punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - startování-chcípá
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  startování-chcípá

vtsko
Zaslal: út duben 08, 2008 12:24 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
Marth:ved pisal,ze to cidlo vymenil a stale nic...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marth
Zaslal: út duben 08, 2008 12:28 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 03. 2008 Příspěvky: 84 Bydliště: Brno
vtsko napsal:
Marth:ved pisal,ze to cidlo vymenil a stale nic...

joj to jsem nějak přehlídl..a bylo to čidlo teploty na termostatu???
na motoru je víc čidel teploty...jediný jak to zjistit je na diagnostice
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
beniro
Zaslal: út duben 08, 2008 12:41 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
Marth napsal:
beniro napsal:
ak sa chyba prejavuje iba za studena/tepla,
pravdepodobne je problem s cidlom teploty vody
alebo vzduchu v sacom potrubi

na diagnostike sa to nemusi prejavit


taky bych to tak viděl...a na diagnostice se to zjistit dá...
podívej se na bloky naměřených hodnot..a teplotu chladící kapaliny motoru ...vypadá to že je špatné čidlo teploty...motor pak má defaultní hodnotu pro teplý motor a nechce studený držet Wink


samozrejme, ze poriadna diagnostika to ukaze,
ale ak niekto iba pozrie chybove kody tak to nemusi objavit

a cidiel je tam viac... aspon ja na 16V mam 3 na vodu + teplota vzduchu

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Barth3Z
Zaslal: út duben 08, 2008 4:17 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
kejmi napsal:
svičky očištěné, baterka nabitá, svorky dotažené, a koupil jsem i to čidlo teploty chladící kapaliny. Bohužel bez výsledku:( fakt už nevím co s tím Rolling Eyes


skus radsej vymenit cidlo teploty vody bud co ej na bloku motora ...alebo to druhe na termostate ..ale kazdopade ako tu uz bolo viackrat spomenute na poriadnej diagno to musi vidiet ze ta teplota tam nebude v poriadku .. mal som tento problem aj ja Wink
kejmi
Zaslal: st duben 09, 2008 7:38 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
ja si nejsem moc jistej jestli to bude nějaké čidlo teploty, ptž když nastartuju se sešlapnutým plynovým pedálem, tak to hned nastartuje (samozřejmě otačky vylítnou na cca 2-3 tisíce), okamžitě dám nohu z plynu a otačky mam na + - 950, nekolísají, motor nechcípá. Ale pokud nastartuju bez sešlápnutýho plynu, tak chcípá...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
beniro
Zaslal: st duben 09, 2008 7:54 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
TPS , neviem ci 1.1 ma take nieco Smile

cidlo natocenia klapky, trebalo by to premerat, je to obycajny potenciometer, odpor sa musi plynulo menit

ale kedze si pisal, ze to robi iba pri studenom motore, tak neviem?

mozno by stacilo iba poriadne precistit klapku

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Marth
Zaslal: st duben 09, 2008 8:28 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 03. 2008 Příspěvky: 84 Bydliště: Brno
beniro napsal:
TPS , neviem ci 1.1 ma take nieco Smile

cidlo natocenia klapky, trebalo by to premerat, je to obycajny potenciometer, odpor sa musi plynulo menit

ale kedze si pisal, ze to robi iba pri studenom motore, tak neviem?

mozno by stacilo iba poriadne precistit klapku

pokud by náhodou se jednalo o klapku tak bych doporučil na diagnostice zkontrolovat nejen napětí na klapce...tak jak psal beniro....ale taky koncový spínač...se to veličina "stav škrtící klapky" nebo tak nějak podle diag.
a musí tam být hodnota "volnoběh" jinak morot nereguluje volnoběh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
kejmi
Zaslal: po duben 21, 2008 5:34 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
ok zaměřím se na tu "klapku". Můžete mi sem nekdo pls hodit foto? abych aspon vedel o co se jedná? díky moc Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Barth3Z
Zaslal: po duben 21, 2008 6:14 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
kejmi napsal:
ok zaměřím se na tu "klapku". Můžete mi sem nekdo pls hodit foto? abych aspon vedel o co se jedná? díky moc Rolling Eyes



toto je to co hladas, nalavo na obrazku je lanko co ti ide od plynu ..tusim toto je z 16V ale v podstate je to to iste ale niesom si isty vpodstate hned za airboxomto asi nejde prehliadnut
BX19GTI
Zaslal: čt duben 24, 2008 9:44 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Jak to pozoruji. Volnoběh chcípne. A co krokový motorek , kontakty???? Reset ECU. Confused

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kejmi
Zaslal: čt duben 24, 2008 4:44 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
reset řídící jednotky (jestli myslíš odpojení baterie) - měl jsem ji odpojedou celou noc a bez výsledku. Krokovej motorek by to možná mohl dělat, ale když se auto ohřeje tak je to v pohodě, tak si zas tak moc jistej nejsem:(
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved