Zdravím, mám menší dilema. Když auto pořádně proženu, tzn. ostrá jízda až k 7tis., stoupne teplota oleje to tří čtvrtě na orig budíku (při běžné jízdě auto tak neohřeji), ale problém je ten, že v motoru začne cvakat. Jako by tam bylo málo oleje. Moje teorie je taková, že vysokou teplotou olej zřídne a vyteče z hydroštelů, a ty následně začnou cvakat. Podotýkám že po dochlazení cvakání zmizí. Ale stejně je to divné, mám tam 10w-40 total, předepsaný olej výrobcem, tak to nechápu.
Zdravím, mám menší dilema. Když auto pořádně proženu, tzn. ostrá jízda až k 7tis., stoupne teplota oleje to tří čtvrtě na orig budíku (při běžné jízdě auto tak neohřeji), ale problém je ten, že v motoru začne cvakat. Jako by tam bylo málo oleje. Moje teorie je taková, že vysokou teplotou olej zřídne a vyteče z hydroštelů, a ty následně začnou cvakat. Podotýkám že po dochlazení cvakání zmizí. Ale stejně je to divné, mám tam 10w-40 total, předepsaný olej výrobcem, tak to nechápu.
Myslíš že to pomůže ? Přemýšlím nad tím, kupovat nové zdvihátka se vážně nevyplatí. jeste mě napadlo použít závodní specifikaci oleje (pro vyšší teploty).
Myslíš že to pomůže ? Přemýšlím nad tím, kupovat nové zdvihátka se vážně nevyplatí. jeste mě napadlo použít závodní specifikaci oleje (pro vyšší teploty).
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru