Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Motor kouří, debata o životnosti |
Ritchma |
Zaslal: st květen 30, 2007 1:23 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Myslim že interval je tis, ale taky měnim každejch deset a myslim že to neni vůbec na škodu Pokud je čistej tak ti ho s největší pravděpodobností vyměnili |
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: st květen 30, 2007 4:56 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Výměna je psaná podle knížky 10 000, ale taky tam je uvedeno, že použitím kvalitního oleje jde prodloužit. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: st květen 30, 2007 5:06 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Fakt deset? já měl vždycky za to že patnáct, tak to je jedno stejně měnim každejch deset Teď po delšim stání budu měnit už asi po 3tis možná míň |
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: st květen 30, 2007 5:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Ne, neboj, patnáct je absolutně v poho. Otec to v 306 mění taky po 15 000 a motor šlape bez problémů. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: st květen 30, 2007 6:22 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Mno ono je to podla najazdu km+cas , ak sa najazdi 20 000km za menej ako 12mesiacov , tak staci ked sa olej meni kazdych 20 000 km .Tak to na mojom saxe aj bolo menene a teraz mi to vychadza asi tak 10-12 tis. za rok takze sa tak bude menit mno .
Ale tak to je uz max. tych 20 000km , samozrejme je lepsie tych 10-15 000km na vymenu . |
Naposledy upravil MaTToS8806 dne st květen 30, 2007 6:58 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: st květen 30, 2007 6:58 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Přesně tak, když je kvalitní olej a další zacházení, je to pro motor mnohem lepší, než jakýkoliv olej třaba po 5000 s plynem přišroubovanym na podlaze.
Tím sem chtěl říct, že když je celkový opečovávání mazlivý, auti se Ti odvděčí. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: st květen 30, 2007 10:01 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Teď sem zjistil že clio s kterym jezdim a dost mu nakládám má olej už asi 2roky+ a najeto asi 23tis to mi poser už je novej na cestě no a do saxa nakonec příjde zase 10w40 pro jistotu |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: st květen 30, 2007 10:09 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Mna teda este stale zaujima ci je niaky extremny rozdiel v zivotnosti motora v saxe 1,1i 8V , a 1,6i 8V , kedze na prvy pohlad motor vyzera rovnako ... takze ako to je teda ?? |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: st květen 30, 2007 11:37 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
MaTToS8806 napsal: Mna teda este stale zaujima ci je niaky extremny rozdiel v zivotnosti motora v saxe 1,1i 8V , a 1,6i 8V , kedze na prvy pohlad motor vyzera rovnako ... takze ako to je teda ??
nejde oto jestli vypada rovnakoa le co ma uvnitr ....a nejvic jak snim kdo jezdi ajaka je udrzba..... pokud pravidelne menis olej rozvody svicky filtry .. tak nevidim duvod aby nevydrzel ... vic jak 300tis km .... na jedniom francouzskym foru sem videl vts 1,6 8v co ma 250tis a vpohode ... .jinak se staci mrknou do nejake nemecke inzerce kolik maji auta nalitane .. ane unas kd emaj vsechy stoceny tachometry na 100tis ... |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
dan |
Zaslal: čt květen 31, 2007 8:35 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 29. 05. 2007
Příspěvky: 2
Bydliště: Kolin
|
to je pravda tady koupíš auto dovezený co má kolem 100 ale je to stejně přetočený minimálně o 80 tisíc myslím že udržovanej motor musí vydržet 300tis.km bez problémů |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt květen 31, 2007 10:05 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
dan napsal: to je pravda tady koupíš auto dovezený co má kolem 100 ale je to stejně přetočený minimálně o 80 tisíc myslím že udržovanej motor musí vydržet 300tis.km bez problémů jj udrzovanej motor vydrzi hodne např kamarad ma favorita a na nem najeto 250 000km a dalsich 50 000 na nem urcite bez probemu najede |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: čt květen 31, 2007 10:49 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
martanc napsal: dan napsal: to je pravda tady koupíš auto dovezený co má kolem 100 ale je to stejně přetočený minimálně o 80 tisíc myslím že udržovanej motor musí vydržet 300tis.km bez problémů jj udrzovanej motor vydrzi hodne např kamarad ma favorita a na nem najeto 250 000km a dalsich 50 000 na nem urcite bez probemu najede
A mě motor ve fáčku zdechnul totálně už při při asi 180-190tis |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt květen 31, 2007 11:01 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Ritchma napsal: martanc napsal: dan napsal: to je pravda tady koupíš auto dovezený co má kolem 100 ale je to stejně přetočený minimálně o 80 tisíc myslím že udržovanej motor musí vydržet 300tis.km bez problémů jj udrzovanej motor vydrzi hodne např kamarad ma favorita a na nem najeto 250 000km a dalsich 50 000 na nem urcite bez probemu najede
A mě motor ve fáčku zdechnul totálně už při při asi 180-190tis tak sto asi moc honil na motor ve facku musis pomalu a vklidu a pak vydrzi vsechno |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: čt květen 31, 2007 11:34 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
martanc napsal: Ritchma napsal: martanc napsal: dan napsal: to je pravda tady koupíš auto dovezený co má kolem 100 ale je to stejně přetočený minimálně o 80 tisíc myslím že udržovanej motor musí vydržet 300tis.km bez problémů jj udrzovanej motor vydrzi hodne např kamarad ma favorita a na nem najeto 250 000km a dalsich 50 000 na nem urcite bez probemu najede
A mě motor ve fáčku zdechnul totálně už při při asi 180-190tis tak sto asi moc honil na motor ve facku musis pomalu a vklidu a pak vydrzi vsechno
Já ho koupil pár dní před smrtí Ten co tam je teď snad vydrží víc Už přece jenom dostal nový těsnění pod palici, nový pístní kroužky a prej vypadá celkem v klidu vevnitř |
|
|
Návrat nahoru |
|
romco |
Zaslal: čt květen 31, 2007 12:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 05. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Slovensko - Snina
|
Ritchma napsal: martanc napsal: dan napsal: to je pravda tady koupíš auto dovezený co má kolem 100 ale je to stejně přetočený minimálně o 80 tisíc myslím že udržovanej motor musí vydržet 300tis.km bez problémů jj udrzovanej motor vydrzi hodne např kamarad ma favorita a na nem najeto 250 000km a dalsich 50 000 na nem urcite bez probemu najede
A mě motor ve fáčku zdechnul totálně už při při asi 180-190tis
ja som mal pred saxom facko, ktore som zdedil so 180 tis., bratovi som ho dal s 370 tis a chodi stale, ma nieco cez 400 |
|
|
Návrat nahoru |
|
|