Autor |
Zpráva |
|
Vela Toho Strachu |
Zaslal: po leden 25, 2016 4:35 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2015
Příspěvky: 35
Bydliště: pp
|
Zdravicko
potreboval by som vediet co mam za motor vlasne ci mam TU5J4 alebo TU5P4 aky je medzi tym vlasne rozdiel ? konecne prisiel cas tyskania peniazi a neviem podla coho obiednat vacky moje vinko je VF7S6NFXF57314892 DAKUJEEM |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: po leden 25, 2016 6:10 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Podle VIN máš TU5J4, pokud nikdo neměnil motor. Do Saxa se TU5JP4 nedávalo, to je pak ve Xsaře a novějších. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po leden 25, 2016 8:20 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
hlavne pokud se bavime o napr. catcams
tak 1321743 pro J4
a 1322705 pro JP4 jsou identický...
rozdílu je tam vicero.... kvalitu zpracování jednotlivých komponent má rozhodně lepší J4... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Vela Toho Strachu |
Zaslal: st leden 27, 2016 7:11 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2015
Příspěvky: 35
Bydliště: pp
|
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: st leden 27, 2016 9:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
Bude to fungovat na seriovych hydrostelech i ventilech. Nebude to ale fungovat bez odpovidajici mapy v ecu. Ano, pokud je hlava snizena tak k "potkani" dojit muze. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st leden 27, 2016 10:39 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
na seriovce se rozvody poskocene o 2 zuby vejdou... pokud umis pocitat spocitas si kolik je to zdvihu atd...
jinak ty vacky mam taky, bez mapy budes ztracen... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: čt leden 28, 2016 5:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
|
Návrat nahoru |
|
Vela Toho Strachu |
Zaslal: pá leden 29, 2016 9:42 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2015
Příspěvky: 35
Bydliště: pp
|
je tam aj casovenie ako nemam problem nieco zlozit ale toto si necham urobit v servise nech to aj nacasuju a ide to na max vykon a v co najvisich otackach a z mapou pocitam pisal som do firiem co robia chip tuning tak na mieru to vinde okolo 350€ len je otazka v jednej firme povedali ze dokazu premapovat aj seriove cpu a v ruhej ze musi byt plne programovatelne chem tam dat viac veci este takze z novou mapou pocitam |
|
|
Návrat nahoru |
|
Vela Toho Strachu |
Zaslal: pá leden 29, 2016 9:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2015
Příspěvky: 35
Bydliště: pp
|
DARK mike za tuto cenu mam dalsie saxo D sanie som vyrieisl tak ze baterka ide do kufru aby som ziskal nejake miesto v predu box na filter v kapote diera a velke naporove sanie |
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: pá leden 29, 2016 11:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Ja len, ze ked chces z toho dostat co najviac..
Pozri si aj stranku vyrobcu tych vaciek, co chces- sam vyrobca silno doporucuje TBs. Bude Ta limitovat sanie a z tej vacky nedosiahnes jej moznosti.
A ano mas pravdu- kazdy ponik daco stoji.. A ked ich ches viac, musis aj viac mina, to je matematika, ktora nepusti |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so leden 30, 2016 7:29 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kazdy ponik cca 3000kč navíc
takovej hrubej vypočet.... jinak ph4 mám taky, v kombinaci se seriovym sanim a limituje me prave to sani |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Vela Toho Strachu |
Zaslal: so leden 30, 2016 4:42 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2015
Příspěvky: 35
Bydliště: pp
|
nerozpravame sa PS ale o ponikoch a stejne 3 000KC za kus ako vykon pri seriri boto stacil neskaldam doma neco na rally len mne sralo ked mi na rovinke ujela nova octavia RS .. v zakrutach som ju dobehol ale zase rovinka a saxo ma nepodporilo vykonom prave preto som na tomto fore aby ste mi vy co uz ste neco prekopali skusisli poradit ak ma bude limitovat sanie pri PH4 tak to tam nema cenu davat .. som ochotny do saxa dat 2500€ + striekanie tak co mi poradite ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so leden 30, 2016 5:41 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
dej 4klapku nebo se spokoj s 743 vackama a cca 145ps |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: so leden 30, 2016 6:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
celý nesmysl...saxo se nemuže rovnat octě na rovinkách to prostě nikdy nepude už jen kvuli rozdílným maximálkám...pokud octa pojede na rovince cca 180km/h tak saxo musí bejt vytočený témeř do bezvědomí aby jsi stačil... a pokud jsi borce v zatáčkách dojel tak to jen znamená že se bojí
to že tě limituje sání neni problém v pruměru trubky kterou nasadíš místo baterky ale v pruměru a velikosti klapky,sacích parohu a velikosti ventilu |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: so leden 30, 2016 7:46 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Proc vymejslet vymysleny?4 klapka, zvysit kopresi, 743 nebo ty PH4, prava sacich kanalu, sedel, vyfuk,jednotku vems, nebo neco podobnyho a octa uz ti neujede |
_________________ Citroen Saxo Vts 8v >>16v (NFU,Suzuki GSX-R K3 ITB,wössner hi-comp pistons,ZRP conrods, cat cams ,cat cams verniers, Vems ECU, wideband LSU 4.9 bosch, oilcatch tank, TA- technix exhaust manifold) |
|
Návrat nahoru |
|
|