Autor |
Zpráva |
|
laudman |
Zaslal: pá únor 17, 2017 11:16 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 26. 06. 2014
Příspěvky: 7
Bydliště: Vysoké Mýto
|
Cau prosim pekne je tady nekdo kdo jezdi kyb agx ? Chtel bych nejaky reference od uzivatelu predem diky |
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: pá únor 17, 2017 11:42 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Hledej, v minulosti se to tady docela resilo. |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
laudman |
Zaslal: pá únor 17, 2017 11:46 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 26. 06. 2014
Příspěvky: 7
Bydliště: Vysoké Mýto
|
Resilo ja vim ale bikde se nikdo nevyjadril vzdycky jen nekdo napsal tamten je jezdi a kup si hp nebo protlum ale nikde zadny vyjadreni majitelu agx |
|
|
Návrat nahoru |
|
patejl |
Zaslal: pá únor 17, 2017 11:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 05. 2007
Příspěvky: 26
Bydliště: Přerov <--> Praha
|
Ale vyjádřil. Např. Viz citace :
kyb- vyhoda - nastavenie tuhosti zvrchu
- nevyhoda - nie je dost tvrda a ani dost makka v krajnych nastaveniach ( 1 až 4 ) .1 mi do mesta pripadala tvrdsia nez by bolo treba, nestihala uplne dotlmit-problem hlavne na zlych cestach. 4 mi na kopci nestacila tvrdostou.
koni- vyhoda - relativne dostacujuca tvrdost( na kopec ale nestaci v kombinacii s ramom, inak celkom fajn). na diery reagovali lepsie ako KYB - myslim ze tlmic ma rychlejsi utlm nez KYB.
- nevyhoda - nemožnosť nastavenia zvrchu
bilstein B8 - vyhoda - daleko nalepsi tlmic z tejto trojice. vyborny kompromis, povedal by som ze je to az velmi vhodna volba na rally, kde skor ide o rychlost reakcie na vymoly a terenne nerovnosti ako na tvrdost.
- nevyhodou sa moze zdat nemoznost nastavenia tuhosti,ale tento tlmic to pri normalnom pouziti nepotrebuje. Nevyhoda priamo pre mna je , ze pri montazi ramu ani tento tlmic nestaci a budem musiet investovat do draheho nastavitelneho podvozku .
Zial saxo az prilis reaguje na ram, preto extra tuhy podvozok je nevyhnutnost.
Zhrniem - KYB AGX je pre ludi co chcu mat pocit ze menia nastavenie auta a jazdia po relativne dobrych cestach . KONI je pre kazdeho kto chce tvrdsie auto. Bilstein je pre ludi co chcu nieco jazdit , bez ohladu na kvality ciest , ale nehodi sa do auta z ramom .
Určitě budou lepší jak serie , záleží na ceně. Vůbec bych se jich na běžné ježdění a občasný okruh nebál.
Spíš by mně zajímalo kde je plánuješ kupovat a za kolik . Když sem je scháněl minule tak se daly sehnat akorát u poláků. (jen sem projížděl WEB , neobvolával sem dodavatele) . Pokud víš o nějakém shopu kde je mají dej plz odkaz |
|
|
Návrat nahoru |
|
laudman |
Zaslal: so únor 18, 2017 3:40 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 26. 06. 2014
Příspěvky: 7
Bydliště: Vysoké Mýto
|
hele schanel jsem je na autorozvodech.cz kde me řekl že je schopnej je objednat za cca 7500 novy což je parada podle mě a velkou vyhodou je i to že se daj koupit i po jednom a ne sada celyho podvozku což ocenim když si budu moct koupit předek a zadek zvlašť |
|
|
Návrat nahoru |
|
ViveLeSport |
Zaslal: po únor 20, 2017 7:47 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 08. 2016
Příspěvky: 35
Bydliště: Praha Západ
|
laudman napsal: hele schanel jsem je na autorozvodech.cz kde me řekl že je schopnej je objednat za cca 7500 novy což je parada podle mě a velkou vyhodou je i to že se daj koupit i po jednom a ne sada celyho podvozku což ocenim když si budu moct koupit předek a zadek zvlašť
Onehdy, když jsem ještě dělal obchodáka přes autodíly prodával jsem i tuhle řadu tlumičů od Kayaby a vyzkoušel na řadě aut. Upřímně ale, investuj do Bilsteinu, taky lze pořídit jednotlivě a je to jinde, ideál na naše okrsky.
Možná tě láká u těch KYB, že to má málokdo, je to takový neobvyklejší, ale není o co stát. Ten Bilstein tě nezklame. A ne nadarmo to dával Renaultsport na svoje auta, i závodní. Např.Ragnotti 172 clio , když vyjelo první enko, tak to mělo Bilstein tlumiče (pravda s nádobkou) a pružiny eibach, vím to, má to známej dodnes.
Rovněž civil Clia Sport od 182cup po Měgane sport mají např. eibach pružiny (který používá Bilstein ke svým podvozkům a které nejsou zkrátka tak tuhe, jako např ty od KW A HR..)..Nebo např.MX5 byla jako výroční auto (NB) na Bilsteinech a pořád je na MX5 i na nové dává Mazda (měl sem teda normál MX5, ale jel i tu na Bilsteinu) a to samé např.EVO 9 MR (měl sem rovněž tu čest) mělo Bilstein tlumiče...je to zkrátka KVALITA a SPORT, pěkný svezení a za super peníze. Nemá smysl výmýšlet něco jiného, ikdyž jako jinak různorodost podporuji, jsou věci kde jdu na jistotu a chci TOP fungování. |
Naposledy upravil ViveLeSport dne po únor 20, 2017 8:19 pm, celkově upraveno 2 krát _________________ ... |
|
Návrat nahoru |
|
ViveLeSport |
Zaslal: po únor 20, 2017 7:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 08. 2016
Příspěvky: 35
Bydliště: Praha Západ
|
patejl napsal: Ale vyjádřil. Např. Viz citace :
kyb- vyhoda - nastavenie tuhosti zvrchu
- nevyhoda - nie je dost tvrda a ani dost makka v krajnych nastaveniach ( 1 až 4 ) .1 mi do mesta pripadala tvrdsia nez by bolo treba, nestihala uplne dotlmit-problem hlavne na zlych cestach. 4 mi na kopci nestacila tvrdostou.
koni- vyhoda - relativne dostacujuca tvrdost( na kopec ale nestaci v kombinacii s ramom, inak celkom fajn). na diery reagovali lepsie ako KYB - myslim ze tlmic ma rychlejsi utlm nez KYB.
- nevyhoda - nemožnosť nastavenia zvrchu
bilstein B8 - vyhoda - daleko nalepsi tlmic z tejto trojice. vyborny kompromis, povedal by som ze je to az velmi vhodna volba na rally, kde skor ide o rychlost reakcie na vymoly a terenne nerovnosti ako na tvrdost.
- nevyhodou sa moze zdat nemoznost nastavenia tuhosti,ale tento tlmic to pri normalnom pouziti nepotrebuje. Nevyhoda priamo pre mna je , ze pri montazi ramu ani tento tlmic nestaci a budem musiet investovat do draheho nastavitelneho podvozku .
Zial saxo az prilis reaguje na ram, preto extra tuhy podvozok je nevyhnutnost.
Zhrniem - KYB AGX je pre ludi co chcu mat pocit ze menia nastavenie auta a jazdia po relativne dobrych cestach . KONI je pre kazdeho kto chce tvrdsie auto. Bilstein je pre ludi co chcu nieco jazdit , bez ohladu na kvality ciest , ale nehodi sa do auta z ramom .
Určitě budou lepší jak serie , záleží na ceně. Vůbec bych se jich na běžné ježdění a občasný okruh nebál.
Spíš by mně zajímalo kde je plánuješ kupovat a za kolik . Když sem je scháněl minule tak se daly sehnat akorát u poláků. (jen sem projížděl WEB , neobvolával sem dodavatele) . Pokud víš o nějakém shopu kde je mají dej plz odkaz
Zeptám se tě, píšeš , že když je rám na Saxu, reaguje jak reaguje auto, to chápu.. Ale jakou kombinaci pružin , jaké pružiny ...si měl na těch B8 tlumičích, to mě zajímá, jaké si zkoušel? Eibach pro kit, sport kit, nebo jiné úplně?
Jinak souhlasím s tím co píšeš na ty řady - značky tlumičů. Je to tak přesně. Po letech mi vyšlo, že Bilstein je v poměru cena výkon na okrsku nej řešení, TOP.
Upřímně totiž např.tuhostně stavitelný podvozek stejně málokdo využije a slušný je např.od Protlumu, HP apod.za x desítek tisíc. Ne od Kayaby, tam je to spíš placebo efekt no:)
A pokud máš tuhostně a stavitelně štelovatelný podvozek, stejně to musí zpravidla pak někdo nastavit, laborovat bez zkušeností s tím nemá moc smysl. Ale tyhle podvozky s nádobkama jsou opravdu na skutečné závodění, tam to má smysl a pak se i vyplatí dát do toho 60-90tisíc..Ještě dodám, že např.podvozky typu Tein, D2, BC racing apod jsou drahý nesmysly a vyhozené peníze, nikdo to nechce ani moc repasovat, to je další problém.
Ještě bych doporučil od Bilstein B12 Pro kit, Sport kit řady (už komplet podvozky tlumiče + pružiny) a nebo g.N Bilstein komplet podvozek (na Saxo se dělá).
Vesměs to vše obsahuje opět velmi dobré zminované B8 tlumiče... A pokud to chce člověk převážně na okrsku, tak je to ideál varianta-y tohle. Mám možnost to případně i objednat stále a za dobrý peníze. |
_________________ ... |
|
Návrat nahoru |
|
patejl |
Zaslal: út únor 21, 2017 10:22 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 05. 2007
Příspěvky: 26
Bydliště: Přerov <--> Praha
|
Ahoj.
Byla to jen reakce na to že se k tlumičům nikdo nevyjádřil. Tohle byla konkrétně citace Mikiho takže otázku pružin ti zodpoví spíš on |
|
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: út březen 07, 2017 6:06 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
Menši OT.. Neví někdo kde koupit u nás B8 ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st březen 08, 2017 9:18 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
pokud si na katalogu bilstein nebo na kamracingu najdes ty jejich cisla tak to podle cisel objednas skoro kdekoliv... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: st březen 08, 2017 6:42 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
OK, půjdu tedy na objednávku z ciziny. |
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: st březen 08, 2017 7:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: st březen 08, 2017 7:40 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
|
Návrat nahoru |
|
ViveLeSport |
Zaslal: čt březen 09, 2017 12:21 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 08. 2016
Příspěvky: 35
Bydliště: Praha Západ
|
LukasGTi napsal: OK díky zkusím
Jak jsem psal výše, mám možnost objednat B8 tlumiče na Saxo: tlumič zadní Saxo VTS 87kw (poface) obj.č. 24-020756 - kus za 2350,-
- přední tlumič obj.č 34-030592 je 3350,- kus. Záruka a případná reklamace (narozdíl od ciziny) o dost jednodušší..
Není problém objednat ani přední tlumiče g.N (vhodné na okrsku) obj.č. 34-003510 kus za 3500,- , dávají se k nim např. ještě zadní tl. B6 obj.č 24-012768, tam by byla cena 3100,- za kus.
Nechají se objednat i přední Eibach pro kit pružiny (vhodné k těm B8 tlumičům, snížení 25-30mm) obj.č E2204-120 cena 2900,-
Můžu objednat např.i přední performance desky (Saxo VTS 87kw):
Ferodo DS2500 přední desk. obj.č FCP393H za 2950,- či rovněž přední DS2500 obj.č FCP876H za 2450,- (rozdíl je v třemenech, proto dvě alternativy - DS2500).
Umím i přední DS3000 (vhodný např. na okruh), FCP876R za 3750,-.
Na zadek pak Ferodo DS performance (základní sport.řada, defacto DS2000 a na zadek to stačí) obj.č. FDS558 za 2150,-. Něco je přímo skladem, něco jde na individual objednávku a během pár dnů dorazí.
Narovinu, živí mě léta něco jiného (podnikám v nemovitostech), mám to ale možnost objednat (kdysi jsem u mého dodavatele přes díly dělal obchodáka) a za rozum to tedy přeposlu klidně dál. Email na mě: rennsport@seznam.cz |
_________________ ... |
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: čt březen 09, 2017 8:03 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
|
Návrat nahoru |
|
|