punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Kyb agx
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Kyb agx

laudman
Zaslal: pá únor 17, 2017 11:16 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 26. 06. 2014 Příspěvky: 7 Bydliště: Vysoké Mýto
Cau prosim pekne je tady nekdo kdo jezdi kyb agx ? Chtel bych nejaky reference od uzivatelu predem diky Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franus
Zaslal: pá únor 17, 2017 11:42 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Hledej, v minulosti se to tady docela resilo.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
laudman
Zaslal: pá únor 17, 2017 11:46 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 26. 06. 2014 Příspěvky: 7 Bydliště: Vysoké Mýto
Resilo ja vim ale bikde se nikdo nevyjadril vzdycky jen nekdo napsal tamten je jezdi a kup si hp nebo protlum ale nikde zadny vyjadreni majitelu agx
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
patejl
Zaslal: pá únor 17, 2017 11:26 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 05. 2007 Příspěvky: 26 Bydliště: Přerov <--> Praha
Ale vyjádřil. Např. Viz citace :

kyb- vyhoda - nastavenie tuhosti zvrchu
- nevyhoda - nie je dost tvrda a ani dost makka v krajnych nastaveniach ( 1 až 4 ) .1 mi do mesta pripadala tvrdsia nez by bolo treba, nestihala uplne dotlmit-problem hlavne na zlych cestach. 4 mi na kopci nestacila tvrdostou.

koni- vyhoda - relativne dostacujuca tvrdost( na kopec ale nestaci v kombinacii s ramom, inak celkom fajn). na diery reagovali lepsie ako KYB - myslim ze tlmic ma rychlejsi utlm nez KYB.
- nevyhoda - nemožnosť nastavenia zvrchu

bilstein B8 - vyhoda - daleko nalepsi tlmic z tejto trojice. vyborny kompromis, povedal by som ze je to az velmi vhodna volba na rally, kde skor ide o rychlost reakcie na vymoly a terenne nerovnosti ako na tvrdost.
- nevyhodou sa moze zdat nemoznost nastavenia tuhosti,ale tento tlmic to pri normalnom pouziti nepotrebuje. Nevyhoda priamo pre mna je , ze pri montazi ramu ani tento tlmic nestaci a budem musiet investovat do draheho nastavitelneho podvozku .
Zial saxo az prilis reaguje na ram, preto extra tuhy podvozok je nevyhnutnost.

Zhrniem - KYB AGX je pre ludi co chcu mat pocit ze menia nastavenie auta a jazdia po relativne dobrych cestach . KONI je pre kazdeho kto chce tvrdsie auto. Bilstein je pre ludi co chcu nieco jazdit , bez ohladu na kvality ciest , ale nehodi sa do auta z ramom .

Určitě budou lepší jak serie , záleží na ceně. Vůbec bych se jich na běžné ježdění a občasný okruh nebál.

Spíš by mně zajímalo kde je plánuješ kupovat a za kolik . Když sem je scháněl minule tak se daly sehnat akorát u poláků. (jen sem projížděl WEB , neobvolával sem dodavatele) . Pokud víš o nějakém shopu kde je mají dej plz odkaz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
laudman
Zaslal: so únor 18, 2017 3:40 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 26. 06. 2014 Příspěvky: 7 Bydliště: Vysoké Mýto
hele schanel jsem je na autorozvodech.cz kde me řekl že je schopnej je objednat za cca 7500 novy což je parada podle mě a velkou vyhodou je i to že se daj koupit i po jednom a ne sada celyho podvozku což ocenim když si budu moct koupit předek a zadek zvlašť
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViveLeSport
Zaslal: po únor 20, 2017 7:47 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2016 Příspěvky: 35 Bydliště: Praha Západ
laudman napsal:
hele schanel jsem je na autorozvodech.cz kde me řekl že je schopnej je objednat za cca 7500 novy což je parada podle mě a velkou vyhodou je i to že se daj koupit i po jednom a ne sada celyho podvozku což ocenim když si budu moct koupit předek a zadek zvlašť


Onehdy, když jsem ještě dělal obchodáka přes autodíly prodával jsem i tuhle řadu tlumičů od Kayaby a vyzkoušel na řadě aut. Upřímně ale, investuj do Bilsteinu, taky lze pořídit jednotlivě a je to jinde, ideál na naše okrsky.

Možná tě láká u těch KYB, že to má málokdo, je to takový neobvyklejší, ale není o co stát. Ten Bilstein tě nezklame. A ne nadarmo to dával Renaultsport na svoje auta, i závodní. Např.Ragnotti 172 clio , když vyjelo první enko, tak to mělo Bilstein tlumiče (pravda s nádobkou) a pružiny eibach, vím to, má to známej dodnes.
Rovněž civil Clia Sport od 182cup po Měgane sport mají např. eibach pružiny (který používá Bilstein ke svým podvozkům a které nejsou zkrátka tak tuhe, jako např ty od KW A HR..)..Nebo např.MX5 byla jako výroční auto (NB) na Bilsteinech a pořád je na MX5 i na nové dává Mazda (měl sem teda normál MX5, ale jel i tu na Bilsteinu) a to samé např.EVO 9 MR (měl sem rovněž tu čest) mělo Bilstein tlumiče...je to zkrátka KVALITA a SPORT, pěkný svezení a za super peníze. Nemá smysl výmýšlet něco jiného, ikdyž jako jinak různorodost podporuji, jsou věci kde jdu na jistotu a chci TOP fungování.


Naposledy upravil ViveLeSport dne po únor 20, 2017 8:19 pm, celkově upraveno 2 krát

_________________
...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViveLeSport
Zaslal: po únor 20, 2017 7:52 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2016 Příspěvky: 35 Bydliště: Praha Západ
patejl napsal:
Ale vyjádřil. Např. Viz citace :

kyb- vyhoda - nastavenie tuhosti zvrchu
- nevyhoda - nie je dost tvrda a ani dost makka v krajnych nastaveniach ( 1 až 4 ) .1 mi do mesta pripadala tvrdsia nez by bolo treba, nestihala uplne dotlmit-problem hlavne na zlych cestach. 4 mi na kopci nestacila tvrdostou.

koni- vyhoda - relativne dostacujuca tvrdost( na kopec ale nestaci v kombinacii s ramom, inak celkom fajn). na diery reagovali lepsie ako KYB - myslim ze tlmic ma rychlejsi utlm nez KYB.
- nevyhoda - nemožnosť nastavenia zvrchu

bilstein B8 - vyhoda - daleko nalepsi tlmic z tejto trojice. vyborny kompromis, povedal by som ze je to az velmi vhodna volba na rally, kde skor ide o rychlost reakcie na vymoly a terenne nerovnosti ako na tvrdost.
- nevyhodou sa moze zdat nemoznost nastavenia tuhosti,ale tento tlmic to pri normalnom pouziti nepotrebuje. Nevyhoda priamo pre mna je , ze pri montazi ramu ani tento tlmic nestaci a budem musiet investovat do draheho nastavitelneho podvozku .
Zial saxo az prilis reaguje na ram, preto extra tuhy podvozok je nevyhnutnost.

Zhrniem - KYB AGX je pre ludi co chcu mat pocit ze menia nastavenie auta a jazdia po relativne dobrych cestach . KONI je pre kazdeho kto chce tvrdsie auto. Bilstein je pre ludi co chcu nieco jazdit , bez ohladu na kvality ciest , ale nehodi sa do auta z ramom .

Určitě budou lepší jak serie , záleží na ceně. Vůbec bych se jich na běžné ježdění a občasný okruh nebál.

Spíš by mně zajímalo kde je plánuješ kupovat a za kolik . Když sem je scháněl minule tak se daly sehnat akorát u poláků. (jen sem projížděl WEB , neobvolával sem dodavatele) . Pokud víš o nějakém shopu kde je mají dej plz odkaz


Zeptám se tě, píšeš , že když je rám na Saxu, reaguje jak reaguje auto, to chápu.. Ale jakou kombinaci pružin , jaké pružiny ...si měl na těch B8 tlumičích, to mě zajímá, jaké si zkoušel? Eibach pro kit, sport kit, nebo jiné úplně?

Jinak souhlasím s tím co píšeš na ty řady - značky tlumičů. Je to tak přesně. Po letech mi vyšlo, že Bilstein je v poměru cena výkon na okrsku nej řešení, TOP.
Upřímně totiž např.tuhostně stavitelný podvozek stejně málokdo využije a slušný je např.od Protlumu, HP apod.za x desítek tisíc. Ne od Kayaby, tam je to spíš placebo efekt no:)
A pokud máš tuhostně a stavitelně štelovatelný podvozek, stejně to musí zpravidla pak někdo nastavit, laborovat bez zkušeností s tím nemá moc smysl. Ale tyhle podvozky s nádobkama jsou opravdu na skutečné závodění, tam to má smysl a pak se i vyplatí dát do toho 60-90tisíc..Ještě dodám, že např.podvozky typu Tein, D2, BC racing apod jsou drahý nesmysly a vyhozené peníze, nikdo to nechce ani moc repasovat, to je další problém.

Ještě bych doporučil od Bilstein B12 Pro kit, Sport kit řady (už komplet podvozky tlumiče + pružiny) a nebo g.N Bilstein komplet podvozek (na Saxo se dělá).
Vesměs to vše obsahuje opět velmi dobré zminované B8 tlumiče... A pokud to chce člověk převážně na okrsku, tak je to ideál varianta-y tohle. Mám možnost to případně i objednat stále a za dobrý peníze.

_________________
...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
patejl
Zaslal: út únor 21, 2017 10:22 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 05. 2007 Příspěvky: 26 Bydliště: Přerov <--> Praha
Ahoj.

Byla to jen reakce na to že se k tlumičům nikdo nevyjádřil. Tohle byla konkrétně citace Mikiho takže otázku pružin ti zodpoví spíš on Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
LukasGTi
Zaslal: út březen 07, 2017 6:06 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Menši OT.. Neví někdo kde koupit u nás B8 ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st březen 08, 2017 9:18 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
pokud si na katalogu bilstein nebo na kamracingu najdes ty jejich cisla tak to podle cisel objednas skoro kdekoliv...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
LukasGTi
Zaslal: st březen 08, 2017 6:42 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
OK, půjdu tedy na objednávku z ciziny.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franus
Zaslal: st březen 08, 2017 7:02 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Eiffel to chce rict, ze si mas treba na kamracingu zjistit katalogove cisla tlumicu a podle tech katalogovych cisel to koupit pripadne poptat nekde tady v CR.

https://www.google.cz/search?q=tlumice+bilstein&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=I0fAWMiXK8SxswHF_rawCQ

Jinak by to meli umet i v Cardo autodily, pripadne zkus i jedetoshop.cz - jsou to kluci co prodávají a umějí sehnat různé performance díly.

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: st březen 08, 2017 7:40 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
OK díky zkusím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViveLeSport
Zaslal: čt březen 09, 2017 12:21 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2016 Příspěvky: 35 Bydliště: Praha Západ
LukasGTi napsal:
OK díky zkusím


Jak jsem psal výše, mám možnost objednat B8 tlumiče na Saxo: tlumič zadní Saxo VTS 87kw (poface) obj.č. 24-020756 - kus za 2350,-
- přední tlumič obj.č 34-030592 je 3350,- kus. Záruka a případná reklamace (narozdíl od ciziny) o dost jednodušší..

Není problém objednat ani přední tlumiče g.N (vhodné na okrsku) obj.č. 34-003510 kus za 3500,- , dávají se k nim např. ještě zadní tl. B6 obj.č 24-012768, tam by byla cena 3100,- za kus.

Nechají se objednat i přední Eibach pro kit pružiny (vhodné k těm B8 tlumičům, snížení 25-30mm) obj.č E2204-120 cena 2900,-

Můžu objednat např.i přední performance desky (Saxo VTS 87kw):
Ferodo DS2500 přední desk. obj.č FCP393H za 2950,- či rovněž přední DS2500 obj.č FCP876H za 2450,- (rozdíl je v třemenech, proto dvě alternativy - DS2500).
Umím i přední DS3000 (vhodný např. na okruh), FCP876R za 3750,-.
Na zadek pak Ferodo DS performance (základní sport.řada, defacto DS2000 a na zadek to stačí) obj.č. FDS558 za 2150,-. Něco je přímo skladem, něco jde na individual objednávku a během pár dnů dorazí.

Narovinu, živí mě léta něco jiného (podnikám v nemovitostech), mám to ale možnost objednat (kdysi jsem u mého dodavatele přes díly dělal obchodáka) a za rozum to tedy přeposlu klidně dál. Email na mě: rennsport@seznam.cz

_________________
...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: čt březen 09, 2017 8:03 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Díky za nabídku, ale asi objednám tady

http://www.bilstein-tlumice.cz/?action=detail&id=ID36593&catg=36237

Tahle stránka byla nedávno spuštěna, akorát mě zaráží, že se ceny toho tlumiče tolik liší od prodejce k prodejci. Ze by bylo víc druhů B8 ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved