Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Náhrada středního dílu výfuku s katalizátorem u 1.0 |
gembi |
Zaslal: st únor 06, 2008 2:34 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 02. 2008
Příspěvky: 3
Bydliště: Humpolec
|
Minulý týden mi prasknul výfuk těsně za katalizátorem (ve směru jízdy). Mám Saxo 1.0i, r.v. 1999. Kouknul jsem na net co ta sranda stojí a levnější než za 7 000 Kč jsem nenašel. To se mi za to teda dávat nechtělo, tak jsem si to nechal zavařit na zemědělském učilišti, ale řekli mi, že to je tak na rok, dýl to nevydrží.
Zjistil jsem, že výfukové soustavy byly stejné na 1.0 a 1.1, ale cca od roku 2000 Citroen výfukovou soustavu na 1.1 pozměnil (v té době už se myslím 1.0 nevyrábělo) a dal katalizátor hned na první díl a střední díl je od té doby jen rovná trubka za cca 1000 Kč.
Nevíte náhodou někdo, zda nejsou stejné připojovací rozměry toho dílce s katalizátorem a rozměry té trubky bez katalizátoru. Podle náčrtků v katalozích vypadají podobně (až na ten katalizátor), ale rozměry tam bohužel nejsou.
Pokud by připojovycí rozměry byly stejné, tak bych tu trubku rozříznul, vložil univerzální katalizátor, zavařil a měl bych to za cca 3000 Kč. Což je docela rozdíl oproti 7 000 Kč . |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: st únor 06, 2008 9:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
ano, priemer vyfuku je rovnaky u oboch motorovych verzii, jednotlive casti vyfuku spajas sponou, ktoru dotahujes dvoma matkami velkost 13. medzi ne natlac trocha vyfukovej pasty nech neprefukuje. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
gembi |
Zaslal: čt únor 07, 2008 9:07 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 02. 2008
Příspěvky: 3
Bydliště: Humpolec
|
To že jsou stejné průměry u obou motorů, to vím, ale jak je to s novou/starou verzí výfuku? Zjednodušeně, když vyhodím ten díl, kde já mám katalizátor a dám tam díl z nové verze 1.1, bude tam pasovat bez nějakých dalších úprav? Tj, aby seděly průměry, délka a poloha napojení na přední koleno a zadní tlumič. |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: čt únor 07, 2008 6:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
ano je to rovnake,
inak doporucujem zvarit vyfuk dokopy a rozpajat ho iba na pruznom spoji pri zvodoch. stoji ta to jednu kavu a usetris si v buducnosti problemy s prefukovanim vyfuku. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
gembi |
Zaslal: po únor 11, 2008 10:05 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 02. 2008
Příspěvky: 3
Bydliště: Humpolec
|
Tak to je fajn, pokud je to stejné - díky moc za radu. Jak to myslíš s tím svařením výfuku dohromady? Myslíš svařit střední a zadní díl dokupy? To se mi nezdá jako moc dobrý řešení. Ale pokud máš na mysli abych ten univerzální katalizátor do středního dílu zavařil, tak to potom jo, to jsem měl i v úmyslu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: po únor 11, 2008 8:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
ano myslel som zvarit zadny diel so strednym dokopy a stred zvarit dokopy s katom. vyhnes sa v buducnosti prefukovaniu v spojoch, ktore su najviac namahane, hlavne ked mas auto znizene a tuhsi podvozok. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
|