punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - VTS a startovani
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  VTS a startovani

DarkMIKE
Zaslal: po leden 07, 2008 3:58 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 06. 2006 Příspěvky: 789 Bydliště: Zilina
Ja 45ka a startuje bez problemov ci je -5 ci -30 a to ho mam teraz v garazi, stoji cca mesiac a ked prestartujem chyti na prvy raz.. Skontroluj ci Ti dobre dobija altik Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zlamos
Zaslal: po leden 07, 2008 5:43 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Já když mám moc práce a nejedu si na firmu pro saxíka, tak mi tam stojí celej týden a když přijdu tak to natočím na poprvé. Sice baterka už je taky K.O. , ale zatím jsem to vždycky natočil. Wink

_________________
VTS 1,6 16v r.v.98
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
beniro
Zaslal: po leden 07, 2008 9:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
alternator som kontroloval, dobija asi 14 - 14.5V ...

nemoze byt iba zla kostra niekde ?
alebo nejako zaseknuty starter ?

hovorite ze 45 je default, lebo napriklad na Exide stranke mi pre saxo vyhodilo min 55Ah/460

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: po leden 07, 2008 9:06 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
skus jeste merakem zjistit, kolik ti zhasnute auto bere proudu.
Ja mam v saxech taky 44Ah.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
DarkMIKE
Zaslal: út leden 08, 2008 5:52 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 13. 06. 2006 Příspěvky: 789 Bydliště: Zilina
Moze byt aj zle ukostrenie, ale mne vtedy svietila kontrolka dobijania...
Ale nechapem pokial nameras dobre hodnoty na vypnutom motore na baterke a aj zapnutom z alternatora, potom to moze byt aj ten starter.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Daniel
Zaslal: út leden 08, 2008 9:34 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 23. 02. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Nešvil.. Nevšová city :-)
já mám prozměnu problém že OBČAS když mi to při zahřátém motoru chcípne.... to se pak stane že můžu točit i půl dne a nic.....obzlváště to pak nasere při závodech

pomůže jen to pustit a drcnout. Nemusí to ani chytnout --- jen převalit písty a už to chytne hned i přes startér...

Ale pokud do toho nedrcnu -- tak to přes startér nenatočím... STÁVÁ SE TO SICE OBČAS ALE tak z 5-ti / jednou... takže Rolling Eyes

_________________
1.6 16V VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
swooper
Zaslal: st leden 09, 2008 10:36 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 26. 09. 2006 Příspěvky: 787 Bydliště: Příbram
Tak dnes jsem byl u toho kámoše na dílně a když jsem se ptal co s tim teda mám, tak se akorát smál že jsem kecka Embarassed Každý ráno i o víkendech to startoval a pokaždé apoprvé a bez jakýchkoliv problémů Shocked Tak nevim, jestli Saxík neměl jen slabou chvilku nebo co... Já jsem to dnes taky zkoušel a uplně v poho tak nevim no... Confused Každopádně jsem objednal svíčky a řešit to nebudu když to zase funguje Cool
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved