Autor |
Zpráva |
< Servis ~ otázky na starostlivosť o saxo |
josh_ |
Zaslal: út listopad 29, 2005 4:29 pm |
|
|
Anonymní
|
1/ Robíte antikoróznu prevenciu spodku auta - je to u Saxa opodstatnené ?
2/ Tiež máte príšerne doškriabané predné sklo ? Keď svieti slnko tak prd vidno - dá sa s tým niečo robiť ? Raz som natrafil na česky písané stránky, kde ponúkali akúsi technológiu minimálneho zabrusovania skla - to malo slúžiť práve na odstránenie škrabancov. Ale adresu som si neuložil...
3/ Máte osvedčené značky náhradných spotrebných dielov ( najlepšie v ekonomickej triede) ?
Napr. výfuky, brzdové časti...a všetko |
|
|
Návrat nahoru |
|
in0 |
Zaslal: út listopad 29, 2005 4:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 489
Bydliště: Kutná Hora / Jihlava / Zlín / PRAHA
|
1/ o ta antikorozni ochrana by me taky zajimala, minuly rok sem menil stredni dil protoze byl uplne prorezavely. pokud vim tak to stoji par stovek a je klid, ne?
2/ taky sem na tom stejne, ale kaslu na to. jeste mu dam jednu zimu a skocim se pripojistit a to by bylo aby me nejaky ten zbloudily kaminek nezasahl |
|
|
Návrat nahoru |
|
josh_ |
Zaslal: út listopad 29, 2005 5:04 pm |
|
|
Anonymní
|
in0 napsal: 1/ o ta antikorozni ochrana by me taky zajimala, minuly rok sem menil stredni dil protoze byl uplne prorezavely. pokud vim tak to stoji par stovek a je klid, ne?
2/ taky sem na tom stejne, ale kaslu na to. jeste mu dam jednu zimu a skocim se pripojistit a to by bylo aby me nejaky ten zbloudily kaminek nezasahl
1/ Menil si stredný diel výfuku? mal som na mysli také klasické nátery podlahy ktoré sa robili /a dávajú robiť/ na trocha starších autách... Či by saxo v nastávajúcom veku 10-12 rokov nemalo tiež bez toho diery?
2/ Hm.. u nás som nevidel nejaké pripoistenie nato ani. Asi by som mal trocha obavy ako by mi vsadili nové sklo - ale pri kvalitnej robote je to určite dobré riešenie |
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: út listopad 29, 2005 7:15 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: čt prosinec 01, 2005 11:13 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
1/ konečne som sa po rokoch dozvedel niečo k veci. Doteraz len názory typu "tieto autá už nehrdzavejú" , "keby boli nejaké problémy s hrdzavením, už by sme o tom vedeli" (autoriz. servis). Určite to nebude tak zlé ako zadné dvere na š. felíciách, ale predsa je lepšia prevencia keď je známa hrozba. Kufor je kritický myslíš zdola ? Alebo aj vnútri plech pod tou hornou vrstvou ložného priestoru ?
3/ Vidím že si fajnový na svoj saxík, tiež by som rád bol.. ale musím sa orientovať na niečo medzi "polskými ludrami" a zvučne značkovými ND. Predsa ten rozdiel v príjmoch 60% ČR vs. SR si čiastočne odskáče aj moje vozidlo |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: pá prosinec 02, 2005 12:42 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
|
Návrat nahoru |
|
Anonymní |
Zaslal: čt prosinec 08, 2005 3:25 pm |
|
|
|
Tak učitě, když očištěný podvozek natřeš Tlumexem plast 2x a vystříkáš dutiny Rezistinem, nic tím nezkazíš. Mám saxo, co má už 6 let a jak už kdosi psal, hlavně vzadu pod kufrem a na nosnících to je vidět, že už to začíná... takže zavčas. Měl sem před Saxem citroen ZX a to jsem ho koupil, když měl už 13let a na podvozku nebylo vidět vubec nic, náždá koroze ani puchýře, byl tam původní nástřik z fabriky. Také mám dojem, že Saxo je jaksi hůř zpracované než ZX a to je Saxo novější auto... takže neleň a napajcuj auto jak jen to jde. |
|
|
Návrat nahoru |
|
nik |
Zaslal: čt prosinec 08, 2005 7:19 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 217
Bydliště: Prostějov
|
Také,hned jak jsem koupil SAXO a prohlednul jsem si ho detajlněji v zadu u rezervy tak sem tam byly nějaké orezlinky.Vybrousil,udělal nastřik barvou a nakonec Bitumen.SUPER. |
_________________ 1.1 SX 8V 44kw r.v. 97 - taky řežu zatáčky |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: st únor 15, 2006 3:18 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
dík za odpovede z 8.12.05, nebol som tu odvtedy Rady sú iste dobré, len kam s tým v meste ísť aby som tú ochranu spravil sám.. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
Jelen |
Zaslal: pá únor 17, 2006 8:58 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 75
Bydliště: Brno
|
urcite taky souhlasim - spodek jsem delal na podzim a kdyz vidlim letosni zimu vubec toho nelituju. At je to auto sebelip zkonstuovany tak ta sul se na tom podepise vzdycky |
_________________ 1,4 taky jede |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: po březen 06, 2006 11:14 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
josh_ napsal: 2/ Tiež máte príšerne doškriabané predné sklo ? Keď svieti slnko tak prd vidno - dá sa s tým niečo robiť ? Raz som natrafil na česky písané stránky, kde ponúkali akúsi technológiu minimálneho zabrusovania skla - to malo slúžiť práve na odstránenie škrabancov. Ale adresu som si neuložil...
Tak som znova našiel adresu kde opravujú aj škrabance na sklách
http://www.netpraha.cz/sluzby.html na spodu stránky:
"ODSTRAŇOVÁNÍ ŠMOUH A JEMNÝCH ŠKRÁBANCŮ NA SKLECH
POPIS SLUŽBY - vyleštění čelních a bočních skel vozidel pomocí speciálního leštícího kotoučku napuštěného diamantovým práškem a speciálním leštícím přístrojem
Díky speciálnimu diagnostickému přístroji jsme schopni během pár vteřim říci zda škrábanec půjde odstranit či ne.
Sklo je možné odleštit i u zákazníka (pouze je-li dostupný přívod elektřiny ze sítě, nejlépe vlastní garáž)
Více o odstraňování škrábanců naleznete zde a zde
Některé typy hlubších vrypů mohou být odstranitelné jen částečně.
DÉLKA OPRAVY - od 30 minut do 3 hodin
CENAPosouzení konkrétního poškození skla (ZDARMA)
Základní sazba - 580,-- Kč s DPH,
spotřební materiál (leštící kotouček, diamantová pasta) paušálně - 400,-- Kč s DPH
sazba za každou započatou půlhodinu - 290,-- Kč s DPH
celkem od 1270,-- s DPH (dle rozsahu poškození)! |
|
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: út květen 02, 2006 8:58 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
menil niekto katalyzátor ? Údajne má životnosť 60.000 km... a po rokoch aj jeho obal už dosť zhrdzavie. Takže kedy je čas na jeho výmenu ? |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
mishenko |
Zaslal: út květen 02, 2006 2:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 28. 06. 2005
Příspěvky: 358
Bydliště: Piestany, Slovensko
|
ja mam 115tkm a este zije |
|
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: st květen 03, 2006 6:47 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
no aj mne po 7,5 rokoch žije (aspoň zvonka) ale keď odhrdzavie ako výfuky zvyknú, tak... 10litrov za katalyzátor sa mi moc nebude chcieť tasiť. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: st květen 03, 2006 7:45 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Já mam 140tkm a myslel sem že už je KO, ale on ho někdo vymlátil
Ale ten obal je ještě v pohodě |
|
|
Návrat nahoru |
|
|