punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Kolisani volnobehu 16v
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Kolisani volnobehu 16v

LukasGTi
Zaslal: so září 12, 2015 12:53 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Ahoj,

mam menší problém. Při zahratem motoru mi kolisa volnoběh. Klapka je vycistena a diag nenasla zadnou zavadu, neví někdo ? Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lazik
Zaslal: po září 14, 2015 2:40 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 05. 2009 Příspěvky: 689 Bydliště: Ostrava/Brno
A kolisa jako ze se zvedne, nebo jako ze to ma spis tendence chcipnout?
Kdyz jsi cistil klapku, tak pocitam, ze i tu sachticku pro krokovy motorek. Jestli ne, tak to bych zkusil prvni.

_________________
VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
LukasGTi
Zaslal: po září 14, 2015 6:31 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Má tendence chcípnout. Klapku sem čistil komplet tam kam sem se dostal a kam ne, tam sem to profoukl vzduchem. Po vyčištění se to zlepšilo ale stále to není ono.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kim
Zaslal: po září 14, 2015 8:01 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 25. 09. 2014 Příspěvky: 86 Bydliště: Varnsdorf
vyčistil bych snímač otáček a když to nepomůže tak se podívej na lambdu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: út září 15, 2015 12:47 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Snimac ot je cisty a mam takovy dojem ze s volnobehem nema nic spolecneho, a lambda je ok mel sem to na diagnostice a kontrolka motoru nesviti.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: út září 15, 2015 5:11 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Zkus nepatrně přitáhnout ten obrácenej torx, co dělá doraz klapky, tak jako bys ji chtěl malinko pootevřít. Krokovej motorek může mít příliš mnoho zásahů a neshtíhá to regulovat. Nemusíš si zvedat volnoběh na 2tis. ot, ale jen nepatrně zvednout, třeba o 30 ot./min. Uvidíš, třeba ti to pomůže

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
kim
Zaslal: út září 15, 2015 5:55 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 25. 09. 2014 Příspěvky: 86 Bydliště: Varnsdorf
takova feliccie te kdyz kolisaji otacky tak je to jen snimac otace na preodovce
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: út září 15, 2015 7:40 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
citace:
Zkus nepatrně přitáhnout ten obrácenej torx, co dělá doraz klapky, tak jako bys ji chtěl malinko pootevřít. Krokovej motorek může mít příliš mnoho zásahů a neshtíhá to regulovat. Nemusíš si zvedat volnoběh na 2tis. ot, ale jen nepatrně zvednout, třeba o 30 ot./min. Uvidíš, třeba ti to pomůže


Zkusím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: út září 15, 2015 7:42 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Ještě podotýkám že toto se děje jen při ohřátem motoru, na sytič je volnoběh bez problému.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kim
Zaslal: út září 15, 2015 8:02 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 25. 09. 2014 Příspěvky: 86 Bydliště: Varnsdorf
a zkoušeli jste live data ? když to bylo na diagnostice ? může to být i čidlo nasavaneho vzduchu dava spate hodnoty .
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved