Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Přehození motoru |
KenaD |
Zaslal: st říjen 24, 2007 8:46 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
ZDravíím chtěl jsem se zeptat jakemate zkušenosti s přehpzenim motoru.
Z 1,6- 8V na 1,6- 16V sou stím nějaké problemy? Da se tam dat motor z Peugotu 106 -16V sedne to tam? Dík |
|
|
Návrat nahoru |
|
fredh |
Zaslal: st říjen 24, 2007 9:40 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2007
Příspěvky: 26
Bydliště: Jemnice
|
mělo by to bejt stejný, 106ka a saxo sou identický auta, až na plechy, interiér a pár drobností. |
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: st říjen 24, 2007 10:00 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
fredh napsal: mělo by to bejt stejný, 106ka a saxo sou identický auta, až na plechy, interiér a pár drobností.
Taky si to myslím... Jen by mě zajimalo nějake zkušenosti... Jo a jak je to pootm s technickou? Ty mototry se musí přepsat nebo jak je to ted? |
|
|
Návrat nahoru |
|
fredh |
Zaslal: st říjen 24, 2007 11:41 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2007
Příspěvky: 26
Bydliště: Jemnice
|
No můžeš si to nechat přepsat, myslím přímo v citroenu za nějakej peníz, ale teď už nemůsí bejt uvedený číslo v techničíku(výmaz čísla motoru), tak bys tam mohl mít i 1.1 a neměl by bejt prablem. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: st říjen 24, 2007 1:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
Co se týče dokladů rozhodně bych si to nechal přepsat, budeš v tom mít jistotu aby Tě někdo nechtěl popotahovat kvůli jinýmu motoru. Jinak motory 8v a 16v jsou takřka totožný až na řídící jednotku a hlavu ve který jsou 2 vačkový hřídele mídto jedné. |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
Johny |
Zaslal: st říjen 24, 2007 2:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Tak skusenosti dáke sú
Potrebujes nasledovne : motor, ecu, kablovačku komplet, komplet vejfuck, budiky, poriešiť trošku palivové hadičky, prevodovka moze ostat ta ista, mám pocit ze je tá sama všade, k motoru samo ze treba komplet mat spojku. Problem este moze nastat v ovladani ventilatorov na sahare ako mne, bo v 8V to bolo z riadiacky a u 16V by to xcelo cidlo na chladici, to ale nemám. Ešte dáke otázky?
Neviem ako u Vás ale u nás ti nik len tak neprepíse v dokladoch iný motor, je rozdiel vymenit motor ten isty cize 8V za 8V, 16V je iné a urcite tam budu vyzadovat samostanú skušobnu na to , unas to vyjde aj na 50 000,-
vela šťastia |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min
|
|
Návrat nahoru |
|
Albi |
Zaslal: st říjen 24, 2007 2:58 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Znojmo; Brno
|
vymaz cisla motoru motoru je sice mozny, ale nema to nic spolecneho s typme toho motoru. je treba zanest ze tam mas jiny typ. jak by jsi pak delal emise? 8V ma urcite jiny pozadavky nez 16V. takze prepis urcite je treba. jako priklad muzu uvest kamose ktery koupil auto s STK a az pri dalsi STK zjistil ze ma v technicaku uvedeno sedan misto hatchback. STK ted dela s problemy (flasku sebou) a auto je neprodejne protoze ma blbe papiry...
pro SK: zjistuji ze u vas jsou na ridice pomerne husty, prepis neni mozny, rozmer kol v technicaku a podobne.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: st říjen 24, 2007 4:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
Johny napsal: Tak skusenosti dáke sú
Potrebujes nasledovne : motor, ecu, kablovačku komplet, komplet vejfuck, budiky, poriešiť trošku palivové hadičky, prevodovka moze ostat ta ista, mám pocit ze je tá sama všade, k motoru samo ze treba komplet mat spojku. Problem este moze nastat v ovladani ventilatorov na sahare ako mne, bo v 8V to bolo z riadiacky a u 16V by to xcelo cidlo na chladici, to ale nemám. Ešte dáke otázky?
Neviem ako u Vás ale u nás ti nik len tak neprepíse v dokladoch iný motor, je rozdiel vymenit motor ten isty cize 8V za 8V, 16V je iné a urcite tam budu vyzadovat samostanú skušobnu na to , unas to vyjde aj na 50 000,-
vela šťastia
A jak to je pak z technickou? Po zamosti? A teda z te 106 by tma měl jit taky že? |
|
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: st říjen 24, 2007 7:11 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
KenaD napsal: Johny napsal: Tak skusenosti dáke sú
Potrebujes nasledovne : motor, ecu, kablovačku komplet, komplet vejfuck, budiky, poriešiť trošku palivové hadičky, prevodovka moze ostat ta ista, mám pocit ze je tá sama všade, k motoru samo ze treba komplet mat spojku. Problem este moze nastat v ovladani ventilatorov na sahare ako mne, bo v 8V to bolo z riadiacky a u 16V by to xcelo cidlo na chladici, to ale nemám. Ešte dáke otázky?
Neviem ako u Vás ale u nás ti nik len tak neprepíse v dokladoch iný motor, je rozdiel vymenit motor ten isty cize 8V za 8V, 16V je iné a urcite tam budu vyzadovat samostanú skušobnu na to , unas to vyjde aj na 50 000,-
vela šťastia
A jak to je pak z technickou? Po zamosti? A teda z te 106 by tma měl jit taky že?
Motor z peugeotu 106 S16 nebo GTI nebo jaky to má ještě značení a z Citroenu saxo VTS 16V je totožný. |
_________________ VTS 1,6 16v r.v.98 |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: st říjen 24, 2007 7:13 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
bych se nato vysral prodal a koupil rovnou 16v .... tak ti dotoho zbytecne zahuci moc penez |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
2unlimited |
Zaslal: st říjen 24, 2007 8:12 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 23. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Konig Pičo jinak Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: st říjen 24, 2007 8:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Myslim si ze ziadneho fizla nebude zaujimat ci mas 1.6ku 8v alebo 16v, ked ta stopne na ceste. Ani ho nenapadne si myslim to pozerat tak podrobne, obsah 1.6ka sedi, tak nevidim dovod preco by hladal kolko ventil to mas. Samo technicka to uz je ina parada, statna skusobna.... pekna palka A |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: st říjen 24, 2007 9:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
Johny |
Zaslal: čt říjen 25, 2007 8:12 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Miki napsal: 2unlimited napsal: nebo bych tam nacpal aspon VR6
velmi mizerna volba , dost zly motor
Velký, ťažky, nevýkonný
to skôr 1,3jku z Hayabusi pred zadnú nápravu, kasňu z karbonu, váhou sa dostať niekam na 600kg a bolo by FUN
Inač čo sa týka tej prerábky tiež by som radsej vymenil autá, ja som to robil v čase ked tu kurva žiadny 16V nebol na predaj a ked bol koštoval cez 200 000 a všetko bejvále totalky, teraz su 16V za facku, jedine prečo ma to netrápi bo som mal štastie na výkonný motorek |
_________________ 1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min
|
|
Návrat nahoru |
|
Freak |
Zaslal: čt říjen 25, 2007 8:18 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2006
Příspěvky: 233
Bydliště: Benešov u Prahy
|
|
Návrat nahoru |
|
|