Autor |
Zpráva |
< Servis ~ tlaky v motore vts |
dzodzo |
Zaslal: ne únor 08, 2015 10:28 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: žilina
|
Ahojte,prosim vas,nejaky presny postup,ako odmerat tlaky v motore ? za studena,ci za tepla,kolko krat tocit motorom,.......a ake tlaky maju byt a kolko je uz zle...dakujem pekne |
|
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: út únor 10, 2015 7:26 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
O tomto tematu tady urcite najdes hodne, stejne jako na jinych forech. Staci jen hledat. Ale v rychlosti asi tak. Dle meho je nejlepsi merit tlaky jak za studena, tak za tepla. Meri se bez svicek. Odpoji se zapalovani. Protoci se motor naprazdno. Pak se nasroubuje merak misto svicky a zatoci se motorem pri plne seslapnutem plynu (nebo naplno otevrene klapce sani). Mereni se opakuje pro kazdy valec, vzdy tocit motorem stejnou dobu. Zajima Te, kolik pist natlaci, ale take za jakou dobu (pokud mas slabou baterku, je lepsi pripojit na nabijecku, aby byly podminky toceni stejne). Rozdily tlaku mezi valci nesmi byt velke. Tolerance je cca 1atm. Jake ale mas mit tlaky ty, to netusim. Kazdy motor to ma jinak, zalezi taky na mnozstvi uprav. Muj 16V ma za studena tlaky 14, 13.5, 13, 14. Za tepla pak kolem 20atm (temer diesel ). Puvodni 8V mel kolem 8atm. Jinak jeste doporucuji velkou opatrnost pri manupulaci s elektrikou a benzinovymi vypary. Neni tomu tak dlouhu, co jsem zazil pozar motorky pri takovemto ukonu a neni to nic prijemneho... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: st únor 11, 2015 7:38 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
Staci odpojit snimac otacok a vtreky nedaju ani kvapku |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: pá únor 13, 2015 10:51 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
To je velmi uzitecna informace, o ktere jsem ani nevedel. Diky... |
|
|
Návrat nahoru |
|
dzodzo |
Zaslal: ne únor 15, 2015 10:44 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: žilina
|
dakujem velmi pekne za vycerpavajucu odpoved |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: ne únor 15, 2015 1:28 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
Rowen napsal:
Muj 16V ma za studena tlaky 14, 13.5, 13, 14. Za tepla pak kolem 20atm
neni to nejak moc? |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
dzodzo |
Zaslal: ne únor 15, 2015 4:43 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: žilina
|
ja mam 16,2 na troch valcoch a 16 na stvrtom...za tepla |
|
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: ne únor 15, 2015 7:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
Je to dost. Mam snizenou hlavu a ostrou vacku. Jede to super. Jen minuly tyden jsem natankoval vervu a ejhle, saxik prestal jet a chipal. Vysal jsem nadrz, dal maxx motion 100 a zase prede jak kocka. Duvod je mi neznamy. Kazdopadne u vysoke komprese uz je kvalita benzinu znat... |
|
|
Návrat nahoru |
|
|