Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Otazky novopecenych vlastniku Saxa |
Je MODRÁ dobrá?
Ano |
[ 44 ] 63% |
|
Ne |
[ 8 ] 11% |
|
Mám to na háku:) |
[ 17 ] 24% |
|
Celkem hlasů : 69 |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: pá srpen 03, 2007 7:26 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
no jezdi tak, aby nemela duvod svitit, ne. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
ozzy123 |
Zaslal: ne srpen 05, 2007 11:02 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 07. 2007
Příspěvky: 44
Bydliště: Kosice
|
Blasters napsal: Smrada napsal: Smrada napsal: hj-max napsal: JA CHCI OTACKOMER !!!!!! !!!! Mam tam tachometr a HODINY jak pro slepyho.....dalo by se to nejak namontovat ten otackomer? treba z novejsiho saxa? nebo jaxte to resily vy? Na jakykoliv manualni prace v aute sem levej a mam i tak trochu strach do toho nejak sahnout... proto potrebuju co nejjedndusi reseni....diky moc hj-max
Tady bude trochu problem. Je treba vyndat budiky, a kouknout, kolik je do nich zasunutych STEKRU. Pokud jen 4, tak tam otackomer nedostanes.
Pokud je jich pet, staci jen na vrakaci koupit palubku s otackomerem, muzes koupit i z Peugeota 106 (jsou totozny)
Upozornuju, ze je treba vyndat i volant. Pokud mas Airbag, je treba pred odpojenim pytle odpojit baterku, jinak se muzes stat novopecenym majitelem vystreleneho pytliku . Dale pozor na takovy tocici se nesmysl, ze ktereho vede dratek k airbagu. Ten zajistuje, aby mohl pytel vyskocit v jakemkoli zatoceni kol. Pokud ten blbinec prekroutis jinak nez je sipka, priprav si asi 10 000,- Kc. Pri nandavani volantu sleduj sipky na nabe a volantu, jinak budes mit volant nakrivo.
Jeste doplneni z ICQ konverzace co jsem psal Adlerovi
U Peu106 je uplne stejna palubka. Mel jsem sundanou svou a palubku Lumpyho mamy v Saxu. Ona ma otackomer a ma tam 5 stekru. Stekr je z nemecky zastrcka (konektor). Konektor ktery se stara o otackomer by mel byt uplne vpravo, kdyz koukas na budiky (vlevo, kdyz koukas na ten tistak zezadu). Pokud tam neni, tak nevim, ale asi by se musel natahnout kabel. Je treba to taky vyzkouset. Zkratka ja nemel otackomer a mel jsem 4 stekry a Saxo s otackomerem melo stekru 5. Nevim to uplne presne, treba ten 5. stekr byl na digihodiny, teplotu vody (ja mel jen kontrolku). Je treba to vyzkouset. Nejlepsi by bylo, odpojit airbag, vymontovat sundat plasty opkolo budiku a najet k vrakaci a zkusit to tam. Ja to auto prodal driv nez sem to zkusil, ale mel jsem tohle v planu. Komplet kombiinstrument (budici) stoji na vrakaci okolo 2500,- (me ji nabidl za 2000)
Presne tohle jsem potreboval.
Vymenil jsem budiky a konektoru s hodinamy mam 5 a palubka s otackomerem ma taky 5 ,vsechno jsem zapojila,vsechno bezi a otackomer nebezi,nevite v cem by mohl byt jeste problem?? Potrebuji to vyresit,schanim kde se da.
co jsme si tak yvsimly tak od cidla vedou kabely do ŘJ tak ze je asi treba potreba jen nastavit pocitac nebo ho resetnout a pobezi to,ja neviom,jen ze v citroenu chteji za napojeni 800.- jinak palubka s otackomerem me stala 1000.-
taq tych 800Sk nieje vela by som dal aj 2800 keby som si bol isty ze nasukam do svojho hodinkarskeho vozu aj otackomer |
_________________ Zlte mierne odrete saxo |
|
Návrat nahoru |
|
Ge0 |
Zaslal: ne září 23, 2007 12:23 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 09. 2007
Příspěvky: 44
Bydliště: Trutnov
|
Chtěl bych se jen tak blbě zeptat jestli má Saxo 1.1 2003 hliníkový blok motoru. V různých popisech o tom píšou nějak nejasně. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne září 23, 2007 2:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
k comu je dobre vedet ci je hlinikovy alebo .... ? zvysuje to zivotnost ci jak ? ja mam saxo 11/2002 tak by ma to mozno tiez zaujimalo |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Ge0 |
Zaslal: ne září 23, 2007 5:21 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 09. 2007
Příspěvky: 44
Bydliště: Trutnov
|
To jen kvůli typu chladící směsi. Jsou různý pro motory z hlíny a litiny.
Jinak na některých jsem koukal, že je napsáno že jsou do dvšech typů. (měl jsem v ruce červenou, žlutou, zelenou a modrou nejmenovaného dodavatele a na všech bylo napsáno to samé, kromě přední samolepky |
|
|
Návrat nahoru |
|
rumcajs |
Zaslal: ne září 23, 2007 7:21 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 07. 2007
Příspěvky: 75
Bydliště: Jihlava
|
hj-max ... Repráky jsem chtěl tyky dávat a musel jsem sundat celý ty boční plasty, mřížka před reprákama totiž nijak odcvaknout nejde, ael jestli chceš, můžeš ji odvrtat a přišroubovat, ale proč to takhle kurvit. Jinak s těma budíkama nevím, to přeprogramování by to snad vyřešilo, ale těžko říct, musíš to zkusit. |
_________________ Rumcajs zahodil žaludovku a místo ní má klíče od VTR |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne září 23, 2007 8:07 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Ge0 napsal: To jen kvůli typu chladící směsi. Jsou různý pro motory z hlíny a litiny.
Jinak na některých jsem koukal, že je napsáno že jsou do dvšech typů. (měl jsem v ruce červenou, žlutou, zelenou a modrou nejmenovaného dodavatele a na všech bylo napsáno to samé, kromě přední samolepky
jaaj tak to som neriesil teda , bachol som tam modru z tesca pre celohlinikove motory a ziadny problem neviem co by sa stym mohlo stat ,, |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po září 24, 2007 1:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
MaTToS8806 napsal: Ge0 napsal: To jen kvůli typu chladící směsi. Jsou různý pro motory z hlíny a litiny.
Jinak na některých jsem koukal, že je napsáno že jsou do dvšech typů. (měl jsem v ruce červenou, žlutou, zelenou a modrou nejmenovaného dodavatele a na všech bylo napsáno to samé, kromě přední samolepky
jaaj tak to som neriesil teda , bachol som tam modru z tesca pre celohlinikove motory a ziadny problem neviem co by sa stym mohlo stat ,, to je v poradku saxo ma celohlinikovy motor jediny auto o kterym vim ze ma litinovou hlavu je stodvacitka |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po září 24, 2007 1:59 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
kdepak, nektere nizsi objemy maji litinovy blok a valce jsou vrtany primo do toho litinoveho "masivu". |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: po září 24, 2007 4:12 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
ach, tak ako teda ??? pochybujem ze by nam na nase saxitka dali nejaky shit liatinovy ala skoda 100 ... neee pekne celohlinikovy a hotovo |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Ge0 |
Zaslal: po září 24, 2007 4:17 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 09. 2007
Příspěvky: 44
Bydliště: Trutnov
|
Taky si myslim. Ale zatím to stjeně nikdo nerozlousk |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: po září 24, 2007 4:35 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Proste tomu treba verit ze by nas citroen urcite nepodviedol .... a ja som do toho chladenia ajtak dal nemrznucu zmes pre celohlinikove motory a hotovo |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po září 24, 2007 5:37 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
No nekde jsem to cetl, musim si vzpomenout...
Edit: chytra knizka, strana 62:
|
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: po září 24, 2007 8:49 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
aha cize to jako zistime podla toho ako je pripevneny stitok s kodom motora ?? hmm zajtra nato pozrem, a teda hlinikovy je lepsi jak liatinovy zejo ? no dufam ze tam bude hlinikovy - |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Ge0 |
Zaslal: st září 26, 2007 4:20 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 09. 2007
Příspěvky: 44
Bydliště: Trutnov
|
Aha, takže mám litinovej blok (1.1i/44kW 2003), to jsem nečekal. Ale vidět to bylo pěkně na pytel, je tam před tím měrka oleje a vehement, kterej v týhle brožuře nakreslenej není, protože je to vydaný v roce 2001. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|