SAXOKLUBÁKZaložen: 02. 05. 2007Příspěvky: 46Bydliště: Slovensko - Snina
Dar3cek napsal:
MaTToS8806 napsal:
Cvakanie z motoru ked ide na volnobeh ...normalka mne to tak cvaka odkedy mam SAXO , a bolo mi povedane ze ak to chcem opravit tak vymena krokoveho motoru klapky volnobehu ... snad som to moc neskomolil ... len je to urcite krokovy motor a presne sa nachadza v strede pod kapotou za blokom motora .
Mno a k problemu ... som sa informoval na tu vymenu a oni ze to staci vycistit a este stym najazdim vela km , akurat to bude jaksi cvakat tak si to nevsimam ... Myslim ze by si to cvakanie pocul dost zretelne ked otvoris kapotu a jak mas vzduchovy filter taku pixlu nekde hore oproti sedadlu vodica , tak ztoho ide rura do takeho akoby valca cierneho mno a to je ono tam to je zretelne pocut jak to stale cvaka ... kaslat nato -
jo presne presne tam ocad de ten blbej zvuk ale je mi divny ze to nedelalo takdopadne je pravda ze se mi stalo ze jsem z 5ky dal neutral a volnobezny otacky si jakoby trosicku klesli asi na 500 ale zase se to hned srovnalo a nedle to zase bylo ok .......to by melo bejt taky asi tim zejo?toho sem se fakt taky lek....takze radis vycictit?nebo nato srat...mno asi to vycistim. :)zejtra mi prijde "JAK NA TO" tak to tam nejak vyctu.......diky moc
aj mne sa sem tam stane, ze ked vyradim z niektoreho rychlostneho stupna, ze otacky klesnu na cca 500 a potom sa to samo dvihne spat. daj potom vediet,ako si to riesil
ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 08. 03. 2007Příspěvky: 234Bydliště: Bratislava
Dar3cek : mechanik ktory je moja rodina sa hrabe v citroenoch atd. a povedal ze radsej pokial sa tie otacky samy zrovnaju dotoho nebabrat zbytocne lebo to nemusi skoncit dobre potom a bude sa cely ten krokovy motor s klapkou menit , to ze mi niekedy klesnu otacky na 500 alebo naopak vyskocia po vyradeni na 1300-1500 a padnu dole si uz nevsimam ... ajtak mi to spravi raz za 500km cize podla mechanika to ani nieje chyba ale este vramci normy .Jeho spolupracovnik ma XARU , a povedal ze to auto nikdy nemalo stabilne otacky volnobehu ze vzdy sa ta rucicka akoby hybe tak nech si to nevsimam a to aj robim .
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Presne tento podobny problem uz ani neriesim, ked idem preradit napr z 3 na 4 alebo z 2 na 3 tak pri zoslapnuti spojky mi hodi vyssie otacky. Napriklad preradujem z 2 na 3 pri 4500, zposlapnem spojku drb otacky na 4700 a potom normal... Uz si toho nevsimam a co je na tom najkrajsie, ze kamos kupil novucicku C3 a robi mu to iste A v Citroene mu povedali ze to je chyba v programe RJ a ze si toho nema vsimat..
Presne tento podobny problem uz ani neriesim, ked idem preradit napr z 3 na 4 alebo z 2 na 3 tak pri zoslapnuti spojky mi hodi vyssie otacky. Napriklad preradujem z 2 na 3 pri 4500, zposlapnem spojku drb otacky na 4700 a potom normal... Uz si toho nevsimam a co je na tom najkrajsie, ze kamos kupil novucicku C3 a robi mu to iste A v Citroene mu povedali ze to je chyba v programe RJ a ze si toho nema vsimat..
no koukam ze v citroenu maj rady nad
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru