Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Těsnešní pod hlavou....(myslím) |
Dar3cek |
Zaslal: so září 15, 2007 10:49 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
Nazdar chlapí...... Uz sem dlouho nemel zadnej problem co?? Dneska sem auto nastartoval na 3 ...mozna 2 valce.....kazdopadne to znelo jako sekacka na travu.... po par vterinach se to chytlo...ale auto nez se ohreje zacalo fakt hodne kourit po ohrati se chova ok.....hned jak vychladne tak zase kouri nez se zas ohreje a taky mi zacala kolisat teplota podle toho jak jedu...staci jen trosicku pridat vic plyn a hned trosku stoupne a naopak kdyz uberu tak zase za chvili klesne .....predpokladam ze je to tesneni pod hlavou ale mohl byste mi to nekdo potvrdit na 100%.....? kua to bude zase penez......to si saxik postoji nez nejaky nasetrim to se musi rovnat hlava atd co?ach jo...... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: ne září 16, 2007 8:33 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
To ti neřeknu jestli to je těsnění nebo ne ale líznout hlavu máš tak 500kč to neni žádná ukrutná částka, těsnění stojí 1000-1500 šrouby asi litr něco práce, zase taková hrůza to pokud to je těsnění to nebude |
|
|
Návrat nahoru |
|
tibi |
Zaslal: ne září 16, 2007 10:55 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 08. 03. 2006
Příspěvky: 21
Bydliště: bratislava slovensko
|
Ak je to tesnenie a je prerazené medzi valcom a chladením , tak musíš mať kompresiu do chladiaceho systému ... otvor veko chladiča , naštartuj a keď sa motor ohreje , zopar krát mu dobre pridaj do otačok, aqk ti začne vyhadzovať vodu s chladiča , tak je v prdeli tesnenie .... /a možno hlava / |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne září 16, 2007 11:41 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
tibi: a este pridam skus stlacit hadicu co ide z motora do chladica bude uplne tvrda ak je to to tesnenie, a este pri studenom motore a VYPNUTOM !! otvor uzaver navrchu na motore kade sa nalieva olej a pozri naneho zospodu ci tam neuvidis nejaky biely povlak to by naznacovalo ze voda sa dostava do oleja, potom pozri tu vecicku na kontrolu oleja vytiehni to a pozri ci taktiez na tom neuvidis nejaky biely povlak alebo nieco nezvycajne co by tam byt nemalo ...
Potom pri studenom motore taktiez otvor nadobu na chladiacu kvapalinu ci na povrchu nebudu mastne skvrny - ver mi ze da sa tam pozriet na vodu aj skrz debilitu vyrobcu nadoby ... ak to tam videt nebudes tak si odstrihni papierik a strc ho do toho ponor do vody a vytiahni keby bola na povrchu mastnota-olej sa to na papier uchyti .Ak nieco z tych veci co som popisal zistis tak je to tesnenie pod hlavou .. |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: ne září 16, 2007 3:15 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
Nic takovyho sem nenasel......voda ok,olej ok.......ale zato sem nasel povolenou svicku ktera byla oslehana. tak sem to udelal,svicky dal novy a uvidime jak to bude behat a jestli se neco bude dit........ snad ale ne.....jinak diky panove za rady.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne září 16, 2007 5:44 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
tak potom neni pravdepodobne ze je to tesnenie pod hlavou ked si nic z veci vyssie nezistil a navyse mat povolenu sviecku hmm to sa necudujem ze ten valec nesiel tak uvidis dalej |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: ne září 16, 2007 7:39 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
Dneska sem to byl project auto pri nastartovani nezakourilo vubec takze treba to bude ok...jenze to bych nebyl ja smolar kdyby se mi vzapeni nevysralo neco jinyho......takze .......jedu jedu a najednou rana jako kdyby neco prasklo.... zastavim a motor na volnobezny otacky vybruje jak svina uplne se mi stoho rozklepe cely auto ......zrejme sinenblok co? ach jo..... tak me panove ohromte kolik ta blbost stoji..? a myslite ze si to udelam doma sam? nebo je to zase na servis?....kdyz se to sere tak se to sere...... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: ne září 16, 2007 8:01 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Tak jestli to je silentblok motoru jako že asi jo tak mě v citroenu řekli že na vtsko(nevim jak ostatní) ten hlavní stojí sedmičku, nakonec stál asi třetinu a doma by si to asi vyměnil, ale chtělo by to dobrý vybavení, spíš bych to dal do servisu... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: ne září 16, 2007 9:37 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
ok....Zejtra musim najit co tam vubec prasklo protoze dneska sem to uz nenasel.....fotrik rikal ze mohl prasknout jen ten sroub co prochazi tim sinenblokem....coz nevim protoze sem ten sinenblok nikdy nevidel......kamaradovi takhle prask u punta GTčka a pak mu motor o nekolik cm niz nez ho mel normalne......me se ten motor nehnul ani o milimetr jen strasne vybruje. reknete mi nekdo kde ty sinenbloky vlastne sou???? kdybych mel alejspon rampu abych nato videl ze spoda |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: po září 17, 2007 9:57 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
Chlapííííí ...............tak uz vim co mi prasklo je to ten sinenblok co je pod ridici jednotkou.skrz nej vede (zrejme) sroub a ten prask.... vím ze tu nekdo resil ze mu ten sroub taky praska ale to tema zustalo nejak nedoreseny......potreboval bych vedet jestli jako ten sroub co jde skrz jde nejak vyndat a vymenit a popripade jak vubec si nevim rady prasklo to tak blbe ze ani na jednu tu cast toho sroubu nejak nesahnu nebo ji nechytim abych stim mohl skusit otocit.snad ten srou pujdde nejak vyndat...prosim poomozte mi nekdo... ....moc dik.... tady mate nejakou dokumentaci ....... http://multipics.net/?id=537114&klic=1S611oke&overall=1 |
|
|
Návrat nahoru |
|
Laďa |
Zaslal: po září 17, 2007 10:11 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
Vyhodit silenblok, vytahovákem prasklých šroubů vyšroubovat prasklý šroub, nechat převrtat na 10 závit místo 8 ky a dát tam 10 šroub aby to drželo, ale ne že tam dáš nějaký pozink šroub z OBI |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: po září 17, 2007 11:06 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
ok takze sinenblok vyhodit a koupit novej... ten prasklej sroub taky nejak dostanu ven..... kudy se tam ten sroub vubec sroubuje?? ja nikde nenasel ani hlavu toho sroubu nebo tak neco..... neboj sroub tam dam poradnej tatik zase neco nafasuje v praci |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: st září 19, 2007 10:03 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
A je to..... sroub ze sinenbloku se mi podarilo dostat ven(teda tatínkovi) prevrtany uz to mam a dneska jen tata prinese poradej sroub z prace.....a nestalo me to ani korunu jje snad nekdo sikovnejsi kazdopadne vsem dik za rady |
|
|
Návrat nahoru |
|
|