punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - hlava z C2/C3 (NFU) na Saxo
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  hlava z C2/C3 (NFU) na Saxo

olda77
Zaslal: čt únor 12, 2015 2:02 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
Hasis napsal:
zkousel jsem najit oznaceni pistu v service boxu a nic. ale uz kdyz zadam do googlu piston nfu (tu5jp4), najdu vypoukle pisty. takze to co jsem ted s motorem udelal, je k nicemu

http://otint.rajce.idnes.cz/pist_tu5jp4 tu5jp4

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Hasan
Zaslal: pá únor 13, 2015 9:55 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
olda: diky, nevypadaji o moc vic vypoukle jak NFX

muze me nekdo zmerit objem spalovaciho prostoru hlavy NFU? ja uz ji mam prisroubovanou Smile

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Iceman
Zaslal: so únor 14, 2015 10:20 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
ked mi povies ako to zmerat, mozem skusit. mam nenahodenu NFU hlavu

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Brabi
Zaslal: so únor 14, 2015 10:48 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Tu5jp4 - 37ccm, TU5j4- 34ccm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: ne únor 15, 2015 1:32 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
icemam: delal bych to tak, ze naleju do spal. prostoru kapamlinu a tu pak odmeril....

brabi: super diky. jsi schopny rict, jaky je rozdil u pistu nfu a nfx?
jde me o to, at zjistim jak moc se me zvysi objem a tim padem snizi KP a o kolik toho vlastne prijdu

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: ne únor 15, 2015 1:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Nejlip se to meri tak,ze vezmes napr. CD,pilepis ho k hlave vazelinou a injekcni strikackou nalivas tak dlouho dokud nezmizi bublina...Jinak rozdil mezi pistama je celkem zasadni.. nfx maji rovnou plochu s drzkama pro ventily,nfu maji vypouklou plochu bez drazek.Jinak kazda desetina sily tesneni dolu je cca 0.5ccm... Dopocitat statickej KP uz nebude problem...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: ne únor 15, 2015 2:04 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
brabi: moc diky za info. dost pomohlo a zjistuju ze to neni az takova hruza, jak jsem myslel.

ten rozdil co poznas okem vim, ale potreboval bych vedet rozdil objemu, abych mohl zvolit spravnou tloustku tesneni.

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: ne únor 15, 2015 2:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Sundej hlavu, dej tam plastelinu vrat zpet nastav rozvody,zatoc rozdelej,zmer a hned budes vedet jaky tesneni poridit..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: ne únor 15, 2015 2:27 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
nestaci nechat pist v HU a jen hlavu dotahnout? vzdyt ta plastelina pak musi byt vsude.....

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: ne únor 15, 2015 2:39 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Zatocit rukou,samozrejme.Nalepit jen kulicku na ventily.Tak jak popisujes to udelat nejde protoze v horni uvrati nebude nikdy vacka otevrena naplno.Nechava se 0.5-1mm minimalni vule protoze ventil ma jeste nejakou setrvacnost..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: po únor 16, 2015 12:21 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
jo takhle. tys myslel kvuli tesneni aby se nepotkaly ventily....
me ale jde jeste o rozdil objemu kvuli pisu NFX a NFU

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: po únor 16, 2015 8:32 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Pisty bych neresil,mrkl na to tohle a koupil to nejtenci tesneni co muzes a mas vystarano...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved