Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Saxo diagnostika |
Rees |
Zaslal: út leden 06, 2015 10:04 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 02. 07. 2014
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha
|
Zdravím napíchl jsem své Saxo 1.4 8V VTS rv. 2000 a vyskočily na mě tyhle závady Neznámy chybový kód: 1927
2832
3127
jestli někdo náhodou neví co to je nebo nějaký výpis chybových kódu nebo nějakou radu budu rad dík a ještě něco neví někdo kde je relé palivového čerpadla ?? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Patkan48 |
Zaslal: čt únor 12, 2015 1:40 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 20. 11. 2014
Příspěvky: 13
Bydliště: Anglicko,Peterborough
|
|
Návrat nahoru |
|
Patkan48 |
Zaslal: st duben 22, 2015 9:10 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 20. 11. 2014
Příspěvky: 13
Bydliště: Anglicko,Peterborough
|
Tak vcera sa mi ho konecne podarilo napichnut na LEXIU 3.Auticko dokonca
davalo aj udaje v realnom case.
Potrebujeme zistit,preco zhasina na volnobehu a obcas za jazdy.potvrdilo sa to zrejme,co kamarat predpoklada - vadna lambda.
V pamati chyby neboli,ale po chvili lexia vypisala " Trvala porucha lambda sonda".
Akurat by ma zaujimala jedna vec,ktoru si neviem vysvetlit.ked pri volnobehu zacal motor vynechavat,zacal sa dvihat tlak v palivovom potrubi.Normalne mal okolo 2,5-3 atm. ( aspon podla Lexie),ale ked zacali vynechavat otacky,zacal stupat a po par sekundach pri zhasnuti motoru mal 10,2...
Akoby to vypol nejaky bezp.tlakovy system.Ale ked lambda dava zly signal,ako to,ze takto ide ?
Mam dojem,ze niekto chcel urobit z toho Veyron a pekne dodrbkal RJ.
Nejake zasahy ? Neviem.Auticko asi dostane reset a skusobny rezim z Lexie s vylucenim lambdy.
Ma s tymto prosim Vas niekto skusenosti ?Akoby RJ isla sama proti sebe a vydavala dvojite prikazy. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st duben 22, 2015 9:44 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Myslim, ze ti lexia ukazuje picoviny. Cerpadlo dava nove kolem 3.5 baru. Regulator to zreguluje na tri.
10 se tam nema kde vzit. Vsechno je to mechanicka zalezitost, jednotka nic nereguluje. Jake ukazovala lexia teploty vody a nasavaneho vzduchu?
Odpoj lambdu a sleduj, co se bude dit. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Patkan48 |
Zaslal: st duben 22, 2015 11:07 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 20. 11. 2014
Příspěvky: 13
Bydliště: Anglicko,Peterborough
|
Pardon.Odpisal som,ale zle som to adresoval.Dalo to zrejme ako novu temu.
Ale ta lambda bude asi hore bradou naozaj.Auticko islo skoro 100 km v nudzovom rezime a ako mi povedal kamarat,zeravy vyfuk.Takze ona mohla vtedy dostat pekne po drzke.Ze vraj odvtedy hlavne blbne ten volnobeh.A sem tam zhasne.Viem ze aj pred tym blblo.....
Kamarat je typ,ktory si mysli ze diagnostika vylieci vsetky choroby.Pripojime,zapneme,precitame,cosi vymenime a podme trhat asfalt.
Este tak v detskych knizkach ano....
Ja sa o diagnostiky zaujimam chvilku.Pred tym PC a programy na NC masiny.Toto len tak zo zvedavosti,ze ako to vlastne pracuje.Ale velmi rychlo som pochopil,ze diagnostika je len pomocna zalezitost.
Najdolezitejsi je vztah ku tej praci a cit.Poznat auto.A potom merak,ak sa da aj osciloskop a ideme.Kamarat by neodmeral ani tuzkovu baterku,ale ked otvori pusu....Uz davno som mu povedal,ze jeho miesto je min.v NASA,pri autach ho je skoda |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt duben 23, 2015 7:24 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
10 bar je nesmysl, to by ti vystrelily palivovy hadice...
3bar regulator co ma saxo dává někde okolo 2,8 - 3,2 v reálném provozu...
to že lambda dává špatné data může být způsobeno taky tím, že je špatná svíčka nebo cívka, směs se nezapálí (nebo zapalí málo a nestihne shořet), motor vynechá, ale hlavně nespálený benzín a vzduch (kyslík) jde do výfuku... ve výfuku lambda (oxygen sensor) zjistí kyslík a začne do toho kecat jednotce... ta samozřejmě neví, takže přidá nebo ubere na benzínu ale lambda má pořád kyslík.... a máš z toho začarovanej kruh, kde se lambda tváří, že ukazuje nesmysl ale příčina může být úplně jinde... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Patkan48 |
Zaslal: čt duben 23, 2015 7:35 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 20. 11. 2014
Příspěvky: 13
Bydliště: Anglicko,Peterborough
|
Dakujem za odpoved.Ved prave preto mi nesedel ten tlak.To je uz privela.
hovoril som kamaratovy o svieckach,nech da predpisane......Kdeze...On potrebuje nieco extra akoze kvoli vykonu.Tu ma ten "vykon".Ja mam Feliciu a teraz som menil sviecky.Dal som predpisane obycajne Bosch podla parametrov a auto ide paradne.Ked poviem ze su tri druhy sviecok,pozera ako puk.
Lenze niekto toto ignoruje,mysli si ze namontuje nieco extra,pozlatene za 100 libier a tu su vysledky.Nasavanie vzduchu tiez skoro za dvesto libier,som zvedavy ako dodrbkal aj toto.Potrubie myslim.olej kupoval niekde v Europe cez Ebay,pretoze ze vraj v Anglicku nie je dostat dobry olej na Saxo.
Tiez zaujimave.Meni kazdu chvilu olej a auto prejde za mesiac par kilometrov,odstavene.
Proste kokotinky (pardon),srandicky a zakladny problem ze motor zhasa ho netrapi.Ale poradit si neda,lebo po forach ze vraj pisu kraviny.ON VIE PREDSA !
Akurat je zaujimave,ze tym co "pisu kraviny" auticka chodia a jemu ODBORNIKOVY akosi nie zaujimave. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Patkan48 |
Zaslal: st duben 29, 2015 6:00 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 20. 11. 2014
Příspěvky: 13
Bydliště: Anglicko,Peterborough
|
Lambda bola vymontovana.Ciapocka nikde a ani vnutro.Cudujem sa,ze to vobec chodilo.Pojde tam opat Bosch.Uvidime dalej.Len tie orig.sviecky som mu opat niekolkokrat prizvukoval,nech to nedopadne zas ako MIG 27 s pridavnym spalovanim. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|