punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Problemy z volnobehom saxo 1,1i 44kW 110tis.km
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Problemy z volnobehom saxo 1,1i 44kW 110tis.km

MaTToS8806
Zaslal: čt březen 08, 2007 6:33 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
Mam saxika dva mesiace najazdil som nanom 1500 km ale jediny problem sa prejavil zatial len 2x a to problem z volnobehom .
Raz som normalne vecer dosiel domov zaparkoval ale o pol hodinu som potreboval posunut auto o 5 metrov tak som nastartoval presiel tych 5 metrov mal som stlacenu spojku ze idem vyradit 1 ale jak som mal pusteny plyn a stlacenu spojku tak otacky volnobeu vyleteli samovolne z 900 co je normalne na 1900 a potom klesali uplne normalne jak ked to spravim z pedalom a potom ho pustim tak isto to klesa , a doslo na 900 a znovu to vyhodilo na 1900 a postupne klesalo som nato 1-2 minut pozeral a pritom ked som plyn pridal tak drzalo pekne stabilne 2000 rpm aj zvuk v norme bol a po pusteni sa to opakovalo po 2 minutach co to spravilo 5x to prestalo . Ani by ma to netrapilo taka sprostost lenze dnes na krizovatke som zastal vyradil si stojim stojim a odrazu kukam ze kdo tomu dava kapky ... a pozrem na otackomer a to moj saxik no dnes som sa uz ale vazne zlakol toho otacky padly na 400-500 motor skoro skapal a potom tomu vytlo 1500 potom padlo na 900 a z 900 pekne som videl jak rucicka klesala znovu pod 500 taky zvuk jak ked idete na jednotke bez plynu a pribrzdite proste 500 rpm mno a tam to bolo asi 10 sekund a klesalo pomaly dalej no ked som videl ze najhorsie tak som proste nohou tomu dal 1500-2000 co som trafil a to som drzal stale a natom som sa aj rozbiehal poradte cim to moze byt a kolko by asi tak stala oprava lebo nemam znameho co by mi nato pozrel a za diagnostiku pytaju penazi jak keby mi ten stroj dali domov .

EDIT : pocas jazdy ziadne problemy na ziadnej rychlosti pri ziadnych otackach sa nestalo este zeby to nejak trhlo ten motor alebo zeby padli otacky atd. proste nic len volnobeh ... len je dost nebezpecne ked vam pocas preradovania skape motor tak rad by som to vyriesil dokym sa stane takato vec ... zatial to necham tak mno a pri preradovani proste drzim plyn keby nahodou

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:04 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Ahoj . Stoprocentně jsem měl ten samý problém i já s úplně novým Saxem. Přesně jak píšeš Ty stávalo se mi totéž při zastavení na křižovatce nebo parkování, přitom stačilo popojet na jedničku pár metrů a vše bylo OK a nijak jinak se to neprojevovalo. Několikrát jsem to dával ještě v záruce na diagnostiku a nikdy nic nenašli. Nechal jsem si napsat do servisní knížky, že pokud by se problém trvale projevil až po záruce, že mi to opraví jako záruční závadu.
Po nějaké době mi jeden servisní mechanik v Citroenu řekl, že stačí, aby se dostalo smítko do klapky , které brání klapce zaujmout volnoběžnou polohu a tak si s tím řídící jednotka hraje což se projevuje kolísáním otáček motoru.
Následně na to jsem začal jezdit na V-Power a od té doby jsem najel cca 15.000Km a nezaznamenal jsem jediný problém s otáčkami. Je to tedy benzínem nebo náhoda Wink nevím ale V-Poweru jsem zůstal věrný a jezdím na něj stále.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MaTToS8806
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:21 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
Presne , ked to zacne robit staci par metrov ist a uz to nerobi a celkovo to robi len chvilkovo, tak ked vyjazdim nadrz uz je skoro prazdna , tak natankujem V-POWER a uvidime co to stym spravi

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
couda1
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:33 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 10. 2005 Příspěvky: 127 Bydliště: Dubenec u Dvora Králové
tak nechces prosadit navrh aby do servisni knizky k saxu psali i to ze se musi proste jezdit na V-Power? Smile no me to dela taky ale asi mam spatnej krokovej motorek, ptz mi nepomuze ani kdybych ujel 1000km Sad

_________________
1.1i ... 40kW... no nic moc VTS 1.6 16V to neni no Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dyk77
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:36 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
JJ dej do toho litru V-Power 1,5SK na víc a když se to neprojeví zkus natankovat další nádrž V-Power a uvidíš jak dál.
50%lidí říká, že je V-Power placebo a že žádná aditiva neobsahuje. No mám známého co jezdí k Shellce s cisternou. Než jí vypustí do tanku pro W-Power, tak tam přímo u benzínky dávaj pumpaři Aditivum, které se promíchá s benzínem ještě v cisterně a pak ho napumpujou do jámy. Bez aditiva je to normální benzín z rafinerie, ale ty aditiva dělaj poměrně hodně pokud se i v malém množství používají pravidelně.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dyk77
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:41 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
couda1 napsal:
tak nechces prosadit navrh aby do servisni knizky k saxu psali i to ze se musi proste jezdit na V-Power? Smile no me to dela taky ale asi mam spatnej krokovej motorek, ptz mi nepomuze ani kdybych ujel 1000km Sad


Rozhodně nechci dělat reklamu Shell, ale tu benzínku jsem si oblíbil. Má v ČR certifikát kvality jako jedna z mála společností co prodává paliva, ta druhá je myslím Benzina a jinak už nic.
Kolegovi v práci ještě dlouho před tím než jsem přišel na to co to je V-Power, šel motor dost špatně, jakoby na 3 válce, začal tankovat V-P a byl v pohodě, prostě se ty přidřený vstřiky zase rozjely.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ghofig
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:45 pm Odpovědět s citátem
Site Admin Založen: 04. 11. 2006 Příspěvky: 682 Bydliště: Kroměříž
Je to pravda. Muze to byt bordelem v benzinu. Delalo mi to taky. Netankovat u obchodnich retezcu a podobnych srac*k a bude to lepsi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger ICQ
MaTToS8806
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:48 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
Asi to bude pravda pretoze zatial mi to urobilo 2x za posledny tyzden a predtym som tankoval 3x na rovnakej pumpe JET , a teraz som asi natankoval naposledy tam ked vidim co to mojmu saxiku robi

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: čt březen 08, 2007 7:55 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
JET je tady u mě v kraji asi nejlevnější benzínka a Shell nejdražší, tak proč ne, ale za kvalitu se platí, to je jasný, i když v Praze u Shellky taky netankuju, tam je to o něčem jiném a ne jen o kvalitě.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Petr Svaták
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:03 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 11. 2006 Příspěvky: 555 Bydliště: Býšť
Souhlasím! Shell (V-Power) mám taky v oblibě, nějak se mi motor zdá klidnější, tišší a líp se vytáčí. Tak snad to není jen můj subjektivní názor.

_________________
Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MaTToS8806
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:03 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
neni vpower benzin 98 oktanovy ?

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Petr Svaták
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:04 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 11. 2006 Příspěvky: 555 Bydliště: Býšť
Nee 95. Je taky V-Power Racing, má 100okt

_________________
Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dyk77
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:10 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Tak tak
V-Power 95 okt.
V-Power Racing 100 okt. 100% využití u vysokokompresních a přeplňovaných motorů.

Vytáčí se to na něj dobře, za 4 to jde do plnech jak nic i když netvrdím, že na jiný benzín by to taky nešlo, ale tam kde se koupí za levno to většinou takhle nefunguje Idea

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MaTToS8806
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:26 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
aha to som len cel vedet bo som nevedel ci vpower je 95 or 98 , no uz sa ani necudujem ze tomu pridam a ide to jak skapacina ... na tuto nadrz cele to auto sa sprava neprijemne kaslem na JET , radsej dam 140 SK na nadrz viacej a uzijem si jazdy ako adrenalinovy sport ci mi pri 70 v meste neskape --- bo uz to tak vyzeralo

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:38 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Já tvrdím, že určitá návratnost v tom benzínu existuje. Ne všichni, ale dost lidí tvrdí, že jim více či méně klesla spotřeba, takže jestli Ti vyšlo 140SK na nádrž na víc, tak v reálu to hodí třeba jen 70SK. Další úspora je v tom, že Ti aditiva udrží déle motor v kondici, takže delší životnost dílů = úspora peněz. U V-P si hodně lidí pochvaluje jak jim oživily vstřiky, no a cena za jeden vstřik není zrovna zanedbatelná.
V poslední řadě se daj sbírat body. Sbírám cca 2 roky a moc toho nenajedu. I tak jsem si za 2000 vyježděných bodů teď koupil váhu a to mi ještě 1000 bodů zbylo Wink

https://www.shellsmart.com/smart/catalog/ShowProduct.html?prodID=12&site=cz-cs&pId=2050005981&pType=c

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 4
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved