punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - svítí kontrolka-vymazání chyby
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  svítí kontrolka-vymazání chyby

Andrew
Zaslal: ne březen 06, 2016 4:35 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
Ahoj.
Zjistil jsem že je prasklá ta hadice od víka do sání pro odvětrání motoru. Nikde jsem nenašel kde by se dala ta hadice koupit. Prasklý díl už byl od předchozího majitele obmotán izolačkou...
Vzal jsem gumovou hadici a vyvedl to pryč pod auto(vím není to zrovna nejlepší řešení) a otvor v sání jsem zaslepil. Jenže rozsvítila se kontrolka motoru. Vrátil jsem to tedy do původní podoby s tím rozdílem že jsem do místa kde to bylo prasklý vložil malý kus gumový hadičky aby to líp drželo než na tý izolačce.
Hadička má o něco menší průměr než ta origo hadice. Auto jede v pohodě, nic divného.
Ovšem stále svítí oranžová kontrolka. Jde to vymazat nějakým jiným způsobem než na diagnostice?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
P.E.T.R
Zaslal: ne březen 06, 2016 6:35 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 04. 05. 2009 Příspěvky: 1632 Bydliště: Klatovy
Dost pochybuju, že by ta hadička měla vliv na kontrolku motoru, spíš se rozsvítila kvůli něčemu úplně jinému. Spousta lidí, včetně mě, ji má odpojenou.

_________________
2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi


Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Andrew
Zaslal: ne březen 06, 2016 6:40 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
no taky mně to je divný, ale rozsvítila se až po tý úpravě. respektivě, ono už svítila minulý týden, ale to bylo kvůli chybě na zapalování 2 a 4 válec, to jsem byl na diagnostice, ale problém sám od sebe odezněl. zatím se to neopakovalo. a jak píšu auto jede v pohodě. Není možný že ta hadička kterou to bylo vyvedený pryč byla tenčí než ta původní, že to nestíhalo odvětrávat a hodilo to nějakou chybu ? fakt už nevim.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: ne březen 06, 2016 7:58 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ne, v souvislosti s hadičkou určitě spojitost nehledej, já v ní měl jako záslepkou zabodlej šroub Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Andrew
Zaslal: ne březen 06, 2016 8:36 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
aha. no tak to netuším co to bude... to zapalování z minulého týdne to nebude, to jelo na méně válců a bylo to poznat. teď to jede v pohodě. Ještě diagnostika z minulého týdne byla chyba na teplotním čidle- myslím kapaliny. Když jsme u toho. Ta diagnostika bluetooth co stojí asi 2 kila a má to aplikaci na mobil. umí to najít chybu a případně smazat nebo je to k ničemu ? nechce se mi platit 2x do měsíce za diagnostiku a vymazání chyby
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: ne březen 06, 2016 8:43 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
u 16v s jednokonektorovou jednotkou to neumi vycist vubec nic

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Andrew
Zaslal: ne březen 06, 2016 8:45 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
taky jsem si myslel že to nebude asi nic moc. Ráno jedu do školy tak snad dojedu
Zatím dík za info
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
P.E.T.R
Zaslal: ne březen 06, 2016 9:29 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 04. 05. 2009 Příspěvky: 1632 Bydliště: Klatovy
Zkus odpojit baterku na delší dobu, třeba do rána. Možná ti to pomůže.

_________________
2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi


Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Andrew
Zaslal: ne březen 06, 2016 9:30 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
to už jsem zkoušel, ale dík
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po březen 07, 2016 10:24 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ten plast zkřehne a praskne, taky sem jí měl nastavenou vloženou hadicí a zazizolovanou. Když praskla podruhý tak sem rovnou sehnal jinou. Ale dá se v pohodě jezdit bez ní jen možná bude po nějaké době ten vývod špinavej od oleje.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: po březen 07, 2016 10:31 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
Máte pravdu. Dnes diagnostika... Opět cidlo teploty chl. Kapaliny. Dale chyba zapalování 3.válec. Minule to byly 2 a 4 válec. Z toho usuzuju ze je to na novy modul. Teďka je na dily v miste bydliště saxo 1.0 rok neco pod 2000. Bude to pasovat na 1.1 2001? A to teplotní cidlo ma smysl měnit, když to často spina saharu ? Jinak se to neprojevuje.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lazik
Zaslal: út březen 08, 2016 8:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 05. 2009 Příspěvky: 689 Bydliště: Ostrava/Brno
Zkousel jsi vyčistit konektory? Zkusil bych rozpojit, prostriknout, pročistit a zas zapojit. Měl jsem podobný problém a byly to jen konektory

_________________
VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Andrew
Zaslal: út březen 08, 2016 8:51 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
Prostříknul jsem ten konektor co je napojený na zapalovací lištu nebo modul nevím jak se tomu přesně říká. Zatím je to ok a opravdu se to stalo po napojení té hadičky a zaslepení otvoru v sání. Asi je to shoda náhod taky se mi to nezdálo že by to mělo souvislost. Mám nabídku na tu zapalovací lištu za 300Kč z 1.1 rok 1998. Je vůbec možný aby to dělalo něco jinýho? než ta lišta, když diagnostika hlásila chyba v zapalování na 2 a 4 válci a následně to byl 3 válec.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út březen 08, 2016 8:53 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
kostra na motoru

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Andrew
Zaslal: út březen 08, 2016 8:54 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
a ta je jenom jedna? nebo jich je tam víc těch kostřících míst, kde to místo mám hledat ?
díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved