Autor |
Zpráva |
< Servis ~ startování-chcípá |
vtsko |
Zaslal: út duben 08, 2008 12:24 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
Marth:ved pisal,ze to cidlo vymenil a stale nic... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Marth |
Zaslal: út duben 08, 2008 12:28 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
|
vtsko napsal: Marth:ved pisal,ze to cidlo vymenil a stale nic...
joj to jsem nějak přehlídl..a bylo to čidlo teploty na termostatu???
na motoru je víc čidel teploty...jediný jak to zjistit je na diagnostice |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: út duben 08, 2008 12:41 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
Marth napsal: beniro napsal: ak sa chyba prejavuje iba za studena/tepla,
pravdepodobne je problem s cidlom teploty vody
alebo vzduchu v sacom potrubi
na diagnostike sa to nemusi prejavit
taky bych to tak viděl...a na diagnostice se to zjistit dá...
podívej se na bloky naměřených hodnot..a teplotu chladící kapaliny motoru ...vypadá to že je špatné čidlo teploty...motor pak má defaultní hodnotu pro teplý motor a nechce studený držet
samozrejme, ze poriadna diagnostika to ukaze,
ale ak niekto iba pozrie chybove kody tak to nemusi objavit
a cidiel je tam viac... aspon ja na 16V mam 3 na vodu + teplota vzduchu |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
Barth3Z |
Zaslal: út duben 08, 2008 4:17 pm |
|
|
Anonymní
|
kejmi napsal: svičky očištěné, baterka nabitá, svorky dotažené, a koupil jsem i to čidlo teploty chladící kapaliny. Bohužel bez výsledku:( fakt už nevím co s tím
skus radsej vymenit cidlo teploty vody bud co ej na bloku motora ...alebo to druhe na termostate ..ale kazdopade ako tu uz bolo viackrat spomenute na poriadnej diagno to musi vidiet ze ta teplota tam nebude v poriadku .. mal som tento problem aj ja |
|
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: st duben 09, 2008 7:38 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
ja si nejsem moc jistej jestli to bude nějaké čidlo teploty, ptž když nastartuju se sešlapnutým plynovým pedálem, tak to hned nastartuje (samozřejmě otačky vylítnou na cca 2-3 tisíce), okamžitě dám nohu z plynu a otačky mam na + - 950, nekolísají, motor nechcípá. Ale pokud nastartuju bez sešlápnutýho plynu, tak chcípá... |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: st duben 09, 2008 7:54 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
TPS , neviem ci 1.1 ma take nieco
cidlo natocenia klapky, trebalo by to premerat, je to obycajny potenciometer, odpor sa musi plynulo menit
ale kedze si pisal, ze to robi iba pri studenom motore, tak neviem?
mozno by stacilo iba poriadne precistit klapku |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
Marth |
Zaslal: st duben 09, 2008 8:28 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
|
beniro napsal: TPS , neviem ci 1.1 ma take nieco
cidlo natocenia klapky, trebalo by to premerat, je to obycajny potenciometer, odpor sa musi plynulo menit
ale kedze si pisal, ze to robi iba pri studenom motore, tak neviem?
mozno by stacilo iba poriadne precistit klapku
pokud by náhodou se jednalo o klapku tak bych doporučil na diagnostice zkontrolovat nejen napětí na klapce...tak jak psal beniro....ale taky koncový spínač...se to veličina "stav škrtící klapky" nebo tak nějak podle diag.
a musí tam být hodnota "volnoběh" jinak morot nereguluje volnoběh |
|
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: po duben 21, 2008 5:34 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
ok zaměřím se na tu "klapku". Můžete mi sem nekdo pls hodit foto? abych aspon vedel o co se jedná? díky moc |
|
|
Návrat nahoru |
|
Barth3Z |
Zaslal: po duben 21, 2008 6:14 pm |
|
|
Anonymní
|
kejmi napsal: ok zaměřím se na tu "klapku". Můžete mi sem nekdo pls hodit foto? abych aspon vedel o co se jedná? díky moc
toto je to co hladas, nalavo na obrazku je lanko co ti ide od plynu ..tusim toto je z 16V ale v podstate je to to iste ale niesom si isty vpodstate hned za airboxomto asi nejde prehliadnut |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: čt duben 24, 2008 9:44 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Jak to pozoruji. Volnoběh chcípne. A co krokový motorek , kontakty???? Reset ECU. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: čt duben 24, 2008 4:44 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
reset řídící jednotky (jestli myslíš odpojení baterie) - měl jsem ji odpojedou celou noc a bez výsledku. Krokovej motorek by to možná mohl dělat, ale když se auto ohřeje tak je to v pohodě, tak si zas tak moc jistej nejsem:( |
|
|
Návrat nahoru |
|
|