Autor |
Zpráva |
|
Skrbla |
Zaslal: po červen 23, 2008 10:18 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Ahoj, zajímalo by mě jestli vám na 1,6 16v funguje ventilátor na chladiči i při vyplém zapalování? Mě jakmile vypnu zapalování a tak se ventilator vypne, i když je auto ještě dost ohřátý, řikám si že by měl ještě dochlazovat. poraďte dík |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: po červen 23, 2008 10:24 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
tiez som si teraz na zraze vsimol ze niektorym ked sa spusti vetrak a vypnu motor tak bezi este aj 2 minuty a dochladi to,, ja ked vypnem motor tak sa vypne aj vetrak ale tak vzdy to necham bezat dokym to nedochladi a potom vypnem couz stym, asi to zalezi od zapojenia vo vyrobe alebo zistili ze to netreba dochladzovat no neviem . |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: po červen 23, 2008 11:05 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Mě se vypne při vypnutí motoru většinou i věrák, ale po chvíli i s vypnutym zapalovánim se zase zapne když je motor ještě dost teplej a třeba dvě tři minuty dochlazuje....... |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: po červen 23, 2008 11:13 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
Ja to viem tak, ze ventilator ma dve rychlosti.
Ak je motor velmi horuci tak to ide naplno, vtedy po vypnuti zapalovanie este chladi par minut
mne sa to stalo iba raz a dost som sa zlakol
ak je voda v 3/4 zapina vetrak na prvu rychlost a po vypnuti zapalovanie sa vypne |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: po červen 23, 2008 11:42 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
No mě hlavně větrá snad jenom ten levej a ten je tichoučkej a když je to teplý dost, tak chladí i ten pravej a ten je trošku prasklej, takže to cvaká jako prase, takže přesně vim kdy to chladí oboje |
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: po červen 23, 2008 12:41 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
ja som mal vetrak na chladici zapnuty asi iba raz za cely cas co mam saxo. Neviem ci je niekde vada alebo co ale ani na zraze v tom teple sa mi nezapol. Motor sa podla mna hreje normal a preto to neriesim. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po červen 23, 2008 1:22 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
mně se na 1.1 zapínal normálně i po vipnutí klíčku v létě skoro pořád no a ua 1.4 se mi ještě asi po zastavení nezapnul |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
gordon SVK |
Zaslal: po červen 23, 2008 5:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2007
Příspěvky: 290
Bydliště: BN SVK
|
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: po červen 23, 2008 5:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
to mne ventilator hulaka furt.. hlavne v teple, alebo ked niekde ostanem stat na volnobehu, to je hukot jak turbina v elektrarni
skokan, mozno Ti to ide ked si este v aute, Ty tam mas dva, Tebe to schladi raz-dva.. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po červen 23, 2008 6:03 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ten turbínovej zvuk je normální když mi poprvé zapnul větrák ještě na starim saxu tak sem se úplně lekl a přemejšlel sem co to je |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: po červen 23, 2008 6:06 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
no ja neviem ...proste nepocujem ho hucat a ak otvorim kapotu po jazde alebo este aj so zapnutym motorom (napr na sprintoch a pod.) tak sa nic netoci |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po červen 23, 2008 6:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
skokan napsal: no ja neviem ...proste nepocujem ho hucat a ak otvorim kapotu po jazde alebo este aj so zapnutym motorom (napr na sprintoch a pod.) tak sa nic netoci no tak buď to málo ohřeješ a nebo máš špatnej motor větráku a nebo teplotní čidlo větráku |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: po červen 23, 2008 6:43 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
ten vetrak bol trosku rozbity ...je mozne ze sa nieco poskodilo co ovlada chod toho vetraku? kua .... kde sa nachadza to cidlo? |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po červen 23, 2008 6:54 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
skokan napsal: ten vetrak bol trosku rozbity ...je mozne ze sa nieco poskodilo co ovlada chod toho vetraku? kua .... kde sa nachadza to cidlo? no kde je čidlo teď nevim ale zejtra se ti podívam ale tak logicky vem to po kabelu od větráku a ono k němu dojdeš vytáhni z něj ten kabel zapni si zapalování a nebo nastartuj a ten konektor(na kabelu) vyskratuj a jestli se větrák rozotčí je chyba v čidle jestli ne tak je chyba ve větráku |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: po červen 23, 2008 10:41 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Větrák musí fungovat nezávisle na zapalování protože auto s vypnutým motorem se chladí mnohem hůř kvuli vypnutému oběhu vody (čerpadlu).....a po vypnutí motoru tak může teplota motoru v první chvíli dokonce na pár minut ještě více stoupnout.... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
|