Autor |
Zpráva |
|
Vela Toho Strachu |
Zaslal: út říjen 06, 2015 7:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2015
Příspěvky: 35
Bydliště: pp
|
cuuus
mam moznost si dat znizit hlavu unas v praci za flasku nejaka rada o kolko ju znizit a ci ju vobec znizovat ? dalej bude treba kalene stivty ? ine ventile ? vacky ? A este som rozmyslal nad vstrekami z Peugeota 206 2.0 RC nemate niekto skusenost ci bude pasovat zasuvka ? a ci to je vobec dobry napad ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
zura |
Zaslal: čt říjen 08, 2015 11:16 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Zlín-Malenovice
|
Ahoj, všechno co tu píšeš je hezké, ale základní otázka zní, máš programovatelnou ECU? Jestli ne tak se na to vyser, jenom si naděláš potíže a k ničemu to nebude a jenom tak mimochodem vstřik z 206 je jiný typ vstřiku jak na saxu. Jinak znížení hlavy má u moderních motorů vč. saxa téměř nulový efekt, používají se písty na zvýšení komprese. A pokud zvětšíš zdvihy ventilů tak ti zaručím že se ti to potká. Ale pokud chceš výkon tak tam dej druhé vačky, udělej to, že "vyleštíš" a spasuješ kanály, upravíš klapku a vyhodíš seriový airbox. A pokud nechceš ladit motor na brzdě tak dej jenm náporové sání. Jinak pokud budeš chtít překročit výkon 170koní tak si připrav do zásoby náhradní převodovky, protože ta sériová to dlouho nevydrží.
PS: bez programování ecu se naposledy upravovali snad felicie z karbecem.
GOOD LUCK |
_________________ 1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW |
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: čt říjen 08, 2015 1:00 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
Hlavu bych nesnizoval max nechat lehce prebrousit a srovnat, kdyz mas tu moznost, a dat nove tenci tesneni. Tim se nepatrne taky zvysi komprese ale zadne zazraky necekej. Jak pise zura, dej naporove sani, udelej decat, svody, vacky + remap a budes mit vykonu az az. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Vela Toho Strachu |
Zaslal: čt říjen 08, 2015 4:00 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2015
Příspěvky: 35
Bydliště: pp
|
tak motor rozobrany do srobky blok umyty zajtra sa ide pretesnovat vana a potom ma caka hlava atd atd . A ktym vstrekovacom kedze z peugeotu pasovat nebudu co tak zo xsari 2.0 vts ? a ako to je z omezovacom otacok ? + co poradite urobit kym je motor vonku ? a ku vsetkemu je dokonaly pristup ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: čt listopad 19, 2015 12:45 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
To je ECU v saxu tak primitivní že nejde nějak rozumně naladit nebo to nikdo pořádně neumí? Můj japonec je stejně starej jako bylo moje saxo a se sériovou ECU se dá prakticky všechno od několika map na 98/E85, ALS, launch control, flat shift etc... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt listopad 19, 2015 4:47 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
já bych zásadní problém viděl v tom, že to nikdo nechce zaplatit a každej by to nejradši zadarmo |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|