punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - úprava 8v?
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  úprava 8v?

Figy
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 7:45 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2007 Příspěvky: 144 Bydliště: Bohušovice n/Ohří
Máte někdo zkušenost s úpravou 1.6 8V?? Mám pár dobrejch úprav na kterejch se dá stavět a slyšel sem, že 8V má velký rezervy a dá líp vyladit jak 16V??
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Johny
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 8:02 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
lepši na upravy bude určite 16V Smile

ALe ak budes potrebovať druhý motor mam r.v.2002 1,6 8V s 90tis km a za 5000,- Sk je tvoj Smile 0915 818 734

Sam som videl vyhádzanu p106 s 8V na slikoch a čas na 1/4mile robilo taký ako seriový 16V, takze váha, choď s ňou dole Smile a tiež a menšie kolesa budu vhodné to mas ako keby si pridal 10 poctivých poníkov pod kapotou aj také mam za 20litrov ak budeš xcieť Smile

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Figy
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 8:08 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2007 Příspěvky: 144 Bydliště: Bohušovice n/Ohří
když se pustim do úprav tak bych ho vzal, kdyby kleknul ten můj. mam tam twister sání zabudovanej je v díře v kapotě, takže skvělej přívod vzduchu, závodní svíčky a poladěnej vejfuck. Jinak 13 mam a lehčenej taky, takže přemejšlim o úpravě přímo motoru, vačky, těsnění, setrvák, Ecu.... přeplňování mně už opustilo takže to vidim takhle... jinak sem zaslech že odspoda je lepší 8V, ale můžou to bejt fámy...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Crack
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 8:26 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Figy napsal:
když se pustim do úprav tak bych ho vzal, kdyby kleknul ten můj. mam tam twister sání zabudovanej je v díře v kapotě, takže skvělej přívod vzduchu, závodní svíčky a poladěnej vejfuck. Jinak 13 mam a lehčenej taky, takže přemejšlim o úpravě přímo motoru, vačky, těsnění, setrvák, Ecu.... přeplňování mně už opustilo takže to vidim takhle... jinak sem zaslech že odspoda je lepší 8V, ale můžou to bejt fámy...
jasně že je 8V od spodu lepší,ale zas má mrtvej vršek Wink koukni na www.saxo-vts.com pokud máš dost peněz tak se s tím motorem daj dělat věci.Sou tam tací kteří maj svody,vačku,ecu,sání,karbec Wink ale nakonci všeho tam stejně daváj 16V,nevím jestli 8V má větší potenciál do budoucna,spíš ne,16V má v základu kovaný písty a tak Twisted Evil

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miki
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 9:42 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
jedina spravna a rozumna uprava 8v je vymena za 16v Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 10:07 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Vrazi se do toho mrak penez a nakonec z toho vyleze neco, co bude vzdalene pripominat 16V Very Happy

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Figy
Zaslal: po prosinec 17, 2007 9:53 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2007 Příspěvky: 144 Bydliště: Bohušovice n/Ohří
taky bych radši upravoval 16V, ale kde ho sehnat.... Jinak sem myslel že 8V má taky kovaný písty, že je tam jinak všechno pomalu stejný...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marty
Zaslal: po prosinec 17, 2007 11:32 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 145 Bydliště: Praha
jediná správná úprava 8v je přidat turbo, dát turbo vačky od catcams a písty určený na turbo aplikace Wink


Naposledy upravil Marty dne po prosinec 17, 2007 11:37 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
Saxo rallye projekt
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=5614&start=30
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Marty
Zaslal: po prosinec 17, 2007 11:36 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 145 Bydliště: Praha
Crack napsal:
16V má v základu kovaný písty a tak Twisted Evil


tak se zase vrať na zem s těma kovanýma pístama Smile

_________________
Saxo rallye projekt
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=5614&start=30
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
zlamos
Zaslal: út prosinec 18, 2007 12:07 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Marty napsal:
Crack napsal:
16V má v základu kovaný písty a tak Twisted Evil


tak se zase vrať na zem s těma kovanýma pístama Smile

Laughing Laughing Laughing

_________________
VTS 1,6 16v r.v.98
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Figy
Zaslal: st prosinec 19, 2007 4:22 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2007 Příspěvky: 144 Bydliště: Bohušovice n/Ohří
Marty tak kdybys věděl o nějakym tom levnějšim turbo kitu, tak bych začal uvažovat, jinak je to pasé
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DarkMIKE
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 4:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 06. 2006 Příspěvky: 789 Bydliště: Zilina
Ked uz tu menite tie motory Laughing Laughing Pre inspiraciu...
http://www.youtube.com/watch?v=xOp_jWc9hl4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Crack
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 7:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Marty napsal:
Crack napsal:
16V má v základu kovaný písty a tak Twisted Evil


tak se zase vrať na zem s těma kovanýma pístama Smile
Já na zemi sem,jen omejlám věci který sem čet tady na Saxoclubu,nic víc Wink Rolling Eyes

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kubik106
Zaslal: ne prosinec 23, 2007 8:03 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III


1,3 8v rallye, v profituningu BA odbrzdene na 105 hp / 7800 rpm, prakticky v serii, motor je od vcera vonku a ked sa nahodi naspat tak si to rad odskusam na sprinte s johnym a mikim a dalsimi, aby ste vedeli ze sa da vyhrat aj inak ako s 16v zlato Mr. Green
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Ghofig
Zaslal: ne prosinec 23, 2007 8:12 pm Odpovědět s citátem
Site Admin Založen: 04. 11. 2006 Příspěvky: 682 Bydliště: Kroměříž
Jen tak ciste OT, ale jak probehlo najiti toho ukradeneho auta? predpokladam, ze to bylo tvoje...?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved