Ahojte borci,
mam najazdené na 1,5 D 403 tis, okrem výmeny oleja, rozvodov, pumpy a občasnej výmeny žhavičov som nič nerobil. Asi mám dosť zakarbonovaný motor. Má niekto skúsenosti s vyčistením ventilov, strekovačov ,.., ?Premýšlam - Repas trysiek, preplach dieslového systému od Liqui Moly
Máte skúsenosti alebo lepší nápad?
Dik
_________________ SAXO 1,5 D r.v. 2002 na tachometry 400 tis. km
martinus
Zvýšila sa mi spotreba o cca liter/100km. Tak som si povedal že to bude žhavič. Vybral som 1-3 ten bol ako keby som ho teraz namontoval. Ale 4 bol na tesno s obtiazami som ho vybral, ale 2 tak ten po uvolnení na závite vobec nesiel vybrat, tak som tam nastriekal WD-ko. Ani tak nepovolil , tak som tam strekol na hrdzu. Po cca 3 hod povolil ale na tej spodnej casti bol vidiet karbon. Žhaviče su OK. Preto som premýšlal že na triskách bude karbon, zle to rozprasuje a aj zle spaluje NM.
Nemas nahodou vedomost co stoji taka triska?
Ako lacnejsiu variantu som si vybral priliat do nafty na vycistenie trisiek. Mas s tym skusenost?
Dik.
BG 244 for Diesel
_________________ SAXO 1,5 D r.v. 2002 na tachometry 400 tis. km
martinus
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru