punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Přehození motoru
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Přehození motoru

KenaD
Zaslal: st říjen 24, 2007 8:46 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
ZDravíím chtěl jsem se zeptat jakemate zkušenosti s přehpzenim motoru.
Z 1,6- 8V na 1,6- 16V sou stím nějaké problemy? Da se tam dat motor z Peugotu 106 -16V sedne to tam? Dík
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
fredh
Zaslal: st říjen 24, 2007 9:40 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2007 Příspěvky: 26 Bydliště: Jemnice
mělo by to bejt stejný, 106ka a saxo sou identický auta, až na plechy, interiér a pár drobností.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KenaD
Zaslal: st říjen 24, 2007 10:00 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
fredh napsal:
mělo by to bejt stejný, 106ka a saxo sou identický auta, až na plechy, interiér a pár drobností.


Taky si to myslím... Jen by mě zajimalo nějake zkušenosti... Jo a jak je to pootm s technickou? Ty mototry se musí přepsat nebo jak je to ted?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
fredh
Zaslal: st říjen 24, 2007 11:41 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2007 Příspěvky: 26 Bydliště: Jemnice
No můžeš si to nechat přepsat, myslím přímo v citroenu za nějakej peníz, ale teď už nemůsí bejt uvedený číslo v techničíku(výmaz čísla motoru), tak bys tam mohl mít i 1.1 a neměl by bejt prablem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Petr Svaták
Zaslal: st říjen 24, 2007 1:14 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 11. 2006 Příspěvky: 555 Bydliště: Býšť
Co se týče dokladů rozhodně bych si to nechal přepsat, budeš v tom mít jistotu aby Tě někdo nechtěl popotahovat kvůli jinýmu motoru. Jinak motory 8v a 16v jsou takřka totožný až na řídící jednotku a hlavu ve který jsou 2 vačkový hřídele mídto jedné.

_________________
Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny
Zaslal: st říjen 24, 2007 2:03 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
Tak skusenosti dáke sú Wink

Potrebujes nasledovne : motor, ecu, kablovačku komplet, komplet vejfuck, budiky, poriešiť trošku palivové hadičky, prevodovka moze ostat ta ista, mám pocit ze je tá sama všade, k motoru samo ze treba komplet mat spojku. Problem este moze nastat v ovladani ventilatorov na sahare ako mne, bo v 8V to bolo z riadiacky a u 16V by to xcelo cidlo na chladici, to ale nemám. Ešte dáke otázky? Smile

Neviem ako u Vás ale u nás ti nik len tak neprepíse v dokladoch iný motor, je rozdiel vymenit motor ten isty cize 8V za 8V, 16V je iné a urcite tam budu vyzadovat samostanú skušobnu na to , unas to vyjde aj na 50 000,- Sad

Razz vela šťastia

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Albi
Zaslal: st říjen 24, 2007 2:58 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 08. 2007 Příspěvky: 46 Bydliště: Znojmo; Brno
vymaz cisla motoru motoru je sice mozny, ale nema to nic spolecneho s typme toho motoru. je treba zanest ze tam mas jiny typ. jak by jsi pak delal emise? 8V ma urcite jiny pozadavky nez 16V. takze prepis urcite je treba. jako priklad muzu uvest kamose ktery koupil auto s STK a az pri dalsi STK zjistil ze ma v technicaku uvedeno sedan misto hatchback. STK ted dela s problemy (flasku sebou) a auto je neprodejne protoze ma blbe papiry...

pro SK: zjistuji ze u vas jsou na ridice pomerne husty, prepis neni mozny, rozmer kol v technicaku a podobne.. Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
KenaD
Zaslal: st říjen 24, 2007 4:21 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
Johny napsal:
Tak skusenosti dáke sú Wink

Potrebujes nasledovne : motor, ecu, kablovačku komplet, komplet vejfuck, budiky, poriešiť trošku palivové hadičky, prevodovka moze ostat ta ista, mám pocit ze je tá sama všade, k motoru samo ze treba komplet mat spojku. Problem este moze nastat v ovladani ventilatorov na sahare ako mne, bo v 8V to bolo z riadiacky a u 16V by to xcelo cidlo na chladici, to ale nemám. Ešte dáke otázky? Smile

Neviem ako u Vás ale u nás ti nik len tak neprepíse v dokladoch iný motor, je rozdiel vymenit motor ten isty cize 8V za 8V, 16V je iné a urcite tam budu vyzadovat samostanú skušobnu na to , unas to vyjde aj na 50 000,- Sad

Razz vela šťastia


A jak to je pak z technickou? Po zamosti? A teda z te 106 by tma měl jit taky že? Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
zlamos
Zaslal: st říjen 24, 2007 7:11 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
KenaD napsal:
Johny napsal:
Tak skusenosti dáke sú Wink

Potrebujes nasledovne : motor, ecu, kablovačku komplet, komplet vejfuck, budiky, poriešiť trošku palivové hadičky, prevodovka moze ostat ta ista, mám pocit ze je tá sama všade, k motoru samo ze treba komplet mat spojku. Problem este moze nastat v ovladani ventilatorov na sahare ako mne, bo v 8V to bolo z riadiacky a u 16V by to xcelo cidlo na chladici, to ale nemám. Ešte dáke otázky? Smile

Neviem ako u Vás ale u nás ti nik len tak neprepíse v dokladoch iný motor, je rozdiel vymenit motor ten isty cize 8V za 8V, 16V je iné a urcite tam budu vyzadovat samostanú skušobnu na to , unas to vyjde aj na 50 000,- Sad

Razz vela šťastia


A jak to je pak z technickou? Po zamosti? A teda z te 106 by tma měl jit taky že? Smile

Motor z peugeotu 106 S16 nebo GTI nebo jaky to má ještě značení a z Citroenu saxo VTS 16V je totožný. Wink

_________________
VTS 1,6 16v r.v.98
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Adler
Zaslal: st říjen 24, 2007 7:13 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 1173 Bydliště: Kroměříž
bych se nato vysral prodal a koupil rovnou 16v .... tak ti dotoho zbytecne zahuci moc penez

_________________
Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách


ex 1,5VTd Sad //Galerie//
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
2unlimited
Zaslal: st říjen 24, 2007 8:12 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 23. 07. 2007 Příspěvky: 751 Bydliště: Konig Pičo jinak Brno
nebo bych tam nacpal aspon VR6 Wink

_________________
1.6 VTS 87kw už neníConfused-(
Seat Altea XL 1.9Tdi 77kw

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
DarkMIKE
Zaslal: st říjen 24, 2007 8:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 06. 2006 Příspěvky: 789 Bydliště: Zilina
Myslim si ze ziadneho fizla nebude zaujimat ci mas 1.6ku 8v alebo 16v, ked ta stopne na ceste. Ani ho nenapadne si myslim to pozerat tak podrobne, obsah 1.6ka sedi, tak nevidim dovod preco by hladal kolko ventil to mas. Samo technicka to uz je ina parada, statna skusobna.... pekna palka Laughing A
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miki
Zaslal: st říjen 24, 2007 9:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
2unlimited napsal:
nebo bych tam nacpal aspon VR6 Wink


velmi mizerna volba , dost zly motor

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Johny
Zaslal: čt říjen 25, 2007 8:12 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
Miki napsal:
2unlimited napsal:
nebo bych tam nacpal aspon VR6 Wink


velmi mizerna volba , dost zly motor


Velký, ťažky, nevýkonný Sad
Rolling Eyes

to skôr 1,3jku z Hayabusi pred zadnú nápravu, kasňu z karbonu, váhou sa dostať niekam na 600kg a bolo by FUN Smile

Inač čo sa týka tej prerábky tiež by som radsej vymenil autá, ja som to robil v čase ked tu kurva žiadny 16V nebol na predaj a ked bol koštoval cez 200 000 a všetko bejvále totalky, teraz su 16V za facku, jedine prečo ma to netrápi bo som mal štastie na výkonný motorek Twisted Evil

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Freak
Zaslal: čt říjen 25, 2007 8:18 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2006 Příspěvky: 233 Bydliště: Benešov u Prahy
Johny napsal:


Neviem ako u Vás ale u nás ti nik len tak neprepíse v dokladoch iný motor, je rozdiel vymenit motor ten isty cize 8V za 8V, 16V je iné a urcite tam budu vyzadovat samostanú skušobnu na to , unas to vyjde aj na 50 000,- Sad

Razz vela šťastia


Jinak to všechno asi budeš potřebovat Rolling Eyes (nemám zkušenost)
Ale přepsat to musíš.Je pravda že číslo motoru se neeviduje ale musiš mít stejný typ = stejný motor
Jináč mnogo zdaru Voloďo Laughing
at se vydaří Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved