ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 27. 05. 2005Příspěvky: 259Bydliště: Slovensko, Bratislava
No..nevidel som pri pootvorení žiadnu guličku, buď je to zaskočené, alebo iný systém. Skúsim odfotiť.
Každopádne mám teraz velkú nedôveru k mobilite svojho vozidla, aj keby mi naskočilo, že či sa ešte dostanem späť, ak blbne práve táto súčiastka, alebo párovanie imobilizéra s klúčom.
Asi je tu nádej, že pri prepojení by sa eliminovalo vyskakovanie a odpojovanie tlačidla.
Ešte som totiž nič neskúšal, len som dobil baterku a objednal novú -svorku, keďže som zistil, že už je zalomená. A to ešte musím poupratovať po starej baterke, kedy mi pred rokom vychrstla kyselinu a teraz je na mieste okolo/pod baterkou hrdza (znova sóda, okefovanie, zinkový sprej, tectyl, zasychanie) takže uvidím - akumulátor zapojím asi najskôr až zajtra.
Dodané: tak takto vyzerá vnútri, bez guličky; snáď mi to známy elektrikár dokáže v prípade potreby nejak rozumne prepojiť.
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
já měl rozebranej odpojovač z peugeotu a tak nějak sem předpokládal že to bude stejné ale to nic nemění na tom že princip je stejný. Tady ten kontakt zajištuje akorát napružená pružinka. Takže můžu ti poradit akorát co sem už psal a to spínač odpojit, kabely v konektoru provizorně propojit a jezdit jestli to bude dělat pořád.
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru