Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Citroën AX 1.0 s elektronikou 1.1 - HELP |
AXtuning |
Zaslal: út prosinec 27, 2005 8:53 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2005
Příspěvky: 65
Bydliště: NJ
|
Ahoj, potreboval bych poradit ohledně automobilu citroën AX 1.0 96. Motor je původem 1.0 včetně seškerých součástí a čidel, předěláno vše ze systému BOSH na Magneti marelli (citroën ax 1.1). Nyní mi zůstali ještě dva volné konektory na levé straně od střikovače (pohled ze předu vozu). Z kabelového svazku v tomto místě vychází tři menší kabelové svazky (1x ke vstřikovači) a 1x neznámý o třech kontaktech (na tomto konektoru je nějaké označení D 115) a 1x absolutně mimo mé chápání, víte-li prosém někdo k čemu tyto dva konektory jsou, tak zde napište, nebo mi můžete zavolat na 732773117. Moc vám děkuji.
http//:njtc.ic.cz |
|
|
Návrat nahoru |
|
AXtuning |
Zaslal: po leden 02, 2006 6:55 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2005
Příspěvky: 65
Bydliště: NJ
|
Ahoj, co jsem dohledal v chytré knížce "JAK NA TO" by na tomto konektoru měl být nějaký snímač celkového tlaku vzduhu, či co takového, měla by to být maličká krabička do které vede tento konektorový svazek a hadička od někud - nevíte někdo kde je připojena, to už v této chytré knížce nenajdu. Moc díky |
|
|
Návrat nahoru |
|
AXtuning |
Zaslal: po leden 16, 2006 8:06 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2005
Příspěvky: 65
Bydliště: NJ
|
Tak už jsem to rozchodil a jede to nesrovnatelně lepší, asi to je tím, že si řídící jednotka myslí, že to co má k dispozici je 1,1... Včera jsem to projížděl a super. No ještě poznámka, v mém okolí je kolega, co mi radil, že když to nepůjde, tak tam nacpeme elektroniky z renault 19 1,8i se 4bodem, to by bylo super, prý už něco takového dělat |
|
|
Návrat nahoru |
|
nik |
Zaslal: út leden 17, 2006 10:23 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 217
Bydliště: Prostějov
|
Tak v tom případě přeji uspěch při montáži.Byli jsme u jednoho zásahu,kde to nějakej také šikovnej montér zkoušel a dopadlo to tak ... no už naše potřebná přítonmost mluví za vše Nik |
_________________ 1.1 SX 8V 44kw r.v. 97 - taky řežu zatáčky |
|
Návrat nahoru |
|
AXtuning |
Zaslal: st leden 18, 2006 7:42 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2005
Příspěvky: 65
Bydliště: NJ
|
On to není až takový problém, hlavní problém bude přizpůsobení dat v ECU (no a to je ten zásadní problém), už jsem viděl favorita s touto elektronikou, nic neměnily v datech a jedee to fakt dobře... POuze se nynější vstřikování udělá jako průchozí, nechají se do sání udělat 4 přesné díry a usadí se tam nové vstřikovače, ty drží pouze na gumičce, namontují se veškerá čidla i s kabeláží a nastartovat...
Ovšem to už není můj problém, já rozchodil originál Citroën a nyní se připravuji na zástavbu motoru 1.1 místo původního 1.0. Ovšem už je s lehčími úpravami |
|
|
Návrat nahoru |
|
AXtuning |
Zaslal: út únor 21, 2006 4:23 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2005
Příspěvky: 65
Bydliště: NJ
|
Teď po opravě mi auto žera asi 15l na 100km, je možné, že tuto spotřebu má na svědoví benzínová pumpu, jelikož pro tento systém má mít tlak 0,8bar a já mám 1,0bar z původního BOSH.
Můžu jezdit jak chci pomalu, rychle ale stále se spotřebou 15l |
_________________ AXwebclub - http://ax.tym.cz
Nový Jičín Tuning Club - http://njtc.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: út únor 21, 2006 7:21 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
|
Návrat nahoru |
|
AXtuning |
Zaslal: st únor 22, 2006 2:02 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2005
Příspěvky: 65
Bydliště: NJ
|
Dneska počumím do motorového prostoru, mi se to zdá taky nějaký divný, ale když to tlačíš do vstřikovacího ventilu pod větším tlakem, tak ten pak nemusí dovírat na 100% a spotřeba by byla tady. POuknu, jestli se mi někde neodpojila nějaká hadička a zkusím vyměnit lambda sondu, když mám náhradní. |
_________________ AXwebclub - http://ax.tym.cz
Nový Jičín Tuning Club - http://njtc.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|