Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vymena tesnenia pod hlavou |
Dar3cek |
Zaslal: so červenec 28, 2007 11:00 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
[/quote]tak to je docela palba, ale myslím že na 1.6 16V stojí i rozvody docela ranec, takže na to vše co ti dělali a že to bylo v citroenu tak to ještě uleze... To víš, koupil sis top model, super sport, tak plať! Ale za to svezní to určitě stojí co?! [/quote] ....................................................................... Dneska sem si privez saxo z autorizovanyho servisu citroen rozvody klatky a vodni pumpa i s praci 9tisic fíha to se mi zaprasilo v penezence ale alejspon mam pokoj ted uz jen udelat tu levou poloosu co mi tece snad to nebude tak drahy |
|
|
Návrat nahoru |
|
Goodman |
Zaslal: so červenec 28, 2007 11:04 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 03. 2007
Příspěvky: 187
Bydliště: Týn nad Vltavou
|
tak to je docela palba, ale myslím že na 1.6 16V stojí i rozvody docela ranec, takže na to vše co ti dělali a že to bylo v citroenu tak to ještě uleze... To víš, koupil sis top model, super sport, tak plať! Ale za to svezní to určitě stojí co?! [/quote] ....................................................................... Dneska sem si privez saxo z autorizovanyho servisu citroen rozvody klatky a vodni pumpa i s praci 9tisic fíha to se mi zaprasilo v penezence ale alejspon mam pokoj ted uz jen udelat tu levou poloosu co mi tece snad to nebude tak drahy [/quote]
tolik penízků fuj to jsou vydřiduši.......kluci když se tak nato mrknu to je ale ranec penízků co dotoho naše svezeníčka tak nastrkáme co?? ale stojí to za to ty naše saxíčka |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: so červenec 28, 2007 11:29 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
To vis no kazda sranda neco stoji........ |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: ne červenec 29, 2007 8:07 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
Dar3cek napsal: ted uz jen udelat tu levou poloosu co mi tece snad to nebude tak drahy
to ti vymeni jen gufero, ne? |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: ne červenec 29, 2007 10:03 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
dave_m napsal: Dar3cek napsal: ted uz jen udelat tu levou poloosu co mi tece snad to nebude tak drahy
to ti vymeni jen gufero, ne?
K těm guferům je celá diskuze dejte hledat Gufera poloos.
Výměna je jednoduchá, největší problémy dělá nalití převodového oleje zpátky do převodovky. Jde to pomalu. Jestli to budou dělat v servise tak za materiál Gufero + převodový olej si řeknou tak 1000Kč no a nechci vidět co si řeknou za práci. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: ne červenec 29, 2007 5:29 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
no prave udelal bych si to sam doma ale tohle neni shade ,bojim se abych neco neposral.......no uvidim.....ale stejne to vidim naten servis |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po červenec 30, 2007 9:18 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Dar3cek napsal: no prave udelal bych si to sam doma ale tohle neni shade ,bojim se abych neco neposral.......no uvidim.....ale stejne to vidim naten servis Omlouvám se, že do tohohle tématu píšu o Guferu poloosy. Chci jen poradit.
Nevím jak si zručnej, ale já to dělal na ulici na panelákovým sídlišti. Žádnej mechanik nejsem makám hlavou. Jako největší problém bych viděl povolení nalévací zátky na převodovce. Je kulatá a má v sobě díru pro čtyřhran. Já použil na povolení kliku od dveří. Tím otvorem se tam leje olej docela špatně, je vysoko a malý. Musíš si vyrobit přípravek na nalévaní oleje. Já to udělal z PET láhve, trubičky (případně hadičky) a plastelíny. Do víčka PET Láhve sem vyvrtal otvor nastrčil tam tu trubičku (hadičku) a z obou stran to utěsnil plastelínou. Olej tam z tý lahve doslova vymačkáváš, teče pomalu a po vyprázdnění je Pet lahev skoro rozmačkaná. Olej ani nemusíš kupovat nový stačí když si dáš pod auto plastové umyvadlo do kterého ten olej budeš chytat. Olej stačí pak přelít přes nějaký hadr, aby se zachytili nečistoty. No uvidíš sám. K tý práci potřebuješ zvedák (hever), nějaký klíče na povolení toho ramene (13, 16, 18, 17, 19) kladívko, dřevěný špalíček a šroubováček na vyrejpnutí toho gufera z převodovky a sundaní plastového podběhu. Nový gufero namázneš olejem a přes dřevěnej špalíček ho tam rovnoměrně naboucháš kladivem, pak tam zasuneš polosu, přišroubuješ rameno a nakrmíš převodovku olejem. Nakonec namontuješ zpět plastový podběh a je to. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
|