punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - tlaky v motore vts
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  tlaky v motore vts

dzodzo
Zaslal: ne únor 08, 2015 10:28 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 07. 09. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: žilina
Ahojte,prosim vas,nejaky presny postup,ako odmerat tlaky v motore ? za studena,ci za tepla,kolko krat tocit motorom,.......a ake tlaky maju byt a kolko je uz zle...dakujem pekne
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Rowen
Zaslal: út únor 10, 2015 7:26 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2012 Příspěvky: 34 Bydliště: Zlín
O tomto tematu tady urcite najdes hodne, stejne jako na jinych forech. Staci jen hledat. Ale v rychlosti asi tak. Dle meho je nejlepsi merit tlaky jak za studena, tak za tepla. Meri se bez svicek. Odpoji se zapalovani. Protoci se motor naprazdno. Pak se nasroubuje merak misto svicky a zatoci se motorem pri plne seslapnutem plynu (nebo naplno otevrene klapce sani). Mereni se opakuje pro kazdy valec, vzdy tocit motorem stejnou dobu. Zajima Te, kolik pist natlaci, ale take za jakou dobu (pokud mas slabou baterku, je lepsi pripojit na nabijecku, aby byly podminky toceni stejne). Rozdily tlaku mezi valci nesmi byt velke. Tolerance je cca 1atm. Jake ale mas mit tlaky ty, to netusim. Kazdy motor to ma jinak, zalezi taky na mnozstvi uprav. Muj 16V ma za studena tlaky 14, 13.5, 13, 14. Za tepla pak kolem 20atm (temer diesel Smile). Puvodni 8V mel kolem 8atm. Jinak jeste doporucuji velkou opatrnost pri manupulaci s elektrikou a benzinovymi vypary. Neni tomu tak dlouhu, co jsem zazil pozar motorky pri takovemto ukonu a neni to nic prijemneho...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandman
Zaslal: st únor 11, 2015 7:38 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
Staci odpojit snimac otacok a vtreky nedaju ani kvapku Wink

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Rowen
Zaslal: pá únor 13, 2015 10:51 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2012 Příspěvky: 34 Bydliště: Zlín
To je velmi uzitecna informace, o ktere jsem ani nevedel. Diky...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dzodzo
Zaslal: ne únor 15, 2015 10:44 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 07. 09. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: žilina
dakujem velmi pekne za vycerpavajucu odpoved Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Hasan
Zaslal: ne únor 15, 2015 1:28 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
Rowen napsal:

Muj 16V ma za studena tlaky 14, 13.5, 13, 14. Za tepla pak kolem 20atm


neni to nejak moc?

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dzodzo
Zaslal: ne únor 15, 2015 4:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 07. 09. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: žilina
ja mam 16,2 na troch valcoch a 16 na stvrtom...za tepla
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Rowen
Zaslal: ne únor 15, 2015 7:15 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2012 Příspěvky: 34 Bydliště: Zlín
Je to dost. Mam snizenou hlavu a ostrou vacku. Jede to super. Jen minuly tyden jsem natankoval vervu a ejhle, saxik prestal jet a chipal. Vysal jsem nadrz, dal maxx motion 100 a zase prede jak kocka. Duvod je mi neznamy. Kazdopadne u vysoke komprese uz je kvalita benzinu znat...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved