Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ JAKÉ VAČKY? |
fingerol |
Zaslal: st březen 13, 2013 6:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
vím že ta jednotka vychazí tak nejak kolem 15-17 tis ne a na kolik vychazí ten remap jen tak ze zvedavosti ? vím žeto řeším předčasně atd ale jen mě to zajíma |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st březen 13, 2013 7:07 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
od brazdila cca 45 bez dph vcetne jednotky a odladneni |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: st březen 13, 2013 7:12 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
to je dobrej pleskanec no .. to je snad lepší sehnat motor normálne bez toho egr ne ? nebo to nejak prestavet jestli to de a pak do toho dat tu jednotku polazenou ... nevím nevyznám se v tom je to jen můj názor, ale zatím mi tohle stačí uvidím jak to pojede s laufem a 705, ale myslím, že dobře ještě když se vytratí pár kilo pryč. uvidime, uvidime. jeste mesic a je to v rychtyku všechno a konešně se zase svezu .. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st březen 13, 2013 7:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ty ses fakt uplne mimo... mel bys zustat u serie... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: st březen 13, 2013 7:54 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
řikámj že se v tom nevyznám.. a když píšeš že remap stojí bez dph 45 tak si přičti vacky a ses na nejaky s dph 70 +- a to vyjde proste levneji když sezenes nekde motor s tou starou jednotkou a predelas ten, tam das vacky a jednotku nemusíš dělat remap nebo se pletu? nepočítám do toho pružiny jiný atd veci okolo jen tohle zdá se mi to proste jen lepší způsob jak toho dosáhnout za mín peněz ... ale jak říkám nevyznám se v tom a dělat to ted nebudu jen mne zajímá jak postupovat kdyby to jednou nastalo...já to řešit stejne asi nebudu mám to na normální ježdění tak to upravovat až tak nema cenu pro mě když s tím nebudu závodit .. na zavody chapu že jo ... ten vyfuk a 705 je jen takova uprava ktera neni moc narocna jednak na dodatecnou prestavbu motoru a jednak na penize pro me... nevim kolik vydelavate ale me tohle prostě stačí |
Naposledy upravil fingerol dne st březen 13, 2013 8:06 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: st březen 13, 2013 8:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
45 jednotka i s naladenim...tzn 25 jednotka a kabelaz (bavime se o euro efi 1) a zbytek ladeni...jinak se da premapovat jedno i tri plug jednotka...proste remap u saxa neni ze ti nekde nahrajou nejakou mapu jako u ochcavky a budes jezdit...musis na brzdu a tam se to ladi...dej tam 705 nejakej vyfuk a sani...budes mit hezkych cca 130 koni a nebudes tak chudej... |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: st březen 13, 2013 8:13 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
no však jo to myslím .. jen jsem chtel vedet jak by se to delalo dal ale tohle je už dobrá palka no jsem myslel prave ze když mám ten starej motor a chtel bych tam dat 708 tak k tomu se koupi ta jednotka ktera tady ted byla nekde z bazaru za 15 myslím a to se jen vymeni a funguje to ale asi ne.. každopadně každá sranda něco stojí a v tomhle ohledu to je celkem ranec vždy no .. |
|
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: st březen 13, 2013 8:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
na nfx motoru bezi 708 s trochu horsim volnobehem taky bez remap...ale uz je lepsi to doladit...mas jeste moznost sehnat kabelaz NFX 1plug (az auto pojede tak ji prodam) a koupit cupovou jednotku cca 10 000,- |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: st březen 13, 2013 8:17 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
o tomhle fak nic nevím a řešit to tady je nadlouho a vzhledem k tomu že se to má čistě informativní způsob i zbytečný... leda se o tom pobavit nekdy na srazu akorát ted v praci nam udelali paradní vychytavku že nám rozplánovali dovolenou celou oni na celej rok a tak blbe ze jsme furt bez premii a penez takže je to všechno ted na hovno poslední dobou ale co se tak bavím jinde to není lepší tak nevím kdy nekam přijedu ..ale dík za info a váš čas.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st březen 13, 2013 11:40 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
me se vali doma jednotka ladena na 708 od Lade ze saxa taky bude na prodej |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
sax sax |
Zaslal: st říjen 23, 2013 2:40 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 119
Bydliště: Praha východ
|
znate nekdo parametry seriovych vacek? Zajima mne porovnani z cat 705, zda se to vyplati. |
_________________ ex 2x VTS 16V |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: čt říjen 24, 2013 7:46 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
|
Návrat nahoru |
|
ALFI |
Zaslal: pá květen 05, 2017 5:44 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2014
Příspěvky: 52
Bydliště: Prešov
|
Cawte.... Viete mi povedat rozdiel medzi 708 a 868? Mam možnosť kúpiť 868 za dobré peniaze ale nechcel by som aby mi len tak doma potom ležali. Na speedpro.cz som našiel rozdiel len v uložení a zdvihatka... Vedel by mi to niekto vysvetliť? Ďakujem |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so květen 06, 2017 12:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
868 otvírají ventily na delší dobu (282/273 vs. 256/256°) a zároveň i více (11,75/11,05 vs. 10/10mm)
uložení do hlavy je podle mě identický, nicméně catcams doporučuje vyměnu pružin, hydroštelů a misek co drží pružiny
nemluvě o tom že při skoro 12mm zdvihu by asi bylo fajn mít minimálně vybrané písty aby se tam ventil vešel + to 100% bude chtít naladit aby to vubec normalne vrcelo... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|