punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - zhasinanie motora
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  zhasinanie motora

mrakoplas
Zaslal: st duben 04, 2007 7:59 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 04. 04. 2007 Příspěvky: 3 Bydliště: Belfast, NI
Zdravim,

mam Saxo X 1.1 r.v. 1996/ 5d., benzin a nasledujuci problem:
Rano nastartujem v pohode, ked vypnem motor a napr. za polhodinu nastartujem, prejdem par km, zacne zhasinat motor (stlacam plyn a stale zhasina, znizuje otacky ako keby isiel na 3 valce ale sviecky a kable su OK potom zrazu poskoci a ide normalne a po dalsom km to spravi znova). Na druhy den sa to vsetko opakuje znova. Vzdy prve nastartovanie a jazda v pohode, len po druhy krat to blbne. Co s tym spravit? Horsie je to ze som v NI (Belfast) a do opravy na nejaku diagnostiku nemam sancu, cakacie doby su hrozne a vysvetlit ten problem nejakemu anglickemu opravarovi je skoro nemozne, dost ze ani neviem kde nejaky normalny servis zohnat, kde by mali diagnosticke pristroje, vsetko su to male dielnicky alebo autorizovany servisaci za milion penazi a cakacie doby neuveritelne. A nechcem sa dat oblafnut o praxy v servise (obcas je oprava drahsia ako auto), hlavne ked ta anglina nieje najlepsia.

diky za pomoc
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dave_m
Zaslal: st duben 04, 2007 8:02 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
Neprehriva se to treba?

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
mrakoplas
Zaslal: st duben 04, 2007 8:17 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 04. 04. 2007 Příspěvky: 3 Bydliště: Belfast, NI
dave_m napsal:
Neprehriva se to treba?


Na to som myslel ako prve,ale kontrolka sa nerozsvieti, a pri otoceni kluca zapalovania kontrolka funguje. A pred tyzdnom som kontroloval vodu, je jej tam dost a nic nezmizlo, vrtula sa toci.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SliM
Zaslal: čt duben 05, 2007 7:32 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 38 Bydliště: Čadca
Nemôže byť problém s prísunom paliva do motora?
Podoné prejavy som kedysi zažil na služobnom Favorite, bol zasvinený filter na hadičke od nádrže, palivo proste pritekalo pomaly, keď auto postálo, systém sa naplnil a auto potom chvílu šlo..., pri väčšom odbere to kapalo...

_________________
1.5 D, 42kW, 2001
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt duben 05, 2007 11:59 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
vydel bych problem taky nekde v palivove soustave Very Happy Very Happy a mozna jeste neaka zahada v elektrice

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt duben 05, 2007 12:00 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
jeste mne napadlo resetovat ECU at si nacte nova data Surprised

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BX19GTI
Zaslal: čt duben 05, 2007 5:50 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Přesně tak. Nejdřív bych taky resetoval data v ECU. Minimálně na 15 minut odpojit od baterie. No nevím, ale jestli je to jednobodová 1.1 tak je tam takovej sr...č Klapka teplého vzduchu jde tam taková ta harmonika zeleně zakroužkováno a podtlakovej spínač v červeném kroužku. http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=foto_show&ida=1988
Doporučuju se na to zaměřit. jinak to může být čidlo teploty vzduchu ve vstřikovací hlavě nebo čidlo teploty vody motoru.

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: pá duben 06, 2007 12:15 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
cidel to muze delat spousta napred bych resetoval ECU a cidla bych resil az nekde na diagnostice Cool

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mrakoplas
Zaslal: so duben 07, 2007 8:24 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 04. 04. 2007 Příspěvky: 3 Bydliště: Belfast, NI
tak dnes som odpojil baterku, uvidime zajtra.
Bol som v servise a o diagnostike ani nepoculi a ani nevedeli kde sa to robi, musim este nejake pozriet, len je to tu dost tazko Sad

zatial diky za rady, zajtra sa do toho pustim a skusim aj to palivo a vymenim sviecky a filtre
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
critik
Zaslal: út květen 08, 2007 8:19 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 22. 08. 2006 Příspěvky: 127 Bydliště: Louny
mrakoplas: jak jsi dopad,uz je to ok?

_________________
SAXO VTS 1.6 16V kola BSA 291 15" - pneu 195/45 - předek na pružinách Weitec -40 mm
audio Hertz,vejfuck Ulter S.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Barth3Z
Zaslal: ne červen 17, 2007 9:16 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
mrakoplas napsal:
Zdravim,

mam Saxo X 1.1 r.v. 1996/ 5d., benzin a nasledujuci problem:
Rano nastartujem v pohode, ked vypnem motor a napr. za polhodinu nastartujem, prejdem par km, zacne zhasinat motor (stlacam plyn a stale zhasina, znizuje otacky ako keby isiel na 3 valce ale sviecky a kable su OK potom zrazu poskoci a ide normalne a po dalsom km to spravi znova). Na druhy den sa to vsetko opakuje znova. Vzdy prve nastartovanie a jazda v pohode, len po druhy krat to blbne. Co s tym spravit? Horsie je to ze som v NI (Belfast) a do opravy na nejaku diagnostiku nemam sancu, cakacie doby su hrozne a vysvetlit ten problem nejakemu anglickemu opravarovi je skoro nemozne, dost ze ani neviem kde nejaky normalny servis zohnat, kde by mali diagnosticke pristroje, vsetko su to male dielnicky alebo autorizovany servisaci za milion penazi a cakacie doby neuveritelne. A nechcem sa dat oblafnut o praxy v servise (obcas je oprava drahsia ako auto), hlavne ked ta anglina nieje najlepsia.

diky za pomoc


hosi mam tento isty problem, ...rano nastartujem v pohode ale prejdem ani ne 500m a ked zastavim tak to chcipne, potom ked sa snazim nastartovat tak ledva ledva, ale potom to uz nespravi ani raz, az ked zas idem z prace(auto stoji niekolko hodin an parkovisku ...9hod) a potom sa stane to iste, sranda je ze este pori tom jak to zdechne kolisu dost otacky, pomaly az po 2k. palivovy filter som tam daval cca tri dni s5, a vzduchovy tez, dik za kazdu radu, a ECU som restartoval tez ..
Barth3Z
Zaslal: po červen 18, 2007 10:40 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
No dnes som bol v servise a typek mi poradil ze tu zavadu moze resp tvrdil mi ze robi cidlo teploty chladiacej kapaliny..tak som hned kupil (predtym mi to hodil na pc..reesp diagnostiku) a doma vymenil zatal to ide ok ..uvidim rano co to bude robit ..zajtra dam vedzet ..... Wink
Barth3Z
Zaslal: út červen 19, 2007 6:01 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
Problem vyrrieseny, robilo mi to to cidlo, rano krasne naskocilo nie ako ja ked som rano zaspal do worku Very Happy..
SkR@Bi
Zaslal: po červen 25, 2007 7:23 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
mě to dělá něco podobnýho...je to většinou při zahřátým motoru...otáčky začnou klesat a klesat až tak na 700-800ot možná míň(už je to před chcípnutím)a pak to samo přidá tak na 1200 a pak to padne na normál...

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: ne červenec 01, 2007 5:57 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
SkR@Bi napsal:
mě to dělá něco podobnýho...je to většinou při zahřátým motoru...otáčky začnou klesat a klesat až tak na 700-800ot možná míň(už je to před chcípnutím)a pak to samo přidá tak na 1200 a pak to padne na normál...
no to muze delat motorek volnobehu uz se to tu taky nekde resilo

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved