Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ hlava z C2/C3 (NFU) na Saxo |
olda77 |
Zaslal: čt únor 12, 2015 2:02 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: pá únor 13, 2015 9:55 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
olda: diky, nevypadaji o moc vic vypoukle jak NFX
muze me nekdo zmerit objem spalovaciho prostoru hlavy NFU? ja uz ji mam prisroubovanou |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: so únor 14, 2015 10:20 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
ked mi povies ako to zmerat, mozem skusit. mam nenahodenu NFU hlavu |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: so únor 14, 2015 10:48 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Tu5jp4 - 37ccm, TU5j4- 34ccm |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: ne únor 15, 2015 1:32 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
icemam: delal bych to tak, ze naleju do spal. prostoru kapamlinu a tu pak odmeril....
brabi: super diky. jsi schopny rict, jaky je rozdil u pistu nfu a nfx?
jde me o to, at zjistim jak moc se me zvysi objem a tim padem snizi KP a o kolik toho vlastne prijdu |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: ne únor 15, 2015 1:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Nejlip se to meri tak,ze vezmes napr. CD,pilepis ho k hlave vazelinou a injekcni strikackou nalivas tak dlouho dokud nezmizi bublina...Jinak rozdil mezi pistama je celkem zasadni.. nfx maji rovnou plochu s drzkama pro ventily,nfu maji vypouklou plochu bez drazek.Jinak kazda desetina sily tesneni dolu je cca 0.5ccm... Dopocitat statickej KP uz nebude problem... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: ne únor 15, 2015 2:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
brabi: moc diky za info. dost pomohlo a zjistuju ze to neni az takova hruza, jak jsem myslel.
ten rozdil co poznas okem vim, ale potreboval bych vedet rozdil objemu, abych mohl zvolit spravnou tloustku tesneni. |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: ne únor 15, 2015 2:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Sundej hlavu, dej tam plastelinu vrat zpet nastav rozvody,zatoc rozdelej,zmer a hned budes vedet jaky tesneni poridit.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: ne únor 15, 2015 2:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
nestaci nechat pist v HU a jen hlavu dotahnout? vzdyt ta plastelina pak musi byt vsude..... |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: ne únor 15, 2015 2:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Zatocit rukou,samozrejme.Nalepit jen kulicku na ventily.Tak jak popisujes to udelat nejde protoze v horni uvrati nebude nikdy vacka otevrena naplno.Nechava se 0.5-1mm minimalni vule protoze ventil ma jeste nejakou setrvacnost.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: po únor 16, 2015 12:21 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
jo takhle. tys myslel kvuli tesneni aby se nepotkaly ventily....
me ale jde jeste o rozdil objemu kvuli pisu NFX a NFU |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: po únor 16, 2015 8:32 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Pisty bych neresil,mrkl na to tohle a koupil to nejtenci tesneni co muzes a mas vystarano... |
|
|
Návrat nahoru |
|
|