punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - hlava z C2/C3 (NFU) na Saxo
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  hlava z C2/C3 (NFU) na Saxo

-Hans-
Zaslal: po listopad 17, 2014 9:06 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 14. 10. 2006 Příspěvky: 7 Bydliště: Týniště n. Orl.
EiFFeL napsal:
noo.... kdyz myslis... asi to budu muset v garazi prebrat a vyfotit...


No jestli reaguješ na mě, tak ti můžu poslat fotky z mého NFS Smile

_________________
Citroen C2 VTS, 2006, seriový stav
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Iceman
Zaslal: út prosinec 09, 2014 9:25 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
piesty na NFS / NFU su urcite vypukle , saxo ma ploche piesty s výrezmi. otazka je ci pri pouziti piestov z NFU /NFS nedojde k stretnutiu ventilov s piestami (koli tej vypukline na piestoch) a ci pri pouziti piestov zo saxa nebude nizky kompresny pomer, kedze pri pouziti hlavy NFS/NFU sa udajne zvacsi spalovaci priestor.
anglicania davaju na motory NFS/NFU seriove vacky, pruziny a nastavitelne vackove kolesa z VTS saxa a vraj to funguje bez problemov

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Hasan
Zaslal: ne leden 04, 2015 7:50 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
zjistili jste nekdo neco vic o hlavach?

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Iceman
Zaslal: po leden 05, 2015 2:50 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
cital som rozne anglicke fora, no nikde som sa nedopracoval ku konkrétnemu zaveru a pravdupovediac cim viac toho citam, tym menej mam v tom jasno Very Happy . ale, v motore JP4 udajne funguju saxacke vacky s pouzitim ventilových pruzin, hydrostelov a misiek bez dalsich uprav. z toho mi vychadza ze ak sa na saxo nahodi hlava JP4 znizi sa kompresny pomer koli plochym piestom na saxe a trochu vacsiemu spalovaciemu priestoru v hlave JP4, teda nemalo by hrozit stretnutie piestov s ventilmi. ak sa ale kompresny pomer znizi velmi , asi to nebude dobre fungovat. neviem aky velky vplyv ma k. pomer na chod a vykon motora, ale myslim ze by sme sa mali drzat na tych 11:1 (ak niekto ma na vysokokompresne piesty tak tam to ide az na 12,0:1). prichadza do uvahy pouzit piesty z JP4 , cim by sa malo dosiahnut zachovanie kompresného pomeru (11:1), saxo ma (10,8:1) ak sa nemylim. a kedze saxo vacky by mali fungovat na JP4 bez problemov mohlo by to takto fungovat. ale to su len moje zavery a teorie z toho vsetkeho co som cital a snazil sa tomu porozumiet.

v konecnom dosledku mozno vyjde lepsie zohnat komplet JP4 motor, prehodit saxo vacky, sanie (bud saxo alebo hlinikove z c2 vts) , nechat to premapovat a ako seriovka by to mohlo fungovat ... boh vie Very Happy

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Hasan
Zaslal: st leden 07, 2015 3:27 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
no nic, vidim to na pokusneho kralika Smile

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: po leden 12, 2015 5:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
zkousel jsem najit oznaceni pistu v service boxu a nic. ale uz kdyz zadam do googlu piston nfu (tu5jp4), najdu vypoukle pisty. takze to co jsem ted s motorem udelal, je k nicemu

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: pá leden 16, 2015 9:31 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
ti co mate NFU hlavu, muzete prozradit, jake planujete vetsi upravy s motorem? pri kupovani hlavy se ke me dostalo info, ze pasuje i na seriove pisty. bohuzel ted vidim, ze tomu tak neni. popripadne nema nekdo na prodej pisty nebo seriovou hlavu?

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: so leden 17, 2015 10:31 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Mel bych nfu pisty i s ojnicema...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: so leden 17, 2015 1:25 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
Sz

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: so leden 17, 2015 1:29 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
A vubec.. neni totalni zhovadilost to takhle bastlit? To abych shanel i jinou jednotku, sani atd.....

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
olda77
Zaslal: po leden 19, 2015 7:26 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
Hasis napsal:
ti co mate NFU hlavu, muzete prozradit, jake planujete vetsi upravy s motorem? pri kupovani hlavy se ke me dostalo info, ze pasuje i na seriove pisty. bohuzel ted vidim, ze tomu tak neni. popripadne nema nekdo na prodej pisty nebo seriovou hlavu?

mam hlavu NFU i pisty s ojnicema.

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Hasan
Zaslal: so leden 31, 2015 8:20 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
proc se vubec NFU veci zbavujete? stejne zhovadily kup jako ja?

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: so leden 31, 2015 11:08 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Ja mam kovarnu namisto seriovych ojnic a pistu Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: ne únor 01, 2015 1:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
a neches navic NFU hlavu?

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: ne únor 01, 2015 7:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Mam celej NFU motor...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved