Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ 1,4 8V hlava vačka... |
-Hans- |
Zaslal: po březen 12, 2007 10:39 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 10. 2006
Příspěvky: 7
Bydliště: Týniště n. Orl.
|
Ahojda, zase jsem začal špekuloval , jak trochu nakopat svou 1,4 8V s KN filtrem a Denso svíčkama
Jde mi o to, že AX 1,4 GT má trošku víc kobyl, než Saxo Oki, beru, je tam karbec, ale možná i ostřejší vačka a kompresák... Ví někdo něco?
Případně někdo snižoval hlavu u tohoto motoru apod.? Pak to sladit chipem a pohoda.
Ještě jsem dostal info o 106 1,4 8V 100PS nějaká lemans edice, neboco... Hliníkovej blok apod.
Nechci dělat na karbec a nechci poslouchat, že VTS 1,6 16V, oki? Mám svýho modrase moc rád a když bude na 90-100 PS, budu s nim na mý ježdění spokojen:o) |
_________________ Citroen C2 VTS, 2006, seriový stav |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: út březen 13, 2007 12:02 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr |
Zaslal: út březen 13, 2007 8:29 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2006
Příspěvky: 190
Bydliště: Roudnice n/L
|
tez me zajima,jestli nema nekdo skusenosti s ostrou vackou+uprava hlavy atd.
koukal sem na piper cams od mk racing,ale stejne moc nevedej na 1,4.
jsou tam zvlasni udaje. |
|
|
Návrat nahoru |
|
-Hans- |
Zaslal: út březen 13, 2007 1:49 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 10. 2006
Příspěvky: 7
Bydliště: Týniště n. Orl.
|
Hmmm, koukám na to, AX GT 75 PSů. Měl jsem za to, že mělo 90, no nic , chyba Matrixu:o) Nemění nic na vačce, kompresáku a chipu... Opravdu nikdo neví, nezná někoho ? Čim co jak udělat a vyrobit posehnat a tak |
_________________ Citroen C2 VTS, 2006, seriový stav |
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: út březen 13, 2007 3:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
AX mělo v nějakých verzích opravdu 90koní. Čet sem to v Carauto v rubrice legendy minulosti. Docela to chválili, obzvlášť tu 90 koňovou verzi, vzhledem k hmotnosti 770kg. Takže určitě nějaká verze tohohle francouzskýho motoru měla 90 PS. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: út březen 13, 2007 3:22 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Mrknu na to a dám vědět. Ale sem si skoro jistej, že se to dělalo. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
-Hans- |
Zaslal: út březen 13, 2007 4:35 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 10. 2006
Příspěvky: 7
Bydliště: Týniště n. Orl.
|
Že jo:o) 90PSů) Díky moc za případné info:o) |
_________________ Citroen C2 VTS, 2006, seriový stav |
|
Návrat nahoru |
|
Borbet |
Zaslal: st leden 14, 2009 8:42 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 10. 2008
Příspěvky: 16
Bydliště: Mladá Boleslav
|
ax GT - 55kw - jednobod
ax gti - 69kw - vícebod
ax gti nejostřejíš 75kw - vícebod |
_________________ Citroen AX racing EVO II
- nejede špatně |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: st leden 14, 2009 10:17 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
1987 Citroën AX GT - malo 1.4 8v -722kg a 85PS 116Nm
0/100 cca 9.2s a 177km/h maximalku
1987 Citroën AX Sport - malo 1.3 8v -715kg a 95PS 112Nm
0/100 cca 9.3s a 177km/h maximalku
verim ale ze je to skor raritka to auto nez bezna zalezitost |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st leden 14, 2009 10:21 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
sakra 1.3 a 95koní v tý době to musela bejt malá raketa je fakt že neska už jich bude sakra málo, bůh ví jestli v ČR vůbec něaký jezdí |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st leden 14, 2009 10:21 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
zase exhumace skoro dva roky mrtveho vlakna |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st leden 14, 2009 10:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: st leden 14, 2009 10:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
zozen komplet motor 1.6 8v zo saxa, v serii ma 72kw=98koni a sprav kompletny swap,
ostre 8ventilove verzie AXgt alebo 106xsi nebodaj rallye zohnat u nas je nerentabilne voci cene a stavu. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
drumy |
Zaslal: po duben 27, 2009 9:10 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 01. 2009
Příspěvky: 27
Bydliště: Plzeň
|
kubik106 napsal: zozen komplet motor 1.6 8v zo saxa, v serii ma 72kw=98koni a sprav kompletny swap,
ostre 8ventilove verzie AXgt alebo 106xsi nebodaj rallye zohnat u nas je nerentabilne voci cene a stavu.
tyhle motory sou rozsireny i v 1.6 jak rikas, ale ma ho i P 306 1.6, Xsara(Picasso) 1.6 a ma nejak tech 100PSů... a kdyz zmenis jenom ten motor tak by melo vsechno sednout... kod motoru by mel byt KFW (TU3JP) |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: po duben 27, 2009 11:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
ano TU3JP sa montovali seriovo do pugov. drziaky motora pouzijes svoje,
jedine scim sa pohrajes je nakablovat motorovu zasuvku s kabinovou.
najlepsie je mat el. schemy z oboch aut. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
|