Autor |
Zpráva |
< Servis ~ STK v CR od 1.1.2016 |
DarkMIKE |
Zaslal: čt leden 21, 2016 1:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Ahojte,
kukam dnes rano clanok http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig
A to vazne bude v CR takato diktatura?
Chapem, ze nechcu pustat na cestu olepene auta "tunerov" s pofidernymi suciastkami..
Akoze ak si da niekto znackoyvy sportovy podvozok- 2-3 cm nizsie , zvysi tym bezpecnost, co je na tom ako zle?? Takisto sportove brzdy. Wtf?
Ked pustia cez STK 25 rocnu hrdzavu skodovku co zabrzdi az ked narazi do prekazky a kohokolvek vyhodia kvoli sporotvym brzdam?
Mate nejake postrehy? Pripadne uz nove skusenosti? Nemyslim len so Saxikmi, ale celkovo?
Dikas,
Mike |
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt leden 21, 2016 4:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Zatim jsem po tom moc nebadal protoze mnohe se jeste muze zmenit, ale co jsem cetl/slysel, tak samotna STK nemusi byt az takovy problem i treba s upravenym autem.
Ale nejvetsi pruser pry budou emise. Jednak se ma menit metodika mereni a udajne se maji i zmensit tolerance merenych hodnot. A dale se auto napichuje na diagnostiku - musi ti sedet VIN auta se zapsanym VIN v jednotce , dále se snad zjistuji chyby, ktere jsou v jednotce zapsane. Pokud bude jednotka - diagnostika hlasit chybu, tak taky neprojdes (udajne jedina dovolena chyba je chyba klimatizace ). atd. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt leden 21, 2016 5:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Nejhorsi je ze na to neni nikdo pripraveny, jak vybavenim, tak znalostma.
Priklad:
Borec dojel na stk s autem, pripojili ho na diagnostiku, bohuzel namaji stk nebyla vybavena takovou diagnostikou, ktera dokazala komunikovat s autem, takze pracovnik stk oznamil ze se nepodarilo nacist ecu. Takze nejsou emise, tim padem ani stk....
Dalsi pripad, auto stare cca 13 let a majitel musel objet 4 stanice stk, nez narazil na tu, kde mu dokazali jeho auto napichnout na diagnostiku.
Zatim je kolem toho spousta problemu, a rekl bych ze se zacne ozyvat cim dal vic lidi, ktere toto bude srat.
Nedovedu si predstavit, ze si poridim nejakeho auto na zabavu a a budu snim mesic litat po servisech aby mi odstranili nejake debilni chyby, ktere pise ecu. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: čt leden 21, 2016 6:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
JJ mate to hezkou pakarnu..
Ak si precital ten clanok, tak bude problem aj s podvozkom brzdami a pod..
Vsetko chcu mat zaznamenane v TP..
Toto je stredovek |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: pá leden 22, 2016 9:22 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Vomrdat to slo vzdycky, pujde to i ted |
_________________ Citroen Saxo Vts 8v >>16v (NFU,Suzuki GSX-R K3 ITB,wössner hi-comp pistons,ZRP conrods, cat cams ,cat cams verniers, Vems ECU, wideband LSU 4.9 bosch, oilcatch tank, TA- technix exhaust manifold) |
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: pá leden 22, 2016 12:08 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Kámoše ted vyhodily za podvozek na féra mu řekl máš tam stavítko nemáš ho v TP čáu
co jsem se dočetl tak když už se to podaří napíchnout tak né všechny diagnostiky najdou chyby třeba u koncernu by muselí mít přímo VAG diag. aby jim to načetlo vše takže tam upravené auto prošlo
já sem zvědav na sebe vrátim kat střed asi radši sundám i super sprinta
snad nebudou řeči za podvozek pořpípadě mám TUV přímo od firmy eibach ( ktery ale udajně se tady neuznává) pak je možnost ho nechat přeložit snad by to mělo jít uvidíme |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: pá leden 22, 2016 1:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Presne ako som pisal.. Mozu riesit aj podvozok..
Na certifikat sa Ti vykaslu, okrem atestovanych folii..
Zvysok musi byt vsetko zapisane v TP .
Zhadzovat kvoli tomu vyfuk? No urcite..
Nech riesia auta, ktore nebrzdia, maju vole v capoch a tecie z nich olej (ekologovia..)
To uz si zachvilku nedas na auto ani sportovy vzduchovy filter. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: pá leden 22, 2016 2:56 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
mě na tom překvapuje nejvíc to, že to začali řešit slováci... ti, kteří místo malého TP vozí skládací knížku, kde je všechno už dlouhé roky zapsané a můžou je šikanovat policajti kdykoliv si usmyslí... nemluvě o kontrole originality, či dovozové dani za výkonná auta
vůbec nechápu to překvapení... myslel jsem si, že už jsou naučení s tím žít...
nebo to má být výsměch, že konečně došlo i na nás?? |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: pá leden 22, 2016 3:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
|
Naposledy upravil DarkMIKE dne pá leden 22, 2016 3:32 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: pá leden 22, 2016 3:21 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
a zatnul jsem dobře si myslím
a vím, že hodně slováků jezdí s autama na CZ značkách už kvůli zmíněný dani |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: pá leden 22, 2016 3:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Jako to myslis dan za ultravykonne Saxo? :O
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: so leden 23, 2016 10:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Od září mám na saxu propadlou STK, tak to mám v plánu na jaro testnout Bez katu jsem vždycky procházel legálně, bez úplatku, kontrolka motoru nesvítí, a moje saxo přes OBDII umí předat akorát napětí baterky, otáčky a zapsané chyby |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Fierd |
Zaslal: st únor 03, 2016 4:45 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 04. 2010
Příspěvky: 347
|
|
Návrat nahoru |
|
Laďa |
Zaslal: st únor 03, 2016 8:23 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
Jestli vám můžu poradit tak si udělejte STK do konce června . |
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt únor 04, 2016 7:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Laďa napsal: Jestli vám můžu poradit tak si udělejte STK do konce června .
Nema to byt do konce cervna? Slysel jsem ze do 1.7. se ctou pouze aktualni chybove kody....
No jinak jsem dnes take slysel, ze zkouseli dat na emise uplne nove auto, resp. s par najetymi km, a neproslo , tak nevim. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
|