Autor |
Zpráva |
|
martanc |
Zaslal: čt červen 12, 2008 8:51 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
skokan napsal: ja som to mal hodne dolu a bolo to fajn a v servise mi to zostelovali uplne nahor ze tak to je lepsie a prvy tyzden som jazdil ako sklolak ...problemy s rozbiehanim a radenim ...uz je to lepsie ale uvital by som to predsa len trosku nizsie no to není problém stačí když jí o pár závitů povolíš |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: čt červen 12, 2008 9:41 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
mne spojka zabera uplne hore, pomaly ju pri preradovani ani nemusim stlacat.. a vyhovuje mi to velmi, urychluje mi to radenie |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt červen 12, 2008 9:47 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Majo napsal: mne spojka zabera uplne hore, pomaly ju pri preradovani ani nemusim stlacat.. a vyhovuje mi to velmi, urychluje mi to radenie jo to už jsem tu psal to je jediná výhoda |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
kropaczech |
Zaslal: pá červen 13, 2008 8:51 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 05. 2008
Příspěvky: 158
Bydliště: Úvaly u Prahy
|
ma to cele prece i logickou cast...spojka zabira necelou tretinu sveho kroku, zbytek pohybu spojkoveho pedalu slouzi na bezpecne odtazeni spojkovyh lamel o sebe, tak aby pri razeni, nebo jen stani se zarazenou rachlosti nedochazelo k byt minimalnimu treni. Sprave serizena spojka tedy zabira v horni casti |
_________________ 1.1i 44KW r.v.2002 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá červen 13, 2008 3:19 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
kropaczech napsal: ma to cele prece i logickou cast...spojka zabira necelou tretinu sveho kroku, zbytek pohybu spojkoveho pedalu slouzi na bezpecne odtazeni spojkovyh lamel o sebe, tak aby pri razeni, nebo jen stani se zarazenou rachlosti nedochazelo k byt minimalnimu treni. Sprave serizena spojka tedy zabira v horni casti hm to je zajímavá úvaha něco na to možná bude ale když mi zabýrá nahoře tak my to vadí takže jí necham zabýrat v půlce |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: pá červen 13, 2008 3:59 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
martanc napsal: kropaczech napsal: ma to cele prece i logickou cast...spojka zabira necelou tretinu sveho kroku, zbytek pohybu spojkoveho pedalu slouzi na bezpecne odtazeni spojkovyh lamel o sebe, tak aby pri razeni, nebo jen stani se zarazenou rachlosti nedochazelo k byt minimalnimu treni. Sprave serizena spojka tedy zabira v horni casti hm to je zajímavá úvaha něco na to možná bude ale když mi zabýrá nahoře tak my to vadí takže jí necham zabýrat v půlce
Přesně tak Najezdil sem na tom cca1000km a fakt mi to nějak nesedí. Když bude čas skusím to nějak seřidit |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá červen 13, 2008 4:22 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
neboj je to otázka pár minut, opravdu stačí povolit jenom tu matku a myslím je tam teda ještě kontramatka ale i tak je to sranda |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|