Autor |
Zpráva |
|
kulich48 |
Zaslal: čt březen 17, 2011 3:41 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 4
Bydliště: poděbrady
|
čau klubáci. mám 1.1i . když jsem to koupil tak to trošku mlátilo. vyměnil jsem čepy na rameni, všechny silentbloky a furt to mlátí. Je to horní uložení tlumiče? čepy na řízení byli měněný asi před 8000 km. Když by jste měl někde nákou zkušenost prosím napiště |
_________________ Citroen Saxo 1.1 44kw |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt březen 17, 2011 5:28 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no pokud to mlati od predku tak to muze byt
- horni ulozeni
- axialni cep
- stabik
pokud od zadku tak bych se zamyslel nad stavem napravy |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt březen 17, 2011 11:49 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
axialni cap by som tam urcite neradil ten je na riadeni,ten by nebuchal pri nerovnostiach,ale len pri otacani volantom dolava a doprava...
Inak 1.1ky nemaju tycky stabiku,tak by nemali mat ani stabik,nie?
ak si menil na naprave vsetko,tak ti ostava uz len to horne ulozenie,pripadne aj tlmice. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt březen 17, 2011 11:53 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
1.1 stabik mají akorát ho maj přidělanej rovnou k ramenu. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: pá březen 18, 2011 1:05 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: pá březen 18, 2011 7:31 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
vtsko - ty necejtis pri prejezdu nerovnosti odezvu ve volantu? |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: pá březen 18, 2011 12:15 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
villa15 |
Zaslal: pá březen 18, 2011 4:10 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 03. 2011
Příspěvky: 53
Bydliště: Česká republika
|
vtsko napsal: citim to po celom aute nehovorim ze nemoze byt ko,moj je tiez nacaty,ale nebucha nic,je to len citit pri prudkom otoceni volantu,to si mozes skusit aj ked stojis,ci to lupne...
Jestli to mlátí při volantu např. při plném otočení...může to být také i Homokinetický kloub, ale spíše se přikláním na variantu horního uložení...Mám taky tedka s tím problém |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: pá březen 18, 2011 4:41 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
Ja hovorim o inom Homokinetak pri plnom vytoceni a naslednom rozjazde,axialni cap pri prudsom pohybe volantom,pri stati.
Podla mna,ak to buchoce stale,aj pri malinkych nerovnostiach,tak stabik,ak pri vacsich a uz ma vymenene capy na naprave,ostava tlmic a horne ulozenie,nic ine. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: čt únor 12, 2015 11:28 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Podobné drhnutie-zadieranie-cvakanie od pravého predného kolesa sa mi tiež začalo objavovať najviac pri plnom zatočení dolava, z fór (vrátane tohto) som to podla prejavov identifikoval práve na homokinetický kĺb, napríkad toto sedí:
citace: "Pre tych co chcu ako to identifinkovat- pri vytoceni volantu klb ako keby melie ako mlyncek chrupe.pocas jazdy na volno beh tak isto ako keby ste nieco mleli-gulicky(homokinetaku su v tahu)"
"zvláštní zvuk od předního kola jak kdyby se něco někde přidíralo(drhlo)
příčina:homokinetický kloub
vyměnit celou poloosu"
"divny zvuk od praveho predneho kola
ako uz bolo pisane,ked vytocis naplno kolesa,otvoris si okna a pomaly sa rozbehnes,budes pocut cvakanie alebo klepot,je to najskorej homokinetak."
Zvuky z podvozku – čo ich spôsobuje? http://www.autorubik.sk/technika/zvuky-z-podvozku-co-ich-sposobuje/
Asi 200km predtým, než sa zvuky objavili, mi pri kontrole v servise s autom na plošine v mojej prítomnosti povedali, že podvozok je v poriadku. Medzitým sa nič neudialo, žiaden náraz, jama a pod. Teraz po zjavení tlčenia od oblasti PP kolesa (v situácii volantu výrazne dolava, niekedy odtial počuť slabý pukavý zvuk aj pri prejazde nerovností) som k nim dal auto na kontrolu znova (po novom už nikoho nepúšťajú do dielne= moja menšia dôvera voči ich výrokom), a za nekresťanské peniaze mi asi z 3 závad nič neopravili a ani nevedeli potvrdiť kde je problém. Jedine na toto tlčenie sa vyjadrili, že poloos/kĺb je údajne v poriadku, ale že mám zničený diferenciál - na výmenu nového. Netuším ako to kontrolovali. Niektoré veci vedia robiť dobre, ale na viackrát sa mi potvrdilo že s inými pomerne bežnými závadami nevedia pohnúť: správne ich identifikovať, či aj keď sú jasne identifikované, tak nevedia ako ísť na vec..
Je to možné že majú pravdu? Alebo si mám ešte iným spôsobom/inde overiť, kde je táto závada? Inak najazdených mám cca 80000 km. Približne kolko km sa ešte s takýmito prejavmi dá jazdiť bez opravy? |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
|