punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Zlobi krokovy elektromotor regulatoru motoru PORADITE!!!!
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Zlobi krokovy elektromotor regulatoru motoru PORADITE!!!!

choze
Zaslal: pá září 14, 2007 12:07 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Hradec Kralove
Zdravim Vsechny, treboval bych poradit mam Saxino 1.1 40kw a obcas po nastartovani kolisaji otacky motoru. Vypozoroval jsem,ze problem je v soucastce v motoru jak do ni vede lanko od plynu. Je na teto krabicce jekoby pistek s pruzinou do ktereho kdyz se drbne tak se otacky a chod motoru ustali. Je to zarizeni ktery se jmenuje krokovy elektromotor regulatoru motoru je to od znacky BOSCH. Stoji kolem 3400kc od vyrobce a na vrakaci se da sehnat od 1500-3000kc. Nejspis koupim novy je to zaruka,ze to zase neklekne.

Zajimalo by me jestli bude stacit vymenit toto zarizeni nebo muze byt problem jinde.

Dik za rady

Mejte Choze
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MaTToS8806
Zaslal: pá září 14, 2007 2:50 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 08. 03. 2007 Příspěvky: 234 Bydliště: Bratislava
stacilo by nechat v servise vycistit toto zariadenie ,, a z vrakaca by som to urcite nekupoval jedine nove ked uz .... mam rovnaky problem ale este to ma cas nieje to tak hrozne len sa to obcas dusi na volnobeh hmm ale neskapalo tak to je dobre

_________________
SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Miki
Zaslal: pá září 14, 2007 4:13 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
lieh alebo technicky benzin + handricka = cca 100,- Potom asi 15-20min casu . Vybrat, vycistit , dat naspat a mozes si za uestrenych 3tis kupit nieco ine. Vsledok bude rovnaky Wink

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
choze
Zaslal: pá září 14, 2007 4:14 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Hradec Kralove
choze napsal:
Zdravim Vsechny, treboval bych poradit mam Saxino 1.1 40kw a obcas po nastartovani kolisaji otacky motoru. Vypozoroval jsem,ze problem je v soucastce v motoru jak do ni vede lanko od plynu. Je na teto krabicce jekoby pistek s pruzinou do ktereho kdyz se drbne tak se otacky a chod motoru ustali. Je to zarizeni ktery se jmenuje krokovy elektromotor regulatoru motoru je to od znacky BOSCH. Stoji kolem 3400kc od vyrobce a na vrakaci se da sehnat od 1500-3000kc. Nejspis koupim novy je to zaruka,ze to zase neklekne.

Zajimalo by me jestli bude stacit vymenit toto zarizeni nebo muze byt problem jinde.

Dik za rady

Mejte Choze


To jsem uz udelal,ze jsem to vycistil a porad to zlobi.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BX19GTI
Zaslal: st září 19, 2007 2:12 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Zkus udělat reset řídící jednotky. Dle mě ten krokovej motorek volnoběhu co mají 1.1 jednobodový vstřik ( foto a schema mám v galerii) vyčistit nejde. Taky mi to kolísalo. Viděl bych to na zakoupení nového. Jinak jsem v jednom servise dostal informaci, že se dá zjistit jestli je špatný tím, že se připojí auto k diagnostice. Švára má autodiagnostiku ODBII a zkoušel mi auto připojit, test kompaktibility proběhl, auto se jakoby začalo spojovat, ale nekonec žádný data se nestáhly. Sad

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
choze
Zaslal: st září 19, 2007 3:19 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Hradec Kralove
BX19GTI napsal:
Zkus udělat reset řídící jednotky. Dle mě ten krokovej motorek volnoběhu co mají 1.1 jednobodový vstřik ( foto a schema mám v galerii) vyčistit nejde. Taky mi to kolísalo. Viděl bych to na zakoupení nového. Jinak jsem v jednom servise dostal informaci, že se dá zjistit jestli je špatný tím, že se připojí auto k diagnostice. Švára má autodiagnostiku ODBII a zkoušel mi auto připojit, test kompaktibility proběhl, auto se jakoby začalo spojovat, ale nekonec žádný data se nestáhly. Sad


Jo dik za cenne rady a nevis na kolik to prijde to resetovani rid. jednotky?
Meli sme to z klukama rozdelany motorek volnobehu a promazali jsme to a zlobi to porad. Pro srovnani otacek staci toknout prstem do te spiralky jak je pod gumickou u tahla na plyn. To asi nejak reguluje otacky kdyz je auto studene.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BX19GTI
Zaslal: po září 24, 2007 9:57 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Reset se dá natvrdo provést i odpojením autobaterie cca. na 15 minut. Po takovémhle tvrdém resetu může nastat i poškození motoru. Takže je to na zvéžení každého. Dělal sem to už 2x a zatím se mi nic nestalo. Provozní hodnoty by si měla ŘJ přizpůsobit cca. po ujetí 100 km. Kolísání volnoběhu u jednobodovýho vstřiku může být způsobeno i jinou příčinou. Třeba nějaký falešný vzduch nebo porouchaný podtlak spínač na sání. Mě to vyloženě chcípalo a to pořád, neřád a byl to ten krokáč. Už sem to tu někde psal, ale budu se opakovat, koupil sem ho zde a spokojenost http://www.pop-art.cz/ .

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MrChodnyCZ
Zaslal: po září 24, 2007 10:07 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
To info s poskozenim motoru je jenom urban legend. Toho se fakt bat nemusis.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
DarkMIKE
Zaslal: po září 24, 2007 10:39 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 06. 2006 Příspěvky: 789 Bydliště: Zilina
Este som nepocul zeby niekomu odisiel motor po odpojeni baterie na dlhsi cas Laughing Laughing Pravidelne tak robim kazdu zimu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
choze
Zaslal: po září 24, 2007 6:35 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Hradec Kralove
BX19GTI napsal:
Reset se dá natvrdo provést i odpojením autobaterie cca. na 15 minut. Po takovémhle tvrdém resetu může nastat i poškození motoru. Takže je to na zvéžení každého. Dělal sem to už 2x a zatím se mi nic nestalo. Provozní hodnoty by si měla ŘJ přizpůsobit cca. po ujetí 100 km. Kolísání volnoběhu u jednobodovýho vstřiku může být způsobeno i jinou příčinou. Třeba nějaký falešný vzduch nebo porouchaný podtlak spínač na sání. Mě to vyloženě chcípalo a to pořád, neřád a byl to ten krokáč. Už sem to tu někde psal, ale budu se opakovat, koupil sem ho zde a spokojenost http://www.pop-art.cz/ .



Super dik. Muzu mit jeste jednu prosbu nemuzu to na tech strankach najit krokac. Na kolik te prisel?? Dik
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BX19GTI
Zaslal: út září 25, 2007 9:45 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Krokový motorek BOSCH 0132008603. Koupil jsem nový před rokem a 2 měsíci za 3570Kč. Zjisti si jaký tam máš ? Jsou asi tři druhy co tam můžou být. První dva se liší počtem pinů jeden má 6( ten mám já) a ten druhý 4 PIN konektor. A pak je Uplně jiný.

Tady jsem našel na 1.1 snad ten odkaz bude funkční
http://www.pop-art.cz/WbaPrdCatalogView.ASP?PrcRc=3&PoaRc=13832&PoeRc=12263&Serie=1&Pl1Rc=960&Pl0Rc=41&ShoPr=1&SelCat=0&SelClr=0


Naposledy upravil BX19GTI dne út září 25, 2007 9:57 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BX19GTI
Zaslal: út září 25, 2007 9:56 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
DarkMIKE napsal:
Este som nepocul zeby niekomu odisiel motor po odpojeni baterie na dlhsi cas Laughing Laughing Pravidelne tak robim kazdu zimu


Já taky ne. Ale v servise mě strašili. Taky sem to dělal už u 2 citroenů ten jeden měl nalítáno 360 000Km a bez problému a ten druhý je současný a má najeto cca. něco málo přes 190 000 Km.

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
choze
Zaslal: čt září 27, 2007 6:08 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Hradec Kralove
BX19GTI napsal:
Krokový motorek BOSCH 0132008603. Koupil jsem nový před rokem a 2 měsíci za 3570Kč. Zjisti si jaký tam máš ? Jsou asi tři druhy co tam můžou být. První dva se liší počtem pinů jeden má 6( ten mám já) a ten druhý 4 PIN konektor. A pak je Uplně jiný.

Tady jsem našel na 1.1 snad ten odkaz bude funkční
http://www.pop-art.cz/WbaPrdCatalogView.ASP?PrcRc=3&PoaRc=13832&PoeRc=12SelClr=0



Super moc dik
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved