punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Bzuceni a cvakani z pristrojovky!!!
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Bzuceni a cvakani z pristrojovky!!!

beniro
Zaslal: so duben 14, 2007 9:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
No dnes som sa to pokusal rozobrat...
Ta schranka sa zial neda vybrat, da sa iba posunut do lava.

Takze vidiet som nic nevidel, ale ruku som tam dostal,
aj som nasiel ten motorcek. Ale mne sa zdalo ze to je jeden celok
s klimou Question
Da sa to normalne vybrat a vymenit zvlast ?

Hladal som kenektor, aby som to odpojil, ale iba hmatom som to nenasiel.
Je ten konektor priamo na tom motore ? Z ktorej strany priblizne ?

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
critik
Zaslal: pá červenec 13, 2007 8:00 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 22. 08. 2006 Příspěvky: 127 Bydliště: Louny
ja to vyřešil tak že jsem vyndal tlačitko na spinani vnitřního okruhu,a vypojil ho,uz to nedelá

_________________
SAXO VTS 1.6 16V kola BSA 291 15" - pneu 195/45 - předek na pružinách Weitec -40 mm
audio Hertz,vejfuck Ulter S.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
martanc
Zaslal: pá červenec 13, 2007 10:44 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
critik napsal:
ja to vyřešil tak že jsem vyndal tlačitko na spinani vnitřního okruhu,a vypojil ho,uz to nedelá
tak to tu resilo myslim vic lidi asi je to to nejednodusi Very Happy

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rumcajs
Zaslal: po červenec 16, 2007 10:10 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 07. 2007 Příspěvky: 75 Bydliště: Jihlava
Nazdar chlapi. Před dvěma lety jsem si Saxo koupil a cvakalo mi to taky. Příčinu už tady někdo zmánil, ale já to zopakuju. Cvakal motorek přepínající vnitřní a vnější okruh ventilátoru. Já jsem to vyřešil tak, že jsem vyndal kastlík co je na palunovce zezhora nad airbagem spolujezdce a pak jsem ten motorek prostě odpojil. 3roubry toho kastlíku jsou zevnitř a na torxy, přístup je blbej, ale když jsem to zvládnul já tak do zvládne každej. Jediná nevíhoda toho odpojení je, že tlačítko okruhu potom neustále svítí (pokud je otočeno zapalování), ale to po pár dnech zhasne a pokud na to nebudete mačkat, zůstane zhasnutý pořád. Na vrakáči ten motorek stojí 1,500 Kč proto, že u Citroenu je cena asi 4.500 Kč. To jsem za to odmítnul dát a nikde jinde jsem ho zatím nesehnal, takže jsem tu klapku jen manuálně přepnul na venek, kastlík jsem vrátil a jezdím tak do teď. Možnost jak to opravit taky je, že si ty ozubený kolečka co jsou uvnitř necháte umotat někde v nářaďovně pokud děláte ve fabrice. Já jsem je ale dřív stratil ... smůla no.

_________________
Rumcajs zahodil žaludovku a místo ní má klíče od VTR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved