonymní
|
Díky moc za info Andrew..... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út leden 13, 2015 8:28 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
zapojení centrálu je to mnohokráte řešeno...
a je to úplně jednoduchý, u pojistkek pod palubkou je původní jednotka, která ovládá centrál, k ní stačí připojit paralelně dokoupenou jednotku a zapojit +12v, kostru a 2 ovládácí vývody - používá se ovládání kostrou a připojuje se to na signalizační kabel ze zámku z řidičových dveří... neorigo jednotka similuje sepnutím ruční zamknutí řidičových dveří a origo jednotka je postará o zamčení auta |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: út leden 13, 2015 8:37 am |
|
|
Anonymní
|
Uuuuž jsem dostal tip od Andrewa a mam už i objednáno....díky za info Eiffele |
|
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: út leden 13, 2015 4:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
a jako bonus jsem to zapojil na blinkry takže při odemknutí 2x zablikaj výstražný, při zamknutí 1 a jak je na tom ovladači to (i) tak to má funkci takovou že po stisknutí 10x zablikají výstražný. což je dobrý když třeba na větším parkovišti nemůžeš najít svoje auto. |
|
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: út leden 13, 2015 11:11 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
To blikáni blinkrama abys poznal svoje auto bych praktikoval kdybych mel koktavku fmetle ftedeicku a na hlinach..tech je tolik že poznáš spis podle SPZ a kol |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: st leden 14, 2015 2:42 pm |
|
|
Anonymní
|
Pánové díky moc za všechny informace.......jen možná ještě jeden dotaz...resp. 2 dotazy....... 1- jak dlouho cca trva zapojeni?
2 - Čirou náááhodou nejste někdo z okolí Rakovníka a nechtělo by se Vám do toho zapojení za řekněme " mírnou" úplatu? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: st leden 14, 2015 2:58 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
tak to je dost individuální. Pokud víš kam co zapojit a jsi zručný máš to do hodinky. Počítej spíš tak 3 jenom se připrav na to, že je tam dost debilní přístup. Já u toho klel. na konektor jednotky připájíš . na první pin +12V 2 pin zem. a pak zjistíš který piny jsou zamykací a odemykací. myslím že to byly dva modrý, ale už je to dlouho tak nevím přesně. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: st leden 14, 2015 3:02 pm |
|
|
Anonymní
|
OK,tak já se na to podívám a uvidíme.....vždycky jsou 2 možnosti že? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|