punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - KOD MOTORA
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  KOD MOTORA

EiFFeL
Zaslal: ne leden 31, 2016 4:06 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
mě přijde jako kokotina nahánět se s octavií Very Happy

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Stivek
Zaslal: ne leden 31, 2016 7:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
EiFFeL napsal:
mě přijde jako kokotina nahánět se s octavií Very Happy


mě příde jako kokotina se v běžnym provozu vubec nahánět Rolling Eyes

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: ne leden 31, 2016 8:03 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Mě přijde že oc a saxo se nedá vůbec srovnávat. Octavia rodinný auto v případě RS rychlý rodinný auto na přesuny z bodu A do B. V rychlostech nad 150km/h se nemůžeš s 2.0 turbo v oc srovnávat ani kdybys do saxa nasypal sebe víc peněz, leda že bys z toho udělal nějakej extrémní turbomotor. Ale o rovinkách saxo přece vůbec není ne ? Dej vačky + remap a málo aut tě bude stíhat, pokud teda nevjedeš na dálnici. Sorry za OT. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vela Toho Strachu
Zaslal: út únor 02, 2016 4:00 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 09. 2015 Příspěvky: 35 Bydliště: pp
EiFFeL napsal:
mě přijde jako kokotina nahánět se s octavií Very Happy


nic ineho tuna nebaha Very Happy a 1.9TDI sa nahanat nechcu a uz ked je to drachsie a silnejsie auto tak sa zase boja ze to poskrabu od skaliek tak chodia 70
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vela Toho Strachu
Zaslal: út únor 02, 2016 4:10 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 09. 2015 Příspěvky: 35 Bydliště: pp
Stivek napsal:
celý nesmysl...saxo se nemuže rovnat octě na rovinkách to prostě nikdy nepude už jen kvuli rozdílným maximálkám...pokud octa pojede na rovince cca 180km/h tak saxo musí bejt vytočený témeř do bezvědomí aby jsi stačil... Laughing a pokud jsi borce v zatáčkách dojel tak to jen znamená že se bojí Very Happy

to že tě limituje sání neni problém v pruměru trubky kterou nasadíš místo baterky ale v pruměru a velikosti klapky,sacích parohu a velikosti ventilu Razz




To sice ano ale naporove sanie by malo tlacit vzduch cez klabku az k ventinlom pod nejakym "Tlakom" jasne nehovorime tu o 3 baroch ale urcite by malo vojst viac vzduchu ako pri beznom sani ktore si taha motor sam
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út únor 02, 2016 6:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
to je krásná teorie.... tou to ovšem končí... jestli čekáš zázraky seš na omylu... doopravdy je to o průměru klapky atd. jak to bylo zmíněno...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Brabi
Zaslal: út únor 02, 2016 7:03 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
[quote="Vela Toho Strachu"]
Stivek napsal:
sice ano ale naporove sanie by malo tlacit vzduch cez klabku az k ventinlom pod nejakym "Tlakom" jasne nehovorime tu o 3 baroch ale urcite by malo vojst viac vzduchu ako pri beznom sani ktore si taha motor sam

Je to blbost samozrejme.Kdyz se zamyslis nad konstrukci ctyrklapky tak zjistis ze tam neni napor zadnej ba naopak, ale pritom to kone prinese..

_________________
Citroen Saxo Vts 8v >>16v (NFU,Suzuki GSX-R K3 ITB,wössner hi-comp pistons,ZRP conrods, cat cams ,cat cams verniers, Vems ECU, wideband LSU 4.9 bosch, oilcatch tank, TA- technix exhaust manifold)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vela Toho Strachu
Zaslal: út únor 02, 2016 7:16 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 09. 2015 Příspěvky: 35 Bydliště: pp
nemoze to byt blbost .. su clanky o naporovom sani ... ked ti normalne sanie od vyrobcu dostane do motora 100litrou vzuduchu za minutu ( prikaldne cisla ) tak naporove ho tam dostane 120L 4 klabka 180l
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: út únor 02, 2016 9:54 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
V sání žadný tlak nemáš. U atmosferickeho motoru tam máš podtlak. Náporové sání ti přetlak neudělá, není to turbo, jediný co to udělá tak to pochytá víc vzduchu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandman
Zaslal: út únor 02, 2016 10:00 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
Merali Simotu/raceland sanie, ktora je kopiou group N sania od Greenu a spravilo to tusim do 3 HP, co moze byt aj chyba merania. Limitom je samozrejme ECU, lebo mapy su viac menej pevne dane, po kazdej uprave resp. vsetkych mechanickych, treba doladit ECU. Inak to nespravi takmer nic.

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Stivek
Zaslal: st únor 03, 2016 6:24 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
[quote="Brabi"]
Vela Toho Strachu napsal:
Stivek napsal:
sice ano ale naporove sanie by malo tlacit vzduch cez klabku az k ventinlom pod nejakym "Tlakom" jasne nehovorime tu o 3 baroch ale urcite by malo vojst viac vzduchu ako pri beznom sani ktore si taha motor sam

Je to blbost samozrejme.Kdyz se zamyslis nad konstrukci ctyrklapky tak zjistis ze tam neni napor zadnej ba naopak, ale pritom to kone prinese..


jen bych rad zduraznil že jsem to nepsal já Very Happy

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: st únor 03, 2016 9:07 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Pro zajímavost, týpek z anglie zajel na brzdu a naměřil rozdíly ve výkonu se sériovým airboxem, s KN vložkou, a s kuželem. Stojí za zkouknutí. Wink

http://106owners.co.uk/forums/showthread.php?187780-Mikol-s-XS-16v-JP4/page33
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st únor 03, 2016 9:12 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
dobrej článek Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved