Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Výměna všech čepů řízení Saxo model 2000 |
Lukes.2002 |
Zaslal: út březen 20, 2007 5:42 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Marys C5 napsal:
neni to nahodou olej do automatu?
Heh...to je fakt...
a 1.1 se v automatu nedělala |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út březen 20, 2007 5:55 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Lukes.2002 napsal: Marys C5 napsal:
neni to nahodou olej do automatu?
Heh...to je fakt...
a 1.1 se v automatu nedělala treba neaka domaci prestavba |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: út březen 20, 2007 6:52 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út březen 20, 2007 9:28 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Je to olej do automatu a dává se taky do posilovače řízení u SAXA. Koupeno v Citroenu. Má červenou barvu. Jinak sem koukal na to jestli by šlo s tou objímkou otočit a vypadá to když odmontuju píst posilovače tak jo. Ten píst je připojenej k hřebenu na jedný straně jedním šroubem s torxem a na druhý straně je ta objímka, která je taky připojená nějak k hřebenu, tak jak je to na té fotce v tom červeném kolečku. Takže vyřešeno. Jen budu muset odpojit z toho pístu ty dvě trubičky. Snad mi neprdnou a půjdou povolit. Proto mám tu kapalinu do automatu. 264Kč/1litr |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út březen 20, 2007 9:31 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Teď jsem na to kouknul a je to jasný o smekám. Tak už je mi to jasný. Děkuji moc ! |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st březen 21, 2007 4:46 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
BX19GTI napsal: Je to olej do automatu a dává se taky do posilovače řízení u SAXA. Koupeno v Citroenu. Má červenou barvu. Jinak sem koukal na to jestli by šlo s tou objímkou otočit a vypadá to když odmontuju píst posilovače tak jo. Ten píst je připojenej k hřebenu na jedný straně jedním šroubem s torxem a na druhý straně je ta objímka, která je taky připojená nějak k hřebenu, tak jak je to na té fotce v tom červeném kolečku. Takže vyřešeno. Jen budu muset odpojit z toho pístu ty dvě trubičky. Snad mi neprdnou a půjdou povolit. Proto mám tu kapalinu do automatu. 264Kč/1litr to je do posilovace ale ja tam mam cernou myslis ze se muzou michat protoze ja bych potreboval jen dolit nebo to musim nekudy vypustit a nalit novou |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Max |
Zaslal: st březen 21, 2007 6:35 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 05. 2005
Příspěvky: 339
Bydliště: Frýdek-Místek
|
citace: to je do posilovace ale ja tam mam cernou myslis ze se muzou michat protoze ja bych potreboval jen dolit nebo to musim nekudy vypustit a nalit novou Very Happy
Já myslím, že by jsi je smíchat mohl. Kdysi jsem měl v posilovači červenou kapalinu a když mi praskla nádobka od serva, tak jsem to doléval origo kapalinou Total z Citroenu. (byla zelená) A servo pořád jede. |
_________________ 1.4i Exclusive a VTS 1.6 16V |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st březen 21, 2007 6:40 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Max napsal: citace: to je do posilovace ale ja tam mam cernou myslis ze se muzou michat protoze ja bych potreboval jen dolit nebo to musim nekudy vypustit a nalit novou Very Happy
Já myslím, že by jsi je smíchat mohl. Kdysi jsem měl v posilovači červenou kapalinu a když mi praskla nádobka od serva, tak jsem to doléval origo kapalinou Total z Citroenu. (byla zelená) A servo pořád jede. no ja mam cernou a musim tam dost dolejt tak je holt smicham a uvidime kdistak to neak vileju |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: st březen 21, 2007 7:08 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Zelená je LHM plus co se leje do pneuhydraulických systémů u Citroenu CX, BX, XM, Xantia a C5. Na BXku jsem měl tím poháněný posilovač řízení, odpružení a brzdy. Taky sem o té LHM chvilku přemýšlel kvuli ceně. Stojí cca 150Kč/l. LHM se měla každý dva roky měnit a měl se dělat proplach hydrauliky a proto jsem zvolil znovu to co tam teďka je. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
|