Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Saxo 1,6 8V 65kW/72kW |
KenaD |
Zaslal: ne leden 06, 2008 11:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
Zdravííím sice nevím kde mám zařadit tuhle otázku ale i tak bych chtěl ze zvědavosti vědět jaky je rozdíl v těch vykonech? Stejny motor jiny výkon? V čem se líší? Pořad mi to nejde dohlavy a chtěl bych si to ujasnit... Dík moc za info |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: po leden 07, 2008 12:04 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Je tam tuším jiný systém zapalování a ještě něco ale ted bych už kecal... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Figy |
Zaslal: po leden 07, 2008 3:41 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2007
Příspěvky: 144
Bydliště: Bohušovice n/Ohří
|
by mně taky zajimalo ale řek bych že nejdřív se dělali 65kw a potom 72 tak jestli tam neni jinej výfukovej system, nebo to zapalování... |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po leden 07, 2008 4:22 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Na anglickych strankach sem nasel toto:
1 - 1996-1998 - cerny kryt motoru = 66kW
2 - 1998-2001 - stribrny kryt motoru, katalizator pod autem, 1 konektor do ECU = 66kW
3 - 2001-2004 - stribrny kryt motoru, katalizator ve svodech, 3 konektory do ECU = 72kW
Detaily tady |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Figy |
Zaslal: po leden 07, 2008 4:34 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2007
Příspěvky: 144
Bydliště: Bohušovice n/Ohří
|
přesně to sem si myslel... ale jak to že 16v s 1 lambdou maj stejnej výkon jak se 2... |
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: po leden 07, 2008 8:56 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
Tak to je zajimave. Takže je to v ECU? ja mám viko jak na 3 obrázku ale jinak to myslím vypada jak na 2 obrázku a mám 65Kw |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: po leden 07, 2008 9:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
KenaD napsal: Tak to je zajimave. Takže je to v ECU? ja mám viko jak na 3 obrázku ale jinak to myslím vypada jak na 2 obrázku a mám 65Kw
neni viko na obr. 2 a obr. 3 stejny?? |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po leden 07, 2008 9:52 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
je |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: po leden 07, 2008 9:52 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
tady nejde o vika ale o zapalovani vstrikovanio sani a elektroniku kolem toho |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: po leden 07, 2008 10:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
dave_m napsal: KenaD napsal: Tak to je zajimave. Takže je to v ECU? ja mám viko jak na 3 obrázku ale jinak to myslím vypada jak na 2 obrázku a mám 65Kw
neni viko na obr. 2 a obr. 3 stejny??
jeee muhehee |
|
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: čt leden 10, 2008 8:52 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: ne leden 27, 2008 11:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
Crack napsal: Rozdíl je ten že 65kw je má jednobodový vstřikopvání a 72kw má 4bod kdysi jsem to čet na saxoclubu.Co se týče 16V a lambd tak se to řešilo někde u Johnyho auta a dořešilo se že 2 lambda souvysí s EGR ventilem a emisema a ne vyhodnocením směsi atd
Takova teoretická otázka šlo by ten vstřik upravit? na ten 4bod? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: po leden 28, 2008 8:18 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
vsechny tyto motory maj 4bod vstrikovani |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: po leden 28, 2008 8:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
|