Autor |
Zpráva |
< Servis ~ krokovy motorek - kde koupit? |
Hassan_B |
Zaslal: po duben 16, 2007 7:40 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
kdysi se tu resila neco s timhle kurvitkem, obcas se mi stavalo ze mi silene lital volnobeh, pomohlo promackani konektoru u krokace, ted to ale dela zase, sice mene ale dela, hejblata s konektorem uz nepomahaji tak bych chtel koupit novy, origo je drahy, kdysi kdosi tu daval odkaz na nejaky eshop nebo tak neco kde je meli,tusim od Bosche a byly relativne levne (cca 2500,-). Netusite nekdo? Popripade co jeste by mohlo zpusobovat kolisani otacek krome toho moturku? Nahoru nelitaji, jen dolu,obcas k 500ot/m az to skoro chcipne ale hned se to zveti takze nechcipne. |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út duben 17, 2007 10:48 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
No nevím co máš za auto. Sakra, vyplňte si to ať je to na očích. Třeba tak jak to mám já. Já ho kupoval tady http://www.pop-art.cz/. nebo můžeš zkusit tady. http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=40& . Těch krokáčů je celkem hodně, takže zjisti jaký tam máš. Někdo tu psal, že ten krokáč vyčistil a promazal a má klid. Tak to taky můžeš zkusit. Schema krokáče na 1.1 a 1.0 mám v galerii. Jinak to kolísání může dělat i něco jiného (nějaká netěsnost ve vzduch kanále, případně zpochřelá hadička. Záleží jestli máš jodnobodovej vstřik nebo čtyřbodovej. Já znám jen 1bodovej.. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: út duben 17, 2007 12:01 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út duben 17, 2007 3:00 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
MEA 84043
Originál čísla: 1920CV
Název produktu: Krokový motorek SAXO/106 1,6 16V EURO3
Kategorie: KROKOVÉ MOTORKY MEAT DORIA, MARELLI
Náhrady: 801011185901 MM, B36 MARELLI
Vaše cena bez DPH: 1677.00 Kč
Vaše cena s DPH: 1995.63 Kč
nalezeno na http://www.pop-art.cz |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út duben 17, 2007 3:02 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Stejně ti to může dělat někde falešnej luft ve zduch kanálu. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
rdandy |
Zaslal: pá duben 20, 2007 8:22 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
|
Dělala mi to taky špatná lambda sonda - občas mi to chcípalo na semaforech, hlavně když byl zahřátý motor. Po odpojení lambdy bylo po problému. |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: pá duben 20, 2007 11:18 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
rdandy napsal: Dělala mi to taky špatná lambda sonda - občas mi to chcípalo na semaforech, hlavně když byl zahřátý motor. Po odpojení lambdy bylo po problému.
Jo to ti to pak lítalo jak chtělo a nejelo a škubalo. Takže si si koupil nový auto. To jsou kecy s tím odpojením lambda sondy. Fakt někdy některý odpovědi nechápu. Kdyby si napsal po výměně tak to vezmu nebo po odpojení a znovu zapojení, jako, že tam byl špatnej dotek nebo oxidace v konektoru. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: so duben 21, 2007 11:41 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
budu nechavat jeste ultrasonicem cistit vstriky, to snad taky trosku pomuze,minimalne budou fungovat jak maji ale az pozdeji,ted se toho sesla najednou hromada, tlumice,spojka,brzdy,umrel mi telefon,ve ctvrtek mi shorela zakladni deska v PC |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: ne duben 22, 2007 1:33 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne duben 22, 2007 10:07 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Hassan_B napsal: budu nechavat jeste ultrasonicem cistit vstriky, to snad taky trosku pomuze,minimalne budou fungovat jak maji ale az pozdeji,ted se toho sesla najednou hromada, tlumice,spojka,brzdy,umrel mi telefon,ve ctvrtek mi shorela zakladni deska v PC holt blbej den |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: ne duben 22, 2007 11:02 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Ber to z tej druhej stranky a pozitivne... Bud rad ze sa Ti ma co kazit!!!
BTW Co je ten ultrasonic a kolko to stoji? Docela ma to zaujima... |
|
|
Návrat nahoru |
|
rdandy |
Zaslal: po duben 23, 2007 11:22 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
|
BX19GTI napsal: rdandy napsal: Dělala mi to taky špatná lambda sonda - občas mi to chcípalo na semaforech, hlavně když byl zahřátý motor. Po odpojení lambdy bylo po problému.
Jo to ti to pak lítalo jak chtělo a nejelo a škubalo. Takže si si koupil nový auto. To jsou kecy s tím odpojením lambda sondy. Fakt někdy některý odpovědi nechápu. Kdyby si napsal po výměně tak to vezmu nebo po odpojení a znovu zapojení, jako, že tam byl špatnej dotek nebo oxidace v konektoru.
Co to plácáš za nesmysly? Lambdu mám teď odpojenou a auto šlape bez problémů, maximálně pozoruju o 0,5l vyšší spotřebu. Než něco plácneš, tak se nad tím zamysli! |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po duben 23, 2007 12:43 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Hele nevím jak ty,ale já měl lambda sondu odpojenou. U 1.9 GTIčka co jsem dřív měl. A vím co to udělá za paseku. Auto jede, ale najednou ztratí výkon a je líný jindy zase jako by vystřelilo kupředu. Takže tak asi. Nevím jak se to může projevovat u 1.1 která je líná až až, ale určitě tak nějak. Jinak je to fakt moc odborná rada odpoj si lambda sondu. To pomůže. Zamysli se co jsi tam napsal za zvěrstvo. A to musí to tvoje saxo vypadat, když problémy řešíš tím že natrvalo odpojíš lambdu. Vždyť nová stojí jenom 2500Kč. Fakt ta rada byla nad . Nejlepší by bylo vyndat celej motor a jezdit jen z kopečka. Tak to s tvojím Saxem dopadne ty "OPRAVÁŘI" |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: po duben 23, 2007 1:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
BX19GTI napsal: Hele nevím jak ty,ale já měl lambda sondu odpojenou. U 1.9 GTIčka co jsem dřív měl. A vím co to udělá za paseku. Auto jede, ale najednou ztratí výkon a je líný jindy zase jako by vystřelilo kupředu. Takže tak asi. Nevím jak se to může projevovat u 1.1 která je líná až až, ale určitě tak nějak. Jinak je to fakt moc odborná rada odpoj si lambda sondu. To pomůže. Zamysli se co jsi tam napsal za zvěrstvo. A to musí to tvoje saxo vypadat, když problémy řešíš tím že natrvalo odpojíš lambdu. Vždyť nová stojí jenom 2500Kč. Fakt ta rada byla nad . Nejlepší by bylo vyndat celej motor a jezdit jen z kopečka. Tak to s tvojím Saxem dopadne ty "OPRAVÁŘI"
Souhlas! Lambda není tak drahá, aby se to nedalo opravit. A je to docela důležitá část ŘJ. Auto sice jede, ale ne tak, jak by mělo. To je jak mít plachetnici, která nemá plachty a jede jen na pomocnej motor, co se používá v přístavu. Anebo jak jet na kole s jedním pedálem. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: po duben 23, 2007 5:20 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Petr Svaták napsal: BX19GTI napsal: Hele nevím jak ty,ale já měl lambda sondu odpojenou. U 1.9 GTIčka co jsem dřív měl. A vím co to udělá za paseku. Auto jede, ale najednou ztratí výkon a je líný jindy zase jako by vystřelilo kupředu. Takže tak asi. Nevím jak se to může projevovat u 1.1 která je líná až až, ale určitě tak nějak. Jinak je to fakt moc odborná rada odpoj si lambda sondu. To pomůže. Zamysli se co jsi tam napsal za zvěrstvo. A to musí to tvoje saxo vypadat, když problémy řešíš tím že natrvalo odpojíš lambdu. Vždyť nová stojí jenom 2500Kč. Fakt ta rada byla nad . Nejlepší by bylo vyndat celej motor a jezdit jen z kopečka. Tak to s tvojím Saxem dopadne ty "OPRAVÁŘI"
Souhlas! Lambda není tak drahá, aby se to nedalo opravit. A je to docela důležitá část ŘJ. Auto sice jede, ale ne tak, jak by mělo. To je jak mít plachetnici, která nemá plachty a jede jen na pomocnej motor, co se používá v přístavu. Anebo jak jet na kole s jedním pedálem.
Podle mě to ani pro motor není to pravé ořechové... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
|