punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - nedobiji prosim radu
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  nedobiji prosim radu

Sifilda
Zaslal: so listopad 12, 2016 4:58 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 01. 2011 Příspěvky: 396 Bydliště: Opava
Zdravím mám problém s dobíjením na saxu 1,4 VTS. Po výměně altíku žádná změna stále svítí kontrolka dobíjení. Kontroloval jsem kousek kabeláže co jde od altíku cca (40cm) a žádné poškození tam není...
Nějaký nápad kde může být závada??? Díky všem za každou radu!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Drsboo
Zaslal: ne listopad 13, 2016 12:45 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 27. 11. 2012 Příspěvky: 65 Bydliště: Praha 3
Až si koupíš voltmetr tak ti třeba někdo něco řekne.
kolik dobijí altík? Na baterce a na alternátoru.
Jak jsi proměřoval kabeláž? Odchází zde konektor vyhřátý od výfuku.
ATd.

_________________
Saxo VTS 16v
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: pá prosinec 16, 2016 5:46 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Ahoj, jak si dopadl? Já jsem dnes sedl po měsíci a půl do saxa protože jezdím fabii kterou mám u baráku a zjistil jsem že mi po nastartování zůstává svítit dobíjení tak na 50% jasu. Otáčky motoru na to vliv nemají. Zrovna teď když potřebuju udělat technickou. Měřil jsem dobíjení a nejde tam ani volt Sad

V pondělí holt skočím do vedlejšího města kde dělají likvidace vozidel poptat se jestli tam nemají nějaký zánovní alternátor. Otázka je jestli tam budou mít přesně ten co potřebuji. Do saxa se dávaly asi dva typy připojení. Protože jsem dnes koukal a mam tam valeo s připojením kontrolky na konektor se dvěma piny (L a DFM) na starém saxu sem měl ale bosch s připojením kontrolky pod šroub (D+). Nevíte někdo jestli je to záměné a můžu tam dát i ten starší typ s tím že pod D+ dám kabel od L a DFM nechám nezapojen? Neví někdo zda DFM používá 1plug jednotka? Díky

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po prosinec 19, 2016 2:13 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tak jsem dnes sháněl alternátor, na vrakovišti chtěl za jinej 1000Kč to se mi nechtělo riskovat tak jsem ten můj nakonec odvezl kousek vedle k autoelektrikáři na repasi. Hned to rozebral, shořel regulátor za neoreginál 1500Kč + práce. Alespoň bude jistota že to těch posledních pár let vydrží. Smile

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sifilda
Zaslal: ne prosinec 25, 2016 10:44 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 01. 2011 Příspěvky: 396 Bydliště: Opava
no já jsem si koupil altík od clena clubu z FB vše přišlo s poštou za 700 po namontování žádná změna... borcovi napsat nemůžu dal si mě do blokace takže mě asi natáh nebo je závada někde jindel. Auto jde po novém roce na eko likvidaci. Chtěl jsem ho prodat aspoň za 5000kč. Zájemci byly ale samí špekulanti.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: po prosinec 26, 2016 5:40 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
proto sem nechtěl riskovat použitý a raději sem nechal repasovat stávající. Přece jen doufám že to bude ještě pár let jezdit. Smile

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved