punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Vykon
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Vykon

Vela Toho Strachu
Zaslal: út říjen 06, 2015 7:06 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 09. 2015 Příspěvky: 35 Bydliště: pp
cuuus
mam moznost si dat znizit hlavu unas v praci za flasku Very Happy nejaka rada o kolko ju znizit a ci ju vobec znizovat ? dalej bude treba kalene stivty ? ine ventile ? vacky ? A este som rozmyslal nad vstrekami z Peugeota 206 2.0 RC nemate niekto skusenost ci bude pasovat zasuvka ? a ci to je vobec dobry napad ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zura
Zaslal: čt říjen 08, 2015 11:16 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 01. 2007 Příspěvky: 152 Bydliště: Zlín-Malenovice
Ahoj, všechno co tu píšeš je hezké, ale základní otázka zní, máš programovatelnou ECU? Jestli ne tak se na to vyser, jenom si naděláš potíže a k ničemu to nebude a jenom tak mimochodem vstřik z 206 je jiný typ vstřiku jak na saxu. Jinak znížení hlavy má u moderních motorů vč. saxa téměř nulový efekt, používají se písty na zvýšení komprese. A pokud zvětšíš zdvihy ventilů tak ti zaručím že se ti to potká. Ale pokud chceš výkon tak tam dej druhé vačky, udělej to, že "vyleštíš" a spasuješ kanály, upravíš klapku a vyhodíš seriový airbox. A pokud nechceš ladit motor na brzdě tak dej jenm náporové sání. Jinak pokud budeš chtít překročit výkon 170koní tak si připrav do zásoby náhradní převodovky, protože ta sériová to dlouho nevydrží.

PS: bez programování ecu se naposledy upravovali snad felicie z karbecem.

GOOD LUCK

_________________
1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LukasGTi
Zaslal: čt říjen 08, 2015 1:00 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Hlavu bych nesnizoval max nechat lehce prebrousit a srovnat, kdyz mas tu moznost, a dat nove tenci tesneni. Tim se nepatrne taky zvysi komprese ale zadne zazraky necekej. Jak pise zura, dej naporove sani, udelej decat, svody, vacky + remap a budes mit vykonu az az.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vela Toho Strachu
Zaslal: čt říjen 08, 2015 4:00 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 09. 2015 Příspěvky: 35 Bydliště: pp
tak motor rozobrany do srobky blok umyty zajtra sa ide pretesnovat vana a potom ma caka hlava atd atd . A ktym vstrekovacom kedze z peugeotu pasovat nebudu co tak zo xsari 2.0 vts ? a ako to je z omezovacom otacok ? + co poradite urobit kym je motor vonku ? a ku vsetkemu je dokonaly pristup ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ritchma
Zaslal: čt listopad 19, 2015 12:45 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 21. 02. 2005 Příspěvky: 2233
To je ECU v saxu tak primitivní že nejde nějak rozumně naladit nebo to nikdo pořádně neumí? Můj japonec je stejně starej jako bylo moje saxo a se sériovou ECU se dá prakticky všechno od několika map na 98/E85, ALS, launch control, flat shift etc...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: čt listopad 19, 2015 4:47 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
já bych zásadní problém viděl v tom, že to nikdo nechce zaplatit Wink a každej by to nejradši zadarmo

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved