punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Saxo 1,6 8V 65kW/72kW
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Saxo 1,6 8V 65kW/72kW

KenaD
Zaslal: ne leden 06, 2008 11:27 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
Zdravííím sice nevím kde mám zařadit tuhle otázku ale i tak bych chtěl ze zvědavosti vědět jaky je rozdíl v těch vykonech? Stejny motor jiny výkon? V čem se líší? Pořad mi to nejde dohlavy a chtěl bych si to ujasnit... Dík moc za info Very Happy Very Happy Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Lukes.2002
Zaslal: po leden 07, 2008 12:04 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
KenaD napsal:
Zdravííím sice nevím kde mám zařadit tuhle otázku ale i tak bych chtěl ze zvědavosti vědět jaky je rozdíl v těch vykonech? Stejny motor jiny výkon? V čem se líší? Pořad mi to nejde dohlavy a chtěl bych si to ujasnit... Dík moc za info Very Happy Very Happy Laughing


Je tam tuším jiný systém zapalování a ještě něco ale ted bych už kecal... Laughing Laughing

_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Figy
Zaslal: po leden 07, 2008 3:41 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2007 Příspěvky: 144 Bydliště: Bohušovice n/Ohří
by mně taky zajimalo ale řek bych že nejdřív se dělali 65kw a potom 72 tak jestli tam neni jinej výfukovej system, nebo to zapalování...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MrChodnyCZ
Zaslal: po leden 07, 2008 4:22 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Na anglickych strankach sem nasel toto:
1 - 1996-1998 - cerny kryt motoru = 66kW



2 - 1998-2001 - stribrny kryt motoru, katalizator pod autem, 1 konektor do ECU = 66kW



3 - 2001-2004 - stribrny kryt motoru, katalizator ve svodech, 3 konektory do ECU = 72kW



Detaily tady

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Figy
Zaslal: po leden 07, 2008 4:34 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2007 Příspěvky: 144 Bydliště: Bohušovice n/Ohří
přesně to sem si myslel... ale jak to že 16v s 1 lambdou maj stejnej výkon jak se 2...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KenaD
Zaslal: po leden 07, 2008 8:56 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
Tak to je zajimave. Takže je to v ECU? Very Happy ja mám viko jak na 3 obrázku ale jinak to myslím vypada jak na 2 obrázku Very Happy a mám 65Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dave_m
Zaslal: po leden 07, 2008 9:50 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
KenaD napsal:
Tak to je zajimave. Takže je to v ECU? Very Happy ja mám viko jak na 3 obrázku ale jinak to myslím vypada jak na 2 obrázku Very Happy a mám 65Kw


neni viko na obr. 2 a obr. 3 stejny??

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: po leden 07, 2008 9:52 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
je Very Happy

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Adler
Zaslal: po leden 07, 2008 9:52 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 1173 Bydliště: Kroměříž
tady nejde o vika ale o zapalovani vstrikovanio sani a elektroniku kolem toho

_________________
Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách


ex 1,5VTd Sad //Galerie//
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
KenaD
Zaslal: po leden 07, 2008 10:17 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
dave_m napsal:
KenaD napsal:
Tak to je zajimave. Takže je to v ECU? Very Happy ja mám viko jak na 3 obrázku ale jinak to myslím vypada jak na 2 obrázku Very Happy a mám 65Kw


neni viko na obr. 2 a obr. 3 stejny??


jeee muhehee Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Crack
Zaslal: čt leden 10, 2008 8:52 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Rozdíl je ten že 65kw je má jednobodový vstřikopvání a 72kw má 4bod Wink kdysi jsem to čet na saxoclubu.Co se týče 16V a lambd tak se to řešilo někde u Johnyho auta a dořešilo se že 2 lambda souvysí s EGR ventilem a emisema a ne vyhodnocením směsi atd Wink

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KenaD
Zaslal: ne leden 27, 2008 11:57 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
Crack napsal:
Rozdíl je ten že 65kw je má jednobodový vstřikopvání a 72kw má 4bod Wink kdysi jsem to čet na saxoclubu.Co se týče 16V a lambd tak se to řešilo někde u Johnyho auta a dořešilo se že 2 lambda souvysí s EGR ventilem a emisema a ne vyhodnocením směsi atd Wink


Takova teoretická otázka Very Happy šlo by ten vstřik upravit? na ten 4bod? Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Adler
Zaslal: po leden 28, 2008 8:18 am Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 1173 Bydliště: Kroměříž
vsechny tyto motory maj 4bod vstrikovani

_________________
Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách


ex 1,5VTd Sad //Galerie//
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Crack
Zaslal: po leden 28, 2008 8:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 01. 2006 Příspěvky: 847 Bydliště: Miletín
Adler napsal:
vsechny tyto motory maj 4bod vstrikovani
Kámoš teda co měl tenhle motor tak to byl monotronic s jedním vstřikem a na peugeot clubu to taky rozebírali

_________________
Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved