Autor |
Zpráva |
|
Sejny |
Zaslal: ne březen 09, 2008 11:53 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
takže snad první zápor u saxa - VÝMĚNA SVÍČEK - nevím kterej kr.... to vymýšlel,ale vyměnit svíčky je docela machr práce. První 2 z leva jsou v poho, ale poslední 2 to je nadlidský vykon....
nevim jak pro vas,ale fakt blbe udelany... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sparco900 |
Zaslal: ne březen 09, 2008 12:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 04. 2007
Příspěvky: 842
Bydliště: Košice
|
jj to mas pravdu. Ties ked som vymienal tak to bola hroza ale niejako sa mi to podarilo. Ked vyrabali motor tak hned na zaciatku tam dali sviecky a potom ho cely poskladali a ich uz nezaujimlo ci sa budu menit alebo nie. Aspon tak si to myslim Ale zatial mam odnich pokoj lebo uz su vymenene |
|
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: ne březen 09, 2008 7:12 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
Sparco900 |
Zaslal: ne březen 09, 2008 8:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 04. 2007
Příspěvky: 842
Bydliště: Košice
|
ale na 8V motorch je to hroza |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: ne březen 09, 2008 9:26 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
Sparco900 napsal: ale na 8V motorch je to hroza
sak to je este jednoduchsie jak na 16v nakolko len odpojis kabel a srobujes sviecku, kdezto u 16v musis demontovat kryt + cievku,
treba pouzit spravne naradie. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
Sparco900 |
Zaslal: ne březen 09, 2008 10:29 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 04. 2007
Příspěvky: 842
Bydliště: Košice
|
Ale je tam blby pristup k poslednym dvom svieckam. No ale ked mas to spravne naradie tak nemalo by to byt problemom to je mi jasne |
|
|
Návrat nahoru |
|
Freak |
Zaslal: st březen 12, 2008 8:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2006
Příspěvky: 233
Bydliště: Benešov u Prahy
|
No tak se kluci víc rozepište Já je chcu měnit taky tak at se mi to dělá co nejlíp
Jinak eště jedna otázečka jak moc je dotáhnout?
Na krev? nebo asi tak? sám nevím
Kámoš když dělal Fabii tak někde vyhrabal i koulik přesně v Newtonech
Má momenták tak si to může naměřit.Tak se jenom ptám,kdyby někdo věděl jinak to dotáhnu dle vlastních možností |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: st březen 12, 2008 8:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
treba na Densech se maji dotahnout lehce a pak jeste o pul otacky silou. Doporucil bych special orecha na svicky. Je to super vec |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
Sejny |
Zaslal: st březen 12, 2008 8:47 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
takze po usilovnem boji svičky vyměněny.... nasadil jsem čtyřbodový Bosch FR78X a zatím dobrý... svíčky jsem dotahl docela dost,tak nevím no.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Freak |
Zaslal: čt duben 03, 2008 9:25 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2006
Příspěvky: 233
Bydliště: Benešov u Prahy
|
Jenom abych to nenechal otevřený Svíčky v pohodě vyměněny Jenom ta 2. z prava šla trochu blbě.Jinak sem vyměnil i palivo filtr.Jinak svíčky sem dal equyem a supr.AKORAT mám trochu problemek
Jek sem to všechno vyměnil tak se mi smazaly servusní kilometry.
nevíte někdo jak je nastavit?
(vím že sem to někde četl (a to nedávno) ale nemůžu to ZA BOHA najít)
Tak kdyby to někdo věděl-bud jak nebo kde budu vděčen |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: čt duben 03, 2008 5:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
navod je v origo navodu na Saxo, ktere si muzes stahnout na www.citroen.cz ... |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
Freak |
Zaslal: čt duben 03, 2008 9:39 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2006
Příspěvky: 233
Bydliště: Benešov u Prahy
|
Díky já si to tam pohledám |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: čt duben 03, 2008 11:07 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: čt duben 03, 2008 11:10 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
kubik106 napsal: Sparco900 napsal: ale na 8V motorch je to hroza
sak to je este jednoduchsie jak na 16v nakolko len odpojis kabel a srobujes sviecku, kdezto u 16v musis demontovat kryt + cievku,
treba pouzit spravne naradie.
Teda co můžu soudit co jsem viděl tak na 8V je to opravdu horší než na 16V....na 8V je to celkem boj.... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Marth |
Zaslal: pá duben 04, 2008 6:39 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
|
co se týče dotahování svíček není to žádná věda...
nejdřív je dotahněte rukou až kam to pujde(vyhnete se tím zašroubování přes závit a zničení hlavy) a pak ráčnou jemně až dosedne a nakonec cca 90° a je hotovo...určitě je tam předepsaný moment na utahování ale kdo má doma momenťák
A co se týče přístupu..jen tak si někde cvičně vyměnte svíčky třeba na alfe(starý boxery ) a pak si řeknete že na saxu je to brnkačka
tam jsem musel heverem nahnout motor v silenblocích |
|
|
Návrat nahoru |
|
|