Autor |
Zpráva |
< Servis ~ studenej motor (na volnoběh chcípá) |
kejmi |
Zaslal: po říjen 15, 2007 10:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
čus kluci... prosim poradte. kdyz je studenej motor tak mi to na volnoběh umře.. otáčky tak cca 800 a po pěti sekundách zhasne úplně. Po 5ti minutách jízdy(zahřátej motor) už je to good (otáčky cca 1000 a nekolísají, vše je ok). To krokovej motorek asi nebude, když je to závislé na teplotě, ne? nějaké čislo? PLS PORADTE:( |
|
|
Návrat nahoru |
|
Goodman |
Zaslal: po říjen 15, 2007 10:59 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 03. 2007
Příspěvky: 187
Bydliště: Týn nad Vltavou
|
kejmi napsal: čus kluci... prosim poradte. kdyz je studenej motor tak mi to na volnoběh umře.. otáčky tak cca 800 a po pěti sekundách zhasne úplně. Po 5ti minutách jízdy(zahřátej motor) už je to good (otáčky cca 1000 a nekolísají, vše je ok). To krokovej motorek asi nebude, když je to závislé na teplotě, ne? nějaké čislo? PLS PORADTE:(
a byl jsi stím na diagnostice a rozsvicuje se ti nějaká pontrolka??
Nemuže to být čidlo prutoku zduchu nebo teploty??? |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: út říjen 16, 2007 5:24 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
nejspis cidlo teploty vody. U mne na 1.1i to dela ale trochu jinak - nastartuju, motor se dusi az zdechne, nastartuju a jede ok. Diagnostika to tehdy neodhalila, takze je to jenom moje domnenka. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: út říjen 16, 2007 6:15 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
na diagnostice jsem byl a bohužel nic to neodhalilo:( takže myslíte čidlo teploty chladící kapaliny? nebo jaké čidlo? (nevím jestli může být to čislo špatné ptž v létě když byly vedra tak ventilátor u chladiče spínal vrtuli v pohodě, takze bych řekl že čislo by mělo být ok, ne?) |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: út říjen 16, 2007 6:24 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: út říjen 16, 2007 9:40 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
tak co jsem se tak dočetl na fóru tak by to podle mého úsudku mohlo delat "cidlo teploty chladiacej kapaliny". Byl by nekdo té dobroty a mohl mi poradit kde to cidlo najdu? nekde na chladici? máte pls nejaké fotky? moc by mi to pomohlo.. predem díky dobré duši ktera se na me nevyprdne:) |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: čt říjen 18, 2007 7:38 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Cidlo je na termostatu a je sede (u 1.1). |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: pá říjen 19, 2007 8:46 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
cidlo jsem koupil v citroenu za cca 500Kč. Problém bohužel přetrvává |
|
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: pá říjen 19, 2007 8:49 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
myslíte že by to mohl byt ten krokovej motorek volnobehu? ale je divny ze to dela JEN kdyz je studenej motor (to chcipani), jinak po zahrati motoru je vse ok, otacky nekolisaj vubec.. mate nekdo jeste nejakej napad? |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: pá říjen 19, 2007 1:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Vadný krokový motorek a vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu ve vstřikovací hlavě se prý zjistí na diagnostice, takže je vyloučíme. Tak pak už nám zbýva jen nějakej ten studenej vzduch viz. obrázek http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=foto_show&ida=1988 zelený kroužek. Zkontrolovat, jestli je při studeném motoru otevřená klapka a při teplém zavřená. Ale pochybuji, že by se to tak projevovalo jak píšeš. Ale to u mě v galerii na fotce je 1.1 jednobodový vstřikování, takže jstli máš 1.1 4 bod nebo 1.4 a 1,6 tak nefím. Po výměně čidla teploty vody motoru si odvzdušnil chladicí soustavu ? A určitě to dělá jen při studeném motoru? Takže když zaparkuješ a za 5 minut znovu natočíš tak to nechcípne ? A kyž to chcípne jak je to studené tak to znovu natočíš a zase to chcípne.? Musíš to držet pod plynem, aby to nechcípalo na volnoběh? |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Awex |
Zaslal: út říjen 23, 2007 9:19 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 82
Bydliště: Prešov a Galanta
|
ked sme sa o tomto bavili posledne.....tak sa mi zda ze niekto tu napisal ze mu to pomohlo ked vymenil nejake cidlo na podtlak alebo tak nejako .... |
_________________ Predtym: Citroen Saxo 1,1i - 44kW
Teraz: Citroen C4 1,6i 16V - 80kW |
|
Návrat nahoru |
|
|