Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vymena tesnenia pod hlavou |
beniro |
Zaslal: út červenec 17, 2007 5:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
Tak a mam zas problem s autom
Auto ide iba na 2 valce, pravdepodobne tesnenie pod hlavou.
Vodu ani olej nazerie, benzin je, iskra je ale ziadna kompresia v 3,4 valci
Rozobrate to este nebolo, ale mechanik predpokladal taketo nieco:
Zial moj "dvorny" mechanik ide na dovolenku 2 tyzdne, takze asi budem musiet navstivit autorizovany citroen servis v KE
Uz som tam daval robit auto, takze ich poznam, nebol problem.
Aku sumu mam ocakavat za material+pracu ?
Kolko to trva, den, tyzden ?
Co vsetko sa musi vymenit, a co vsetko by sa este malo spravit,
ked uz je to rozobrate?
Je tam novy olej, nove sviecky, nova zapalovacia lista, aj novy vzduchovy filter.
Rozvody aj vodna pumpa menene 04/2007
vdaka. |
Naposledy upravil beniro dne út srpen 28, 2007 7:32 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: st červenec 18, 2007 3:12 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
tak těžko říct kolik to bude stát ale v citroenu se budou dávat nový nějaký šrouby co drží hlavu bo tak něco (nerozumim tomu) který stojej cca litr, rovnat hlava já dávál v citroenu dvojku ale někam to posílali, těstnění cca 1500kč plus práce a určo až se budou koukat jak to vypadá tak ti řeknou co by bylo potřeba já když to tam měl tak se to pak vyšplhalo na šílenost myslim 18tis (bylo v tom to co sem psal, rozvody a nějaký sračičky kolem......... strašná cena ) |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: st červenec 18, 2007 6:37 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
ups... 18t CZK tak to je uz vela, sice ja rozvody nove nepotrebujem, ale aj bez toho to bude asi dost...
no nic, dnes tam skocim nech mi povedia cenu a cas, a ked to bude vela, alebo budem musiet cakat tyzden na suciasky z AT, tak si radsej pockam na mojho mechanika a on mi to spravi...
hovoril mi, ze do 7-8t SKK by to malo vojst a to by mi aj odpadol problem trepat sa 30km do KE, lebo on byva asi 1km odomna, vraj to spravi za 3dni.
Ale dovtedy musim chodit kazdy den 2x30km do roboty v takom teple na FAVORITE, do ktoreho asi zabudli namontovat klimu
|
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
DiNOkitovec |
Zaslal: st červenec 18, 2007 1:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 02. 2007
Příspěvky: 1300
Bydliště: Praha 2
|
Já jsem nechal měnit těsnění pod halvou, celý to vyšlo na 3500 (práce,těsnění,rovnání hlavy).. ale nebylo to v origo servisu... |
_________________ Saxokiller
|
|
Návrat nahoru |
|
mattell |
Zaslal: st červenec 18, 2007 8:24 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 07. 2006
Příspěvky: 168
Bydliště: Ostrava
|
DiNOkitovec napsal: Já jsem nechal měnit těsnění pod halvou, celý to vyšlo na 3500 (práce,těsnění,rovnání hlavy).. ale nebylo to v origo servisu...
souhlas, pokud tedy bude tím problémem to prdlé těsnění pod hlavou, to je solidní cena! Tedy jestli to nejede na dva válce kvůli tomu těsnění, jinak to může pak být oprava fakt za ranec! Protože pokud ono prdne, tak právě je problém v tom že většinou teče olej, sice málo ale pod autem když stojíš to jde vidět, do chladící kapaliny se ti dostane sajrajt od oleje a samo se to pak začne i více "zahřívat", nechme stranou extrémy když se to vysype celé a uvaříš a vytečeš unblock! Jinak z doslechu vím že některé "zvířata" za to berou fakt ranec, hlavy se v drtivé většině rovnají - vaří v externích firmách, pokud už to máš dole tak je pro sichr možná lepší udělat i tlakovou zkoušku! Já měl štěstí že můj dobrý známý má firmu co se krom jiného na rovnání hlav specializuje, tzn. jak všichni víte tak konkrétně u motoru 1.4 do určitého roku se "vydrolí" origo těsnění v rohu v místě kde jsou ty průtovkové kanálky, takže mě to taky postihlo, rovnání bylo myslím za 3kila, tlakovku jsem nedělal ale tuším že chce za to 500, vždy doporučuje vyměnit guferka, otázka pár korun, těsnění mi dal "za nákupku" už ani nevím, tuším 900,- a můj dvorní mechanik už mi to dodělal, tzn. vše jsem si objezil, vyřídil stálo mě to cca 1500,- naštěstí mám druhé prdítko na lítačku a dobré kamarády, ale běžně když jsou mechanici slušní a seriozní (aspoň trošku) tak do tří dnů a do 3tis se musíš vejít, v citroenu to bude majland, nejsem si jistý, co říkal můj dvorní mechanick - on tam pracuje, ale jen to origo těsnění co vám tam naúčtují stojí myslím 2500,- práce ranec a hlavy stejně vozí za tím mým známým a za srovnání pak na účtence máte pěkně kulatých 1500,-! On moc ty účetní věci nesleduje, ale matně si vybavoval, že na podobné auto co mám já vzali od majitelky 7500 ani nemrkla a jak byla spokojená! |
|
|
Návrat nahoru |
|
mattell |
Zaslal: st červenec 18, 2007 8:27 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 07. 2006
Příspěvky: 168
Bydliště: Ostrava
|
Ritchma napsal: tak těžko říct kolik to bude stát ale v citroenu se budou dávat nový nějaký šrouby co drží hlavu bo tak něco (nerozumim tomu) který stojej cca litr, rovnat hlava já dávál v citroenu dvojku ale někam to posílali, těstnění cca 1500kč plus práce a určo až se budou koukat jak to vypadá tak ti řeknou co by bylo potřeba já když to tam měl tak se to pak vyšplhalo na šílenost myslim 18tis (bylo v tom to co sem psal, rozvody a nějaký sračičky kolem......... strašná cena )
tak to je docela palba, ale myslím že na 1.6 16V stojí i rozvody docela ranec, takže na to vše co ti dělali a že to bylo v citroenu tak to ještě uleze... To víš, koupil sis top model, super sport, tak plať! Ale za to svezní to určitě stojí co?! |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: st červenec 18, 2007 8:41 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
vdaka za nazory,
este som sa nerozhodol kde to dam spravit... zatial som nemal cas to riesit.
Nastastie este mam svoje stare favo, takze chodim s nim, len keby nebolo tak pekelne teplo, 35C cely tyzden.
Ten obrazok mam z anglickeho saxo fora, jemu tiez nezralo olej ani vodu, lebo tesnenie prasklo iba medzi dvoma valcami, kde nie su ziadne kanaliky.
Co ine by to este mohlo byt, ked nie je kompresia v tych dvoch valcoch?
Zajtra uz asi skocim do toho citroenu nech mi povedia cenu a cas.
Ale obavam sa, ze na origo suciastky z AT budem musiet aj tak cakat
tyzden, mozno dva. To si radsej pockam na svojho mechanika, ktoremu
nosia veci autokelly a podobni dodavatelia, takze na druhy den vacsinou vsetko ma (aj na VTS). 7-8 bola cena za komplet vsetky tesnenia, gufera, zrovananie hlavy, nova chladiacia kvapalina atd.
Mne neide ani tak o peniaze (pre saxo vsetko ), skor o kvalitu a cas.
Preto to nechcem davat hociakemu domacemu hobby mechanikovy, ktory
opravuje skodovky (aj moju ).
A za to svezní to určitě stojí !!! |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: čt červenec 19, 2007 4:40 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Nazdar Beniro..Clovece Ty sa cudujes preco tam nemas kompresiu sak si pozri tu foto a je ti to jasne.. Jednoznacne tesnenim.Ten tlak na tych 2 valcoch nema kde vznikat bo ide doprdele cez tu FUGU v tom tesneni... |
|
|
Návrat nahoru |
|
mattell |
Zaslal: čt červenec 19, 2007 8:08 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 07. 2006
Příspěvky: 168
Bydliště: Ostrava
|
DarkMIKE napsal: Nazdar Beniro..Clovece Ty sa cudujes preco tam nemas kompresiu sak si pozri tu foto a je ti to jasne.. Jednoznacne tesnenim.Ten tlak na tych 2 valcoch nema kde vznikat bo ide doprdele cez tu FUGU v tom tesneni...
čoveče daremike přečti si co tam písal výše!!! ... tak fotka není to jeho těsnění, ale fotka nějakého zahraničního uživatele co měl naoko podobný problém! Treba čítať než zbrklo písať! |
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: pá červenec 20, 2007 10:40 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Jasne beriem spat...Nepisem zbrklo ale asi som zbrklo cital. Ani vo sne ma nenapadlo ze by tu dal inu fotku SRY. Drzim palec BENIRO. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Goodman |
Zaslal: pá červenec 20, 2007 2:37 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 03. 2007
Příspěvky: 187
Bydliště: Týn nad Vltavou
|
slo to na 2 válce svítíla ti přitom nějaká kontrolka??co to přesně dělalo možná mám podobný problém |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: pá červenec 20, 2007 4:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: pá červenec 27, 2007 12:28 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
Takze saxo je spravene
Podla mechanika to tesnenie uz bolo menene ale nie najlepsie to bolo poskladane. A este to bolo to najlacnejsie co sa dalo zohnat.
Teraz tam je kvalitnejsie, spolu s pracou to stalo 5000sk + novy olej, trvalo to 4dni. |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
Marek |
Zaslal: pá červenec 27, 2007 4:48 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 181
Bydliště: SK-Niedere Tatra
|
beniro napsal: Takze saxo je spravene
Podla mechanika to tesnenie uz bolo menene ale nie najlepsie to bolo poskladane. A este to bolo to najlacnejsie co sa dalo zohnat.
Teraz tam je kvalitnejsie, spolu s pracou to stalo 5000sk + novy olej, trvalo to 4dni.
Preco nechodis do servisu v KE k Palovcom |
_________________ Saxo VTS 1.6/16V/87kW-vitaz KW BC 2006/predane |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: pá červenec 27, 2007 12:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
nepoznam, kde to je? su dobri ?
a nie som priamo z KE, ale 30km, tu mam niekolko mechanikov/servisov v okruhu 1km, ale teraz vsetci dovolenkovali, to bol ten problem |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
|