Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Alternator a vyroba el. energie - volnobeh |
MaTToS8806 |
Zaslal: ne květen 27, 2007 12:27 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Mal by som zaujem o takuto vecicku : http://www.alza.cz/napajeci-autoadapter-apc-travelpower-150w-d69563.htm , je to adapter z 12V zasuvky v aute , na 230V normalnych .Ibaze riesim jeden problem , bateria v aute to samozrejme neutiahne a uz vôbec nie ta mikro co je v saxe .A druha vec ze neviem ci a kolko elektrickej energie sa vyraba ked motor bezi na volnobeh .
Nemienim to samozrejme mat na volnobehu 24 hodin , ale proste cez leto sa bude chodievat von a ze by sa zobral pocitac a nejake repraky , tak ratam cca. 5 hodin na volnobehu .
Myslite ze by to sexo utiahlo ?? Lebo neviem ci vôbec ten alternator vyraba nejaku elektrinu na volnobehu. A zadalsie ... ked sa mi pusti ventilator na chladenie tak motor si jemne zvysi automaticky otacky zrejme kvoli vyrobe elektriny ,, ked budem ja z auta odoberat vyssi prud tak si to bude samo regulovat otacky ci ako to potom bude ?
Take odpovede ze volnobeh zasiera motor a neodporuca sa to mat nepotrebujem je to nudzovka a par hodin tyzdenne ho to nezabije .
Zaujima ma cislo ten otazka elektriky .
Je to 1,1i 44kW |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne květen 27, 2007 8:45 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no odber to bude mit podle toho jak narocni zarizeni na to napojis o znamena ze to ma maximum 150W pokud na to napojis neco co bude zrat fakt tech 150W tak to samozrejme baterka neutahne pac to je neco kolem 12A a ale atas bi problem mit nemel ale pokud to budes viuzivat pro zarizni s mensim odberem treba do 100W tak by to tak hrozny bej nemelo protoze to je stejny jako kdis nechas treba rosviceny svetla jinak stim zvedanim otacek ti neporadim to bohuzel nevim |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne květen 27, 2007 12:13 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
hmm to automaticke zvysenie otacok podla odberu by ma zaujimalo mno ... bo si velmi dobre pametam jak zacalo byt take teplo a pri spusteni vetraku sa mi zatriaslo auto a otacky vyskocili z 900 na 1000 a ked sa vypol tak znova klesli na 900 .Neviem mno , a este ta spotreba na volnobeh je cca. aka ? 0,5l ? Bo to by bolo super tych 0,5l / hodina . |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: ne květen 27, 2007 1:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Zvysia sa otacky preto lebo zvysis zatac na alternatore...To iste plati o spotrebe na volnobehu...Ked mas bez zataze 0.5l za hodinu tak ked pustis dialkove svetla a setko mozne zapnes (klimu a spol.) tak sa necuduj ze spotreba moze byt aj 2l za hodinu na volnobehu, zalezi od zataze... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: ne květen 27, 2007 1:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Kamarád má v Calibře dodatečně namontovanej počítač na spotřebu a myslim, že mu to na volnoběh s vypnutou klimou žere 2 litry na hodinu. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: ne květen 27, 2007 1:59 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Petr Svaták napsal: Kamarád má v Calibře dodatečně namontovanej počítač na spotřebu a myslim, že mu to na volnoběh s vypnutou klimou žere 2 litry na hodinu.
Nám doma na fábce ukazuje při volnoběhu počítač spotřebu v l/h a udává 0.4 - 0.8 podle toho co vše je zapnuté....0.8 je puštěné vše (klima radio světla)... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne květen 27, 2007 2:03 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Mno dobre tak ale motor zvysuje otacky priamo umerne zo zvysujucou sa spotrebou ? Spravne ? |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: ne květen 27, 2007 2:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
MaTToS8806 napsal: Mno dobre tak ale motor zvysuje otacky priamo umerne zo zvysujucou sa spotrebou ? Spravne ?
Jasan, tak nějak to bude. Ale, okud chceš něco napájet na 220V, nebylo by lepší koupit elektrocentrálu? Doma máme Hondu, kterou můžeš zatížit přes 2kW a cucne při plnym zatížení 2l/hodinu. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne květen 27, 2007 2:47 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Mno nemyslim ze by si sexo vzalo aj pri plnom zatazeni viacej ako 2l za hodinu , ale skorej ide o to ze ja to potrebujem fakt len ked cez vikend sa ide niekam na stanovacku atd. tak nech tam mame aspon aku taku elektriku a na tych par krat co by som to vyuzil sa mi normalny agregat neoplati kupovat , a potom by som to v aute vyuzival maximalne nanabijacku na mobil . |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne květen 27, 2007 3:55 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tedka sem si na neco spomnel bacha na to jestli je to napajeny ze zasuvky autozapalovace tak ta vetsi odber nevidrzi nevim jaka tam je teda pojistka ale urcite se spali napajeni toho mnenice by bylo lepsi vzit primo od baterky nebo atasu |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne květen 27, 2007 3:58 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tak sem tedka koukal na tu pojistku je tam sice 30A ale pro vice zarizeni takze ta to vydrzi ale uz by to nemuseli vydrzet kabely u ty zasuvky ja bych to neriskoval a zapojil ten mnenic na baterku |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne květen 27, 2007 5:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Ako myslis na svorky ktore su na samotnej baterii pripojit kable a pripojit na ten menic ?? Je nejaky rozdiel ci to zapojim priamo na vystup z alternatora alebo na bateriu ??Totiz nechcem aby sa pri nejakom vysokom odbere nieco odpalilo v aute . |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po květen 28, 2007 1:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
musis to zapojit na neake slusne plus to je bud na baterii, alternytoru a myslim ze i na starteru nejlepsi je to na baterii je to i nejrychlejsi |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|