Autor |
Zpráva |
< Servis ~ zhasinanie motora |
mrakoplas |
Zaslal: st duben 04, 2007 7:59 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 04. 04. 2007
Příspěvky: 3
Bydliště: Belfast, NI
|
Zdravim,
mam Saxo X 1.1 r.v. 1996/ 5d., benzin a nasledujuci problem:
Rano nastartujem v pohode, ked vypnem motor a napr. za polhodinu nastartujem, prejdem par km, zacne zhasinat motor (stlacam plyn a stale zhasina, znizuje otacky ako keby isiel na 3 valce ale sviecky a kable su OK potom zrazu poskoci a ide normalne a po dalsom km to spravi znova). Na druhy den sa to vsetko opakuje znova. Vzdy prve nastartovanie a jazda v pohode, len po druhy krat to blbne. Co s tym spravit? Horsie je to ze som v NI (Belfast) a do opravy na nejaku diagnostiku nemam sancu, cakacie doby su hrozne a vysvetlit ten problem nejakemu anglickemu opravarovi je skoro nemozne, dost ze ani neviem kde nejaky normalny servis zohnat, kde by mali diagnosticke pristroje, vsetko su to male dielnicky alebo autorizovany servisaci za milion penazi a cakacie doby neuveritelne. A nechcem sa dat oblafnut o praxy v servise (obcas je oprava drahsia ako auto), hlavne ked ta anglina nieje najlepsia.
diky za pomoc |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: st duben 04, 2007 8:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
Neprehriva se to treba? |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
mrakoplas |
Zaslal: st duben 04, 2007 8:17 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 04. 04. 2007
Příspěvky: 3
Bydliště: Belfast, NI
|
dave_m napsal: Neprehriva se to treba?
Na to som myslel ako prve,ale kontrolka sa nerozsvieti, a pri otoceni kluca zapalovania kontrolka funguje. A pred tyzdnom som kontroloval vodu, je jej tam dost a nic nezmizlo, vrtula sa toci. |
|
|
Návrat nahoru |
|
SliM |
Zaslal: čt duben 05, 2007 7:32 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 38
Bydliště: Čadca
|
Nemôže byť problém s prísunom paliva do motora?
Podoné prejavy som kedysi zažil na služobnom Favorite, bol zasvinený filter na hadičke od nádrže, palivo proste pritekalo pomaly, keď auto postálo, systém sa naplnil a auto potom chvílu šlo..., pri väčšom odbere to kapalo... |
_________________ 1.5 D, 42kW, 2001 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt duben 05, 2007 11:59 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
vydel bych problem taky nekde v palivove soustave a mozna jeste neaka zahada v elektrice |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt duben 05, 2007 12:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jeste mne napadlo resetovat ECU at si nacte nova data |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: čt duben 05, 2007 5:50 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Přesně tak. Nejdřív bych taky resetoval data v ECU. Minimálně na 15 minut odpojit od baterie. No nevím, ale jestli je to jednobodová 1.1 tak je tam takovej sr...č Klapka teplého vzduchu jde tam taková ta harmonika zeleně zakroužkováno a podtlakovej spínač v červeném kroužku. http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=foto_show&ida=1988
Doporučuju se na to zaměřit. jinak to může být čidlo teploty vzduchu ve vstřikovací hlavě nebo čidlo teploty vody motoru. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá duben 06, 2007 12:15 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
cidel to muze delat spousta napred bych resetoval ECU a cidla bych resil az nekde na diagnostice |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
mrakoplas |
Zaslal: so duben 07, 2007 8:24 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 04. 04. 2007
Příspěvky: 3
Bydliště: Belfast, NI
|
tak dnes som odpojil baterku, uvidime zajtra.
Bol som v servise a o diagnostike ani nepoculi a ani nevedeli kde sa to robi, musim este nejake pozriet, len je to tu dost tazko
zatial diky za rady, zajtra sa do toho pustim a skusim aj to palivo a vymenim sviecky a filtre |
|
|
Návrat nahoru |
|
critik |
Zaslal: út květen 08, 2007 8:19 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 08. 2006
Příspěvky: 127
Bydliště: Louny
|
mrakoplas: jak jsi dopad,uz je to ok? |
_________________ SAXO VTS 1.6 16V kola BSA 291 15" - pneu 195/45 - předek na pružinách Weitec -40 mm
audio Hertz,vejfuck Ulter S. |
|
Návrat nahoru |
|
Barth3Z |
Zaslal: ne červen 17, 2007 9:16 pm |
|
|
Anonymní
|
mrakoplas napsal: Zdravim,
mam Saxo X 1.1 r.v. 1996/ 5d., benzin a nasledujuci problem:
Rano nastartujem v pohode, ked vypnem motor a napr. za polhodinu nastartujem, prejdem par km, zacne zhasinat motor (stlacam plyn a stale zhasina, znizuje otacky ako keby isiel na 3 valce ale sviecky a kable su OK potom zrazu poskoci a ide normalne a po dalsom km to spravi znova). Na druhy den sa to vsetko opakuje znova. Vzdy prve nastartovanie a jazda v pohode, len po druhy krat to blbne. Co s tym spravit? Horsie je to ze som v NI (Belfast) a do opravy na nejaku diagnostiku nemam sancu, cakacie doby su hrozne a vysvetlit ten problem nejakemu anglickemu opravarovi je skoro nemozne, dost ze ani neviem kde nejaky normalny servis zohnat, kde by mali diagnosticke pristroje, vsetko su to male dielnicky alebo autorizovany servisaci za milion penazi a cakacie doby neuveritelne. A nechcem sa dat oblafnut o praxy v servise (obcas je oprava drahsia ako auto), hlavne ked ta anglina nieje najlepsia.
diky za pomoc
hosi mam tento isty problem, ...rano nastartujem v pohode ale prejdem ani ne 500m a ked zastavim tak to chcipne, potom ked sa snazim nastartovat tak ledva ledva, ale potom to uz nespravi ani raz, az ked zas idem z prace(auto stoji niekolko hodin an parkovisku ...9hod) a potom sa stane to iste, sranda je ze este pori tom jak to zdechne kolisu dost otacky, pomaly az po 2k. palivovy filter som tam daval cca tri dni s5, a vzduchovy tez, dik za kazdu radu, a ECU som restartoval tez .. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Barth3Z |
Zaslal: po červen 18, 2007 10:40 pm |
|
|
Anonymní
|
No dnes som bol v servise a typek mi poradil ze tu zavadu moze resp tvrdil mi ze robi cidlo teploty chladiacej kapaliny..tak som hned kupil (predtym mi to hodil na pc..reesp diagnostiku) a doma vymenil zatal to ide ok ..uvidim rano co to bude robit ..zajtra dam vedzet ..... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Barth3Z |
Zaslal: út červen 19, 2007 6:01 pm |
|
|
Anonymní
|
Problem vyrrieseny, robilo mi to to cidlo, rano krasne naskocilo nie ako ja ked som rano zaspal do worku .. |
|
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: po červen 25, 2007 7:23 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
mě to dělá něco podobnýho...je to většinou při zahřátým motoru...otáčky začnou klesat a klesat až tak na 700-800ot možná míň(už je to před chcípnutím)a pak to samo přidá tak na 1200 a pak to padne na normál... |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne červenec 01, 2007 5:57 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
SkR@Bi napsal: mě to dělá něco podobnýho...je to většinou při zahřátým motoru...otáčky začnou klesat a klesat až tak na 700-800ot možná míň(už je to před chcípnutím)a pak to samo přidá tak na 1200 a pak to padne na normál... no to muze delat motorek volnobehu uz se to tu taky nekde resilo |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|