Autor |
Zpráva |
< Servis ~ VTS a startovani |
Albi |
Zaslal: po leden 07, 2008 9:26 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Znojmo; Brno
|
Kluci, uz delsi dobu me trapi startovani. Kdyz jsme v garazi kde je treba 10°C tak uplne normalne. Kdyz je venku kolem nuly tak az na podruhe, no a kdyz je treba -5°C jako dneska tak jen "toci lechce a chytnout nechce" Az kdyz lehce pridam plyn tak parkrat zakucka a chytne, treba na popate. Pry by to mohlo byt senzorem tepoty ktery je vadny, tak jsme menil ten "zelenej" co je v motoru, ale to nepomohlo, to byl asi jen termostat. Jeste je tam modrej a hnedej, kterej neni zapojenej. Ma nekdo nejakou radu k dobru? Diky moc |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: po leden 07, 2008 9:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
vcera sem prijel, nechal auto stat venku (-1°C) cca 2 hodiny a nastartoval sem az na 3-ti pokus. Nemuze to byt treba baterkou? |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: po leden 07, 2008 9:52 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po leden 07, 2008 10:09 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
taky tak. Po dvou dnech, co auto stalo pred domem, dneska chytlo pri -7 jako vzdycky, na poprve. Na 1.1i sem nemel problem ani pri -20.
Dave: skus hodit baterku na nabijecku. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Albi |
Zaslal: po leden 07, 2008 10:20 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Znojmo; Brno
|
dave_m napsal: vcera sem prijel, nechal auto stat venku (-1°C) cca 2 hodiny a nastartoval sem az na 3-ti pokus. Nemuze to byt treba baterkou?
baterkou to bude pokud by ti netocil... me toci jak svycarsky hodinky... |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: po leden 07, 2008 10:40 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
normalne to "jako" chytne, ale hned to zdechne. Otacky vyleti, ale hned spadnou. Jestli zamrznute benal .. ? |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
Albi |
Zaslal: po leden 07, 2008 10:45 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Znojmo; Brno
|
dave_m napsal: normalne to "jako" chytne, ale hned to zdechne. Otacky vyleti, ale hned spadnou. Jestli zamrznute benal .. ?
hm, tak to neni baterka... ja tocim a tocim, ale ani to neskytne... taky jsem si myslel ze tam nejde benal, zvlast pokud to chytne az trochu slapnu na pedal, ale pry je to teplotni cidlo v motoru ktery komunikuje s ridici jednotkou a pokud je spatne tak hlasi jinou tepltou a nedodava benzin jak ma... ja fakt nevim |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: po leden 07, 2008 10:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
Ja mam teraz tiez trochu problemy so startovanim, ale u mna to bude skor baterkou.
Rano sa mu velmi nechce roztocit, ale motor predsa naskoci len kontrolky trosku bliknu....Ked je motor zohriaty, uz to ide lepsie, ale parkrat mi to takisto spravilo ale zatial vzdy naskocilo. Len neviem kolko to tak este vydrzi.
Pritom tam mam v podstate novu baterku, Bosch Silver, 55Ah/420A, kupovana v aprili.... je to slabe? Predtym tam bola 50ka. Alebo alarm a imobilizar mi tolko zerie?
Dal som aj nabijat, asi pol dna, potom som meral napatie: 12,5 V, pri nastartovanom aute 14,5V... ale ani dnes rano sa mu velmi nechcelo !
Preventivne teraz nosim zo sebou startovacie kable
Ake mate vy baterky ? |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: po leden 07, 2008 10:51 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Albi napsal: Kluci, uz delsi dobu me trapi startovani. Kdyz jsme v garazi kde je treba 10°C tak uplne normalne. Kdyz je venku kolem nuly tak az na podruhe, no a kdyz je treba -5°C jako dneska tak jen "toci lechce a chytnout nechce" Az kdyz lehce pridam plyn tak parkrat zakucka a chytne, treba na popate. Pry by to mohlo byt senzorem tepoty ktery je vadny, tak jsme menil ten "zelenej" co je v motoru, ale to nepomohlo, to byl asi jen termostat. Jeste je tam modrej a hnedej, kterej neni zapojenej. Ma nekdo nejakou radu k dobru? Diky moc
To zelený co jsi vyměnil rozhodně termostat nebyl...tarmostat je velká a kovová součást v chladicím systému....
Co když je problém ve svíčkách....a ted mě napadá...moc tomu nerozumím ale jen mě tak napadlo...co když tam benál jde ale nejde tam vzduch? asi je to lbost že? Jinak vzhledem k tomu že bydlím skoro v horách tak můžu říct po 5-ti dnech stání v teplotách mezi -8°C až -15°C auto chytlo na drb.... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Albi |
Zaslal: po leden 07, 2008 11:31 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Znojmo; Brno
|
Lukes.2002 napsal: Albi napsal: Kluci, uz delsi dobu me trapi startovani. Kdyz jsme v garazi kde je treba 10°C tak uplne normalne. Kdyz je venku kolem nuly tak az na podruhe, no a kdyz je treba -5°C jako dneska tak jen "toci lechce a chytnout nechce" Az kdyz lehce pridam plyn tak parkrat zakucka a chytne, treba na popate. Pry by to mohlo byt senzorem tepoty ktery je vadny, tak jsme menil ten "zelenej" co je v motoru, ale to nepomohlo, to byl asi jen termostat. Jeste je tam modrej a hnedej, kterej neni zapojenej. Ma nekdo nejakou radu k dobru? Diky moc
To zelený co jsi vyměnil rozhodně termostat nebyl...tarmostat je velká a kovová součást v chladicím systému....
Co když je problém ve svíčkách....a ted mě napadá...moc tomu nerozumím ale jen mě tak napadlo...co když tam benál jde ale nejde tam vzduch? asi je to lbost že? Jinak vzhledem k tomu že bydlím skoro v horách tak můžu říct po 5-ti dnech stání v teplotách mezi -8°C až -15°C auto chytlo na drb....
termostat jsme nemnenil, ja kdyz vyndam vzduchovy filtr tak z boku motoru jsou videt tri cidla, vymnenil jsem to zelene, jeste je tam modre a nezapojene hnede... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: po leden 07, 2008 11:40 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
dave_m napsal: normalne to "jako" chytne, ale hned to zdechne. Otacky vyleti, ale hned spadnou. Jestli zamrznute benal .. ?
To co popisuješ to měl kdysy kamarád na 106-tce a nakonec to bylo něco se škrtící klapkou ... něco tam prý netěsnilo...ale už nepamatuju co to bylo...ale byla to drbárna...ale dělalo to přesně tohle....nastartoval a hned to zdechlo... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: po leden 07, 2008 12:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
Lukes: No, ono to vlastne ani nenastartuje. Jakoby chytne (otackomer leze nahoru) a jak pada, tak to spadne az na nulu. Svicky budou co nevidet nove (snad) a budu davat naporove sani, tak se mrknu na tu klapku. Snad to prestane. (stalo se mi to ted poprve) |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
swooper |
Zaslal: po leden 07, 2008 2:48 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 26. 09. 2006
Příspěvky: 787
Bydliště: Příbram
|
čus chlapi. Já se 1.1. Vrátil z hor kde mi auto chytlo po 6ti dnech napoprvé, ale od té doby každý den startuju taky dvakrát až třikrát. A když startuju a motor je studenej tak to točí jako by to nemělo kompresi... Pak to chytne a hned chípne. Musim startovat, trošku přidat plyn a pak se to chytne a je to v pohodě. Při ohřatým motoru problemy nemam. chytne to jak švycary!!! A v pátek se mi dokonce stalo to, že mi motor šel asi 3 minuty na 3 válce Tak jsem s tim pak dojel za kámošem na dílnu a koukne se mi na to až ve čtvrtek Pak se uvidí. KAždopádně nový svíčky by to chtělo |
|
|
Návrat nahoru |
|
Albi |
Zaslal: po leden 07, 2008 3:02 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Znojmo; Brno
|
swooper napsal: čus chlapi. Já se 1.1. Vrátil z hor kde mi auto chytlo po 6ti dnech napoprvé, ale od té doby každý den startuju taky dvakrát až třikrát. A když startuju a motor je studenej tak to točí jako by to nemělo kompresi... Pak to chytne a hned chípne. Musim startovat, trošku přidat plyn a pak se to chytne a je to v pohodě. Při ohřatým motoru problemy nemam. chytne to jak švycary!!! A v pátek se mi dokonce stalo to, že mi motor šel asi 3 minuty na 3 válce Tak jsem s tim pak dojel za kámošem na dílnu a koukne se mi na to až ve čtvrtek Pak se uvidí. KAždopádně nový svíčky by to chtělo
tak dej vedet, to se docela podoba memu problemu takze bych to zkusl taky... svicky jsou OK, jsou sotva pul roku stare... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: po leden 07, 2008 3:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
beniro napsal: Ja mam teraz tiez trochu problemy so startovanim, ale u mna to bude skor baterkou.
Rano sa mu velmi nechce roztocit, ale motor predsa naskoci len kontrolky trosku bliknu....Ked je motor zohriaty, uz to ide lepsie, ale parkrat mi to takisto spravilo ale zatial vzdy naskocilo. Len neviem kolko to tak este vydrzi.
Pritom tam mam v podstate novu baterku, Bosch Silver, 55Ah/420A, kupovana v aprili.... je to slabe? Predtym tam bola 50ka. Alebo alarm a imobilizar mi tolko zerie?
Dal som aj nabijat, asi pol dna, potom som meral napatie: 12,5 V, pri nastartovanom aute 14,5V... ale ani dnes rano sa mu velmi nechcelo !
Preventivne teraz nosim zo sebou startovacie kable
Ake mate vy baterky ?
normla je 44 .nieco ti ju musi vybijat alebo ti nedobija dobre |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
Návrat nahoru |
|
|